Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Odświeżę temat i opisze wrażenia po przejechaniu 2000km.
Auto jeździ bardzo dobrze, nic nie stuka, jest trochę sztywne ale to akurat mi pasuje ponieważ nie lubię zbyt pontonowatych samochodów.
Spalanie wychodzi od 6 litrów bez klimy do 7.5 z klimą w mocno zakorkowanej ostatnio Łodzi.
Musiałem niestety wymienić sprężarkę od klimy, niestety była niesprawna, ogólnie naprawa klimy dość mocno mnie zabolała.
Polakierowałem maskę i zderzak, wymieniłem przednie lampy na nowe(poprzednie były strasznie matowe) i teraz aśka prezentuje się ślicznie.
W przyszły weekend szykuje się większa trasa(około 380 km w jedną stronę), więc też opiszę wrażenia z jazdy.
A teraz kilka aktualnych fotek auta:
Plany na przyszłość:
Felgi 17" z Vectry C
736558700.jpg (87.07K)
Ilość pobrań: 19
Lekka gleba
Delikatne przyciemnienie szyb z przodu.
Wygłuszenie przednich drzwi
Grill Irmscher albo z Astry Bertone
I to chyba wszystko, nic więcej do szczęścia mi nie potrzebne.
Ten post był edytowany przez lazuch dnia: 01 Marzec 2010 - 17:23
Witam.
W zeszłym tygodniu przyciemniałem szybki w Łodzi na Pojezierskiej. Wykaz firm uprawnionych do oklejania szyb samochodowych -zarejestrowanych i odpowiedzialnych za zgodne z przepisami stosowanie zezwolnia (wg stanu na dzień 31 maja 2005 r.) można znaleść na stronce http://www.isic.krakow.pl/ w dziale badań wyrobów szklanych. Jest tam również wykaz folii posiadających atest. Ja wybrałem folię M3 z serii FX. Koszt za 3 tylne szyby to 180zł, a 260zł z przednimi. Do wyboru cztery odcienie. Tylna z jednego kawałka. Efekt bardzo dobry. W najbliższym czasie przyciemnie jeszcze przednie, tylko jaśniej. Pomimo ciemnej foli widok ze środka jeast ok nawet wieczorem przy cofaniu. Polecam montaż dobrej folii w warsztacie. Cena do zaakceptowania. Samemu ciężko ładnie przyciemnić szybki, szczególnie tylną. A używając taniej folii jest to po prostu niemożliwe. Dodam, że na usługę jest 3lata gwarancji.
Witam.
W zeszłym tygodniu przyciemniałem szybki w Łodzi na Pojezierskiej. Wykaz firm uprawnionych do oklejania szyb samochodowych -zarejestrowanych i odpowiedzialnych za zgodne z przepisami stosowanie zezwolnia (wg stanu na dzień 31 maja 2005 r.) można znaleść na stronce http://www.isic.krakow.pl/ w dziale badań wyrobów szklanych. Jest tam również wykaz folii posiadających atest. Ja wybrałem folię M3 z serii FX. Koszt za 3 tylne szyby to 180zł, a 260zł z przednimi. Do wyboru cztery odcienie. Tylna z jednego kawałka. Efekt bardzo dobry. W najbliższym czasie przyciemnie jeszcze przednie, tylko jaśniej. Pomimo ciemnej foli widok ze środka jeast ok nawet wieczorem przy cofaniu. Polecam montaż dobrej folii w warsztacie. Cena do zaakceptowania. Samemu ciężko ładnie przyciemnić szybki, szczególnie tylną. A używając taniej folii jest to po prostu niemożliwe. Dodam, że na usługę jest 3lata gwarancji.
Kolego jak jestes z Łodzi to jedz na Pojezierską. Z włokniarzy jak skrecisz w prawo to odrazu po prawej masz dwa zaklady taki wiekszy z zielonymi szyldami i drugi jakis tam inny
Pierwszy zakład to;Szyby Samochodowe Jabłońscy Przyciemnianie Szyb
Drugi zakład to; AMS Car http://www.przyciemnianie.go3.pl
Ekhm, jako, że Wujaszek nam ostatnio nie dopisuje, ja muszę coś napisać
Spontaniczny zlocik. Nikt na początku nie chciał jechać
Wyruszyliśmy z myślą o spociku na Rosso, po drodze zgarnęliśmy, a w sumie to zgarnęła nas ekipa z Lututowa (Piotrek i jego kampania).
Więc było nas: Corsa, Cupra, BMW E-30, BMW E-36 i Calibra...
Na Rossoszyce zajechaliśmy chyba za późno o niecałą godzinę Wszyscy praktycznie się zmyli. Czekali na nas tylko chłopaki z Octavii Zatrzymaliśmy się na chwilkę, ale zaraz pojawiła się policja i zaczęła tablice spisywać (na co i po co to im to nie wiem, dobrze, że tym razem mieli człowieka co umie pisać, a nie tylko czytających ). Dero zadzwonił do Kostosa i dowiedzieliśmy się, że trzeba jechać na tame na Jeziorsko Nie wiedzieliśmy za specjalnie gdzie to jest, no ale kawał drogi za nami to nie ma co się wracać Więc ruszyliśmy na tamę. Chłopaki z Lututowa pędzili na złamanie karku, co niebardzo nam się podobało, no ale cóż
Wjechaliśmy do Warty bo tak nas BMW prowadziło, niestety ZONK Zawróciliśmy i za Jeziorsko. Zajechaliśmy na miejsce. Nie było zbytnio na czym oka zawiesić. Za chwilkę jednak pojawiło się EVO i słabsze M3. Ogólnie klimat jak nad morzem Fale, kutry, wiatr, zimno Obejrzeliśmy kilka wyścigów. Powiem, że M3 nawet goniło, ale spodziewałem się prawdziwego M3 Każdego napewno zaskoczył Opel Kadett GSi z Łodzi. Wymiatał fajnie, podejrzewam 170 KM. Zaraz zrobiło się ciemno, późno przyjechaliśmy na tamę, więc pora się zmywać.
Oto specyfikacje dwóch samochodów z Łdz.
Kadett:
2,0 16V GSi 150+ KM
- Wloty powietrza w zderzaku (chłodzenie hamulców)
- Wlot powietrza w błotniku
- Poszerzane tylnie błotniki
- Progi zintegrowane z nadwoziem
- Spojler przedni Mantzel zintegrowany ze zderzakiem
- Lotka tylnia
- Dokładka zderzaka tylniego Huthmann
- Brak zamków w drzwiach
- Halogeny soczewkowe HELLA
- Czarna siatka na grill + czerwony znaczek 16V
- Brewki na reflektory
- Przyciemniane szyby amerykańską folią z atestem
- Maska z zapinkami SPARCO
- Kierownica skórzana 300mm VICTOR + klakson D&W
- Aluminiowa gałka zmiany biegów MS Racing
- Aluminiowe nakładki pedałów SPARCO
- Aluminiowe cyngle zamka w drzwiach
- Skórzany czarno-czerwony mieszek zmiany biegów
- Fotele welurowe Recaro
- Pasy szelkowe 3-punktowe 2" Sabelt
- Chromowane opakowanie dla akumulatora
- Polerowana pokrywa silnika oraz chromowane inne elementy metalowe
- Plecionka na przewody gumowe
- Zawieszenie obniżane -30mm sprężyny dedykowane Weitec
- Amortyzatory KONI Sport z płynną regulacją twardości
- Rozpórka wahaczy przednich z regulacją Raid HP
- Rozpórka kielichów przednich Wiechers
- Rozpórka kielichów tylnych z regulacją Raid HP
- Alufelgi RH 15" lakierowane na czerwono z polerowanym rantem
- Opony przód Toyo Proxes T1-R 195/50 R15
- Opony tył Goodyear F1 205/50 R15
- Chromowane wentylki i zakrętki wentylków
- Nacinane tarcze hamulcowe BREMBO MAX
- Klocki hamulcowe Ferrodo DS2000
- Filtr powietrza stożkowy lub wkład K&N
- Zmodyfikowana głowica i ECU (chip EDS MotorSport)
- Przewody zapłonowe BERU 1 Ohm
- Świece zapłonowe NGK
- Sprzęgło SACHS
- Układ wydechowy zmodyfikowany, rury ozdobne chromowane 90mm po obu stronach auta
BMW M3 Power:
3,0 286KM
Obecne:
- Zmiana tylnych świateł
- Rekin:)
- Usunięcie znaczka m3
Planowane:
- Przyciemnienie szyb
- Założenie rozpórek
- Założenie ringów + xsenony
- Polerka felg
Niedługo dołączę fotki i filmy. ( filmy będą na hasełko )
P.S. Sorki Wujaszku. Nie ma to jak Twoje relacje.
Pozdrawiam.
BTW: Fajna stronka: www.srl.oz.pl