Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Jak ktoś to kiedyś określił "Jeden z 5 najlepszych modeli Mercedesa".
Co do auta to cena nawet na niemieckie warunki jest kosmiczna. Za nia można
dostać nawet wersję 3.2l od ///AMG nie mówiąc już o innych modelach
W124/W210/W140;)) Chociaż była to wersja limitowana dlatego takie ceny mogą
być usprawiedliwione. Było to praktycznie jedyne auto obok Sierry i Calibr,
które mogło powaliczyć z M3 E30, które i tak było najbardziej utytuowanym
autem wsórd limuzyn w ilosci wygranych wyścigów. Ach te złote BBS i beemki
pomalowane na czerwono-niebieskie barwy Mororsport GmbH. Także w tym modelu
zainstalowano seryjnie manualną skrzynię biegów, która o dziwo sprawowała
się lepiej niż automat dostępy za opłatą. Miała 5-przełożeń.
U konkurencji za tą cenę też się by wiele znalazło. Mankamentem tego
Mercedesa-Coswortha były słabe osiagi w porównaniu do cywilnego 200-konnego
M3, który do setki miało około 7 sekund. Była też wersja specjalna M3 z 2.5l
silnikiem 238KM.
Dla znawców marki będzie to rarytas i wszyscy będą wiedzieli o co chodzi,
dla innych będzie to "zwykły ospojlerowany Mercedes"
P.S Ja za tą kasę kupiłym E55;)))
500e
W124 300E-24
"SzymonZ" <szym@alma.poznan.plwrote:
1. Czy jest możliwość zainstalowania w E-21 zespołu napędowego (silnik +
skrzynia) z E-30? Np. z 318i '88 do 315 '83?
Idzie zrobic. Inne sa punkty podparcia silnika, ale sie zmiesci.
Trzeba przebic sciane przednia i zamontowac komputer sterujacy
wtryskiem, najlepiej pod centralna konsola. Bedzie tez trzeba
przelozyc skrzynie, wal i prawdopodobnie tylny most - ale tych rzeczy
nie jestem do konca pewien. W Lomiankach jest warsztat, ktory
specjalizuje sie w tego typu numerach w BMW... Nie znam adresu, ale
oglasza sie w Auto-Biznes-Ogloszeniach.
2. Czy jest możliwość przełożenia dechy z E-30 do E-21?
Nie da rady. Inne wymiary, inny ksztalt, inne punkty mocowania. Nie
przelozysz tez szafy, bo ma inne wejscia elektryczne (chyba, ze chcesz
sie bawic w przepinanie jeden po drugim. A szafa z E21 nie pasuje do
dechy z E30.
3. Jak wygląda kwestia koła kierowniczego - czy pasuje bez problemu?
Pasuje - mocowana centralnie nakretka bodajze 24 w obu typach.
miszcz_g napisał:
> Witam, obnoszę się z zamiarem kupna jakiejś taniej beemki, tak na
> początek. Liczę się jednak z faktem że silnik mający już na karku
> 200 tys. km szału nie będzie robił. Czy remont silnika w takiej
> sytuacji cos da? Ewentualnie, gdzie mógłbym dostać jakis dobry
> silnik do beemki zebym miał radoche z jezdzenia a nie patrzenia na
> wóz w garażu, tudzież u mechanika:)
Nie kupowałbym używanego silnika M40, nawet jeśli miałby gwarancję
rozruchową.
Wpakowanie silnika 6-cylindrowego w miejsce 4-cylindrowego nie jest
takie proste. Wymusza też wymianę wielu innych części. To skutek
większej długości silnika.
Trójki E30 z silnikami M20 mają inne skrzynie biegów, wał napędowy,
przełożenie przekładni głównej, akumulator w innym miejscu,
mocniejsze wersje wydajniejsze hamulce (z tyłu tarcze zamiast
bębnów), itp.
Łatwiej byłoby dopasować M44 (E30 318iS) lub M42 (młodsza wersja M40
stosowana od 1993 r. w E36 316/318i, z łańcuszkiem rozrządu).
STCC The Game-RELOADED
PEŁNA WERSJA GRY + DZIAŁAJĄCY CRACK OD RELOADED !!
TESTOWANA WERSJA PRZEZE MNIE-DZIAŁA NA 100%
INFO:
Producent: SimBin Development Team
Wydawca: Atari / Infogrames
Wydawca PL: brak planów wydania
Data premiery:
Świat: listopad 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
Wymagania wiekowe: 3+
Nośnik: 1DVD
Wersja językowa: angielska
Minimalne wymagania:
Microsoft Windows XP Home/Pro, Windows Vista, Procesor: 1.7 GHz Intel Pentium 4 albo kompatybilny, pamięć: 512 MB RAM, karta graficzna: kompatybilna z DirectX 9, posiadająca 128MB pamięci, 2.5 GB wolnego miejsca, mysz i klawiatura
OPIS:
STCC The Game jest produkcją podejmującą tematykę wyścigów samochodowych, w której duży nacisk położono na zapewnienie wysokiego realizmu rozgrywki. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest studio developerskie SimBin, znane fanom gatunku za sprawą takich serii jak RACE czy GTR. W ramach ciekawostki warto dodać, że STCC The Game zawiera w sobie wszystkie elementy (trasy, pojazdy, mistrzostwa itp.) z poprzedniej gry szwedzkiego producenta, czyli RACE '07: The WTCC Game.
Główną atrakcją gry jest opiewająca na sezon 2008 licencja STCC (skrót od Swedish Touring Car Championship). Mowa tu o zapoczątkowanym w 1996 roku cyklu wyścigów samochodów turystycznych. Zawody te stanowią szwedzki odpowiednik brytyjskiego WTCC (World Touring Car Championship).
Wspomniana wyżej licencja dotyczy przede wszystkim obecności prawdziwych zespołów oraz kierowców. Gracz może wcielić się lub stanąć do walki z takimi sławami tego sportu jak Janne Nilsson, Rickard GĂśransson, Tommy Rustad czy Fredrik Ekblom. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, w STCC pojawia się kilka nowych maszyn, nieznanych dotąd miłośnikom gier szwedzkiego producenta, między innymi wytwarzany w Szwecji Volvo C30.
Zastosowany w STCC The Game model jazdy jest bardzo realistyczny, choć z myślą o początkujących kierowcach przygotowano możliwość korzystania z różnego rodzaju ułatwień (kontrola trakcji, asystent hamowania, niezniszczalność itp.). Gracz może dokonywać szczegółowych zmian w ustawieniach pojazdu, modyfikując zawieszenie czy przełożenia skrzyni biegów. Wszystkie te usprawnienia mają swoje odzwierciedlenie w zachowaniu maszyny na torze.
Zawody rozgrywane są na siedmiu nowych trasach, zlokalizowanych w Norwegii oraz Szwecji. Są to takie obiekty jak Mantorp Park, Knutstorp Ring, Valer Track czy Eco Drive Arena. Gracz staje przed możliwością przystępowania do treningów, pojedynczych wyścigów czy wreszcie pełnego sezonu, składającego się z serii zawodów. W tym ostatnim przypadku zdobywa się punkty, które następnie podliczane są do ogólnej klasyfikacji. W STCC The Game nie zabrakło także mulitplayera, umożliwiającego rozgrywanie wyścigów zarówno w sieci lokalnej, jak i w Internecie.
Oprawa wizualna gry prezentuje zbliżony poziom wykonania do innych tytułów wyprodukowanych przez firmę SimBin, a to dlatego, że STCC The Game działa na silniku graficznym RACE ’07. Na uwagę zasługuje zawarcie bardzo szczegółowych kokpitów poszczególnych pojazdów, po których można się na dodatek do woli rozglądać. Na warstwę dźwiękową składają się zarówno odgłosy silników maszyn, jak i dynamiczne melodie, przygotowane we współpracy ze szwedzkim zespołem heavymetalowym Mustasch.
Samochody dostępne w STCC Game:
STCC 2008:
- Alfa Romeo 156
- Audi A4
- BMW 320si e90
- BMW 320i e46
- Chevrolet Lacetti
- Honda Accord Euro-R
- Peugeot 308
- Seat León
- Volvo C30
- Volvo S60
WTCC 2006/2007
- Alfa Romeo 156
- Alfa Romeo 156 GTA
- BMW 320si e90
- BMW 320i e46
- Chevrolet Lacetti
- Honda Accord Euro-R
- Peugeot 407
- Seat León
- Seat Toledo Cupra
WTCC ‘87
- Alfa Romeo 75 turbo
- BMW M3 e30
Formula 3000
- Lola B02/60
Formula BMW
- Formula BMW
Mini Cooper Challenge
- Mini Cooper S
Caterham CSR
- Caterham CSR200
- Caterham CSR260
CAMARO CUP 2008
- Chevrolet Camaro
Tory dostępne w STCC Game:
STCC:
- Falkenberg, Szwecja
- Gothenburg, Szwecja
- Karlskoga, Szwecja
- Mantorp Park, Szwecja
- Ring Knutstorp, Szwecja
- Sturup Raceway, Szwecja
- Våler, Norwegia
WTCC ‘06/’07
- Anderstorp, Szwecja
- Brands-Hatch, Wielka Brytania
- Brno, Czechy
- Curitiba, Brazylia
- Istanbul, Turcja
- Macau, Macau
- Magny-Cours, Francja
- Monza, Włochy
- Oschersleben, Niemcy
- Pau, Francja
- Porto, Portugalia
- Puebla, Meksyk
- Valencia, Hiszpania
- Zandvoort, Holandia
- Estoril, Portugalia
- Imola, Włochy
- Vara Raceway, Szwecja
Alternatywne:
- Brands Hatch Indy
- Curitiba Oval
- Curitiba Reverse
- Monza Reverse
- Monza Junior
- Macau Reverse
- Magny Cours National
- Oschersleben B-Course 06
- Oschersleben Reverse 06
- Oschersleben B-Course 07
- Oschersleben Reverse 07
- Puebla Oval
- Puebla Special
- Valencia Nacional
- Valencia Long
- Valencia Reverse
- Zandvoort Club
SCREENY:
DOWNLOAD:
GRA
CRACK
INSTRUKCJA ODPALENIA GRY:
1. Rozpakuj
2. Zamontuj lub wypal obraz
3. Zainstaluj grę i wybierz: STCC - The Game Offline
4. Skopiuj cracka do głównego katalogu z zainstalowaną grą
5. Graj