Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

http://img46.imageshack.u...an034imgvo2.jpg
zdjęcie podczas wieliego grillowania przed głównym wejściem do X LO (27.04.2006)

To jestem ja!

Mam na imię Piotrek i też jestem studentem SKP na Politechnice Wrocławskiej.
Miło mi!

Kilka informacji o mnie:
-Nie gryzę!
-Pochodzę z Polski
-Wzrost-ok.182cm
-Waga-ok.85kg
-Nr buta-45
-Kolor włosów-blond
-Zewnętrznych znaków szczególnych chyba brak?
-Wewnętrzne zanki szczególne-aparat na zębach
-Jestem otwarty na nowe znajomości
-Nie lubię warki strong i PiS'u
Kilka oficjalnych danych:
-Urodzony 10.081987 we Wrocławiu i obecnie mieszkający Tu(Murarska 36, 54-135 W-w)
-Uczęszczałem do SP nr 19, gim nr 33 oraz XLO(mat-inf)
-W dzieciństwie trenowałem piłkę nożną oraz akrobatykę sportową
-Posiadam prawo jazdy
-Umiem pływać
Zainteresowania:
-Astronomia, astronomia i czarna dziura...
-Koszykówka
-Geografia
-Dobre filmy
-Muzyka(Pink Floyd)
-Gwiezdne Wojny(Darth Vader )
-Integracja
-Rozwiązywanie problemów ekonomiczno-społecznych(np: jak tu się napić, wydając najmniejszą kwotę pieniędzy, tak aby każdy z konsumentów był zadowolony?)

Krótka historia:
'Historia jest nauczycielką życia!!!'

Tyle o mnie. Myślę, że dzięki tym informacjom poznacie mnie lepiej i ktoś się odważy ze mną porozmawaić na jakiś ciekawy temat(kom: 508208135).



Witam,
wcale mnie ta sytuacja nie dziwi bo rok temu miałam podobną i ostrzegam wszystkich wokół przed lataniem z tym przewoźnikiem. Ja miałam lot do Warszawy z Hahn, niestety lot zamiast rannej godziny był przesunięty na 22 wieczór i to do... Katowic. Podobna sytuacja- brak informacji, brak przeprosin, niemiła obsługa itp. W ten sposob straciłam moj pozniejszylot w obie strony z Warszawy do Wrocławia gdzie mieszkam. Wrociłam na cały dzien do Luksemburga i ponownie wieczorem pojechałam do Hahn na samolot. Tym razem nie dałam za wygraną i postanowiłam odwoływać się i każdemu to radzę. Bo mamy do tego prawo, trzeba o to powalczyć, dzwonienie nic nie da, bo to nie działa. Ja odzyskałam ok. 100 euro (na 2 osoby, z naleznych nam wg stawek bodajze ok. 400) po kilkunastu mailach, rozmowach itp. Proponuje kazdemu kto ryzykuje z tym przewoznikiem zachowac wszelkie dowody- rachunik, bilety itp i... nie popuscic. Niestety musze doradzic ze nie wolno byc grzecznym i trzeba pogrozic prawami pasazerskimi lus Zwiazkiem obrony konsumentow itp.
Jeszecze dodam ze nie byl to moj jedyny "zły" raz za Wizzairem.
pozdrawiam



Wiesława <atomusek@gazeta.pl> napisał(a):
[color=blue]
> Oddałam rzeczy do pralni a ta, niestety, zniszczyła je. Rzeczy nie
> odebrałam, złożyłam reklamację i czekam na kontakt. Pralnia nie chce przyjąć
> reklamacji i twierdzi, że nic mi się nie należy. Oddana tam sukienka była
> dość kosztowna i mam też na nią dowód zakupu. Co mogę w takiej sytuacji
> zrobić? Piszę na pl.regionalne.wroclaw ponieważ rzecz ma miejsce we
> Wrocławiu. Czy jest tu jakiś urząd zajmujący się prawami konsumenta i jak
> wyegzekwować odszkodowanie w wysokości wartości sukienki od nieuczciwej
> pralni?
>
> Pozdrawiam,
> Wiesława
>[/color]

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Delegatura
ul.Walońska 3-5
50-413 Wrocław
tel. (0-71) 340-59-20
e-mail: [email]wroclaw@uokik.gov.pl[/email]

godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek: 8.00-16.00

lub
[url]http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/teleadresy/konsument.html[/url]

Tyle wygooglałem,
pozdrawiam.
Radek.

--



"pharma" wrote:[color=blue]
> ja jeszcze nie kupiłem bo mnie zwodzą i czekam na dostawę we Wrocławiu
> TomekP[/color]

radze zaangazaowac w sprawe PiH i jakiegos rzecznika praw konsumentow. W
szczegolnosci PiH uwielbia takie sprawy. Jezeli masz oczywiscie jakis
dokument w ktorym zobowiazuja sie do dostawy towaru w okreslonym czasie,
ktory zostal przekroczony.




Witam
Gdzie znajdę owego rzecznika we Wrocławiu? Czy myślicie, że od razu iść na
policję, jeżeli zakupiłem książkę w księgarni internetowej, przelałem kasę, a
wydaje mi się, że ta księgarnia nie istnieje gdyż na maila nie odpisują w
sprawie przedłużającej się transakcji,na numer tel. podany na stronie nie można
się dodzwonić, a gdy próbowałem się skontaktować na podany na stronie nr. gg to
mnie zablokowano. :(
Co o tym myślicie ?

--



Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że właściciele i zarządcy osiedli utrudniają niezależnym operatorom telekomunikacyjnym dostęp do infrastruktury telekomunikacyjnej.

Takie praktyki są niezgodne z prawem antymonopolowym - stwierdziła prezes. Uznała tak po przeanalizowaniu przypadku z Wrocławia:
Postępowanie zostało wszczęte przez UOKiK w styczniu 2008 roku na skutek zawiadomienia przez prywatnego operatora telekomunikacyjnego. Zarzucał on deweloperowi - spółce Rafin - ograniczanie konkurencji na jednym z osiedli.

Niewielka firma chciała świadczyć usługi telekomunikacyjne, spełniała wszystkie wymagania. Deweloper nie zgodził się jednak na instalację urządzeń i kabli. Wsparł tym samym interesy dużego operatora, który już działał na osiedlu.

Jak podaje UOKiK:
Zgodnie z przepisami właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest zobowiązany umożliwić operatorom m. in. instalowanie na nieruchomości urządzeń, przeprowadzanie linii kablowych oraz ich eksploatację i konserwację. Jak ustalił w toku postępowania Urząd, spółka odmówiła takiej możliwości operatorom.

Deweloper został ukarany grzywną w wysokości 11 tysięcy złotych. Spółce przysługuje prawo odwołania się do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)