Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Mogę stwierdzić że jego wiedza na ten temat jest mniejsza od mojej, która i tak jest znikoma, więc ja wole podyskutować na ten temat w gronie znajomych jak np. ostatnio kumpel się śmiał ze będę kandydować i wprowadzę legalizacje, oczywiście także padło parę zdań na temat przemysłu włókienniczego i papierniczego, a także o tych papierach która tam polska podpisała że jesteśmy antynarkotykowi czy inne [+++18+++].


Koleś dobrze gada.

Co on takiego powiedział?? Że ludzie palą?? Że w polskim prawie są luki?? Ze są sklepy nazywane dopalaczami?? No proszę, to może nagram filmik o tym że kotlet po podgrzaniu jest ciepły?? Nawet nie ma własnego zdania, bo ogólnie jemu wszystko "wisi". Przyznam że koleś ma ciekawy i nie nudzący typ głosu, czego bym życzył wykładowcą, ale do przekazania nie ma nic.




Rozpuszczalniku !
(...)

Ten zestaw bywał wzbogacany o spełniane socjalne obietnice, kiedy to państwo kredytowało Spółdzielnie Mieszkaniowe, zmotoryzowało Polskę (Maluch), inwestowało w przemysł papierniczy; z trudem, bo z trudem, ale rozliczało - agentów, bandytów UB, kosmopolitów (1956/7) itd. Towarzyszyła mu stara, dobrze rozumiana polityka historyczna i traktowanie Kościoła kat. - jako duchowego partnera wspierającego władzę i legitymizującego ją. (...)



No, to jesteśmy w domu.

Ma ktos jeszcze jakieś wątpliwości ?


- robin



Wreszcie dobra wiadomość. Niemcy inwestują w ujście Odry.

Przebudowa połączenia wodnego między portem Schwedt nad Odrą i Odrą Zachodnią jest wreszcie realna.Polska i Niemcy po 5 latach negocjacji przyjęły wspólne tezy co do poprawy stanu dróg wodnych na wspólnym pograniczu. Inwestycja dla przyszłości regionu
Projekt jest częścią Federalnego Planu Dróg z 2003 roku i ma duże znaczenie przede wszystkim dla istniejącego w Schwedt przemysłu papierniczego i innych przedsiębiorstw przemysłowych w strukturalnie słabym regionie nad Odrą.
Dzięki niemiecko-polskiemu porozumieniu Urząd ds. Dróg Wodnych i Żeglugii (WSA) w Eberswalde może podjąć planowanie przebudowy HFW na odcinku o długości 9,3 km pomiędzy portem w Schwedt i ujściem do Odry Zachodniej koło Freidrichsthal. Zmodernizowany kanał powinien zapewnić jednostronny ruch pojedynczych statków rzecznych o zanurzeniu do 3,20 m i szerokości 12,50 m oraz dwustronny ruch jednostek o zanurzeniu 2,80 m i szerokości 11,40 m. Zmodernizowany niedawno kosztem ponad 22 milionów euro port w Schwedt ma 700 m nabrzeża i może przyjąć 6 jednostek.
Dzięki wprowadzeniu np. przekroju trapezowego, lustro wody zostanie poszerzone do 55 m przy głębokości 4,50 m. Tym samym droga dla statków pełnoładownych zostanie poszerzona i pogłębiona. Takich jednostek Niemcy mają 111, Holendrzy – 61, a Polska zaledwie 5.
‟Region potrzebuje tej modernizacji” – podkreślał w czasie niedawnego posiedzenia IHK Ostbrandenburg w Schwedt jej wiceprezydent, a równocześnie dyrektor Rafinerii w Schwedt. Ale nie tylko rafineria cierpi z powodu braku odpowiedniej drogi wodnej. Papiernia w Schwedt importuje surowce z krajów nadbałtyckich, a swoje produkty wysyła do Anglii. Przemysł drzewny – do Danii. ‟To naturalne, że skoro leżymy w pobliżu drogi wodnej powinniśmy jak najlepiej wykorzystać możliwości barek pełnomorskich”- uważa Klaus Niemann.
Przedsięwzięcia niezbędne na polskim terytorium na Odrze Zachodniej i przekopie Kluczu/Ustowo zostaną opracowane przez stronę polską , ale będą współfinansowane przez stronę niemiecką. Cała inwestycja opiewa na sumę 40 milionów euro. Z czego 12 milionów zostanie przeznaczone na pogłębienie Jeziora Dąbie leżącego wyłącznie po polskiej stronie.
(ezet/deutschewelle)

link http://www.spedycje...._na_rozwoj.html
Dla mnie są to okruchy z pańskiego stołu. Tak jak nie mamy polityki morskiej, tylko zespół do jej monitorowania.



" />Czy delegalizacja marihuany nie godzi w przemysł np. farmaceutyczny czy papierniczy? Czy może jednak niewiele jest prawdy w opinii że konopie indyjskie są cennym surowcem dla przemysłu papierniczego i farmaceutycznego?



OdZakłady Przemysłu Papierniczego Kwidzyn zbudowano na kredyt na kwotę 500 mln USD, a sprzedano je w ramach prywatyzacji za niecałe 120 mln USD.



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)