Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Ogólnie na prostownikach jest taki przelicznik:
na 10aH(dziesięć amperogodzin, w skuterach jest około 3-4, zresztą i tak masz napisane na akumulatorze) podaje się taki prąd żeby wskazówka na prostowniku pokazywała jeden amper. Ale powiem szczerze że jak mój sprzęt nie chce odpalić to daje maksymalny prąd i po prostu odpalam z rozrusznika. Ten sposób zawsze działa: zero gazu, naciskasz starter i silnik zaczyna kręcić. Potem odłączasz klemy i jedziesz na przejażdżke- akumulator sam sie doładuje w czasie jazdy
Ale jeśli chcesz ładować koniecznie to nie patrz na te przeliczniki. Podaj 2-3 ampery, sprawdź czy masz odpowiedni stan elektorolitu we wszystkich celach(najlepiej jak jest po równo) i ładuj ze 3 godzinki




Ogólnie na prostownikach jest taki przelicznik:
na 10aH(dziesięć amperogodzin, w skuterach jest około 3-4, zresztą i tak masz napisane na akumulatorze) podaje się taki prąd żeby wskazówka na prostowniku pokazywała jeden amper. Ale powiem szczerze że jak mój sprzęt nie chce odpalić to daje maksymalny prąd i po prostu odpalam z rozrusznika. Ten sposób zawsze działa: zero gazu, naciskasz starter i silnik zaczyna kręcić. Potem odłączasz klemy i jedziesz na przejażdżke- akumulator sam sie doładuje w czasie jazdy
Ale jeśli chcesz ładować koniecznie to nie patrz na te przeliczniki. Podaj 2-3 ampery, sprawdź czy masz odpowiedni stan elektorolitu we wszystkich celach(najlepiej jak jest po równo) i ładuj ze 3 godzinki




Tak w nawiasie zeby sie nikt nie zmylil jak ma akumulator zelowy. Tam po wlaniu w nowosci zostaje zel i moze to wygladac jakby aku byl pusty ale sie i tak tam nic nie wlewa



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)