Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam
W GF przednie poduszki wahacza to banał kiedyś kupiłem je w sieci za 55zł szt. nie oryginały ale auto jeździ i nie ma tam luzów. Tył dzisiaj mi zrobili. Mam fakturę w pracy. Powinny być tam wyszczegulnione numery tych tulej. Jak nie będą to numery to do gościa wstąpię i jeszcze raz ich poszuka i wtedy podam. Na razie wiem, że na jeden wahacz jak wspomniałem pasuje z opla i merca. Muszę być w tym warsztacie bo po Kotlinie Kłodzkiej jeden amortyzator poszedł
Pozdrawiam
" />....niechce nic krytycznego pisać, ale robienie takiego Menu z danymi fachowcw mija sie z celem. Jeżeli gość jest dobry to umieście jego namiary, a wypisywanie rzeczy typu "wykonana robota", "cena", to takie dane wzięte z nieba ,że aż głowa boli. Osobiście rozmawiałem z jednym specjalistąĂÂ
, ktry od paru lat ma własnąĂÂ
garbuche stan super, zdjęcie wrzuce pźniej, i jak spytałem go o jakiś przedziałowy koszt lakierowania to jedynie usłyszałem, "że on nie może mi podać żadnych przedziałw, a cene może sobie strzelić", oczywiście wcześniej mu dokładnie opisałem w jakim stanie jest auto. Jedyne co powiedział, że jeżeli znajde lakiernika ktry podejmie się roboty za 3500 to i tak będzie dobra cena. Jak co podaje niżej kontakt do gościa, ktrego moge polecić../
Zakres prac : Mechanika, blacharka, lakier
Wojewdztwo : DolnośląĂÂ
skie
nazwisko : Froń janusz
Adres : Krosnowice (koło Kłodzka), ul. Wodna 3
telefon : 0-74 8685101
" />Co do zwątpienia osoby zaangażowanej, to tyczy sie to także innych zainteresowanych sprawami modelarstwa i jesgo rozwoju. Kazda osoba, której działania poddaje sie nieustannie pod krytykę traci zapał do dalszej pracy....
Zawody w Kłodzku organizowane są w ścisłej współpracy z Markiem. Z nim ustalane były wszelkie szczegóły. Kwestie pucharów także. Był ustalony podział "zadań", Marek zaproponował puchary na Puchar Serpenta. Ale proszę zauważyć, że diler (jak to Pan określa) także ufundował puchary na Serpent Series i nie przyjechał tylko po to, żeby się komercyjnie zaprezentować. Oprócz pucharów były także nagrody.
Przy organizacji zawodów to organizatorzy ustalają, jakie samochody będą jeździły. I choć Norbert (ani marki, których jest przedstawicielem) nic wspólnego z M18 nie mają, to przez pewnw względy wpisał tą klasę na zawody w Borzęcinie - na prośbę Marka. Może dlatego jest pewnien niedosyt, bo chciałoby się, by te "8" też sobie pojeździły...Ale trudno.
Marek jest bardzo aktywnym człowiekiem. Nikt tego nie kwestionuje. Nam dobrze układa się współpraca z nim i do tej pory nie mieliśmy zatargów, a jeśli będzie chciał z nami na pewne tematy porozmawiać, to na pewno to zrobi i Pan nie będzie nam potrzeny jako mediator...
Co do niku.
Był wymyślony dla żartu, kiedy jeszcze nikt mnie nie kojarzył. I nie chciałam, żeby kojarzył. Po co Serpentka, Defenka?? Nie chcę być utożsamiana z marką, tylko z tym, co mam do powiedzenia.
A jesli chodzi o części. Nie ma problemu. Ale do tej pory jakos Pan o nie nie pytał...
" />W sprawach finansowych odpowiedziałem P. Markowi że odpowiem osobiście RudzieŚląskiej.Nie moge dyskutować ile i na jaką impreze CKMLOK podjął decyzje wspólnie z Sekcją o dofinansowaniu lub nie poszczególnych imprez.Ponieważ na Forum występuje jako pracownik LOK oraz sekretarz CKMLOK w dyskusji muszę sam sobie narzucić pewne ograniczenia ponieważ jest to moja praca.I nie chodzi o moją wiarygodność tylko o sposób przekazywania informacji ciągle podkreślam że jestem tu gościnnie.Za chwile dowiem się że LOK nie chcę zmian o tym jak działa Sekcja to decdują zawodnicy a nie LOK.Dla wyjaśnienia w kalendarzu ujęte są zawody dofinansowane ze środków LOK,MENiS,oraz pokryte ze środków poszczególnych Klubów których organizację zgłoszono do Sekcji np.Kłodzko,Murowana Goślina.Dlatego żeby nie było problemów w 2006r opublikowałem informacje że każda impreza o nazwie Eliminacja lub Mistrzostwa musi być uzgodniona z Dyrekcją ZGLOK.Chodzi żeby były zachowane te same warunki organizacyjne oraz dotrzymane zobowiązania finansowe.Nie chodzi też o monopol LOK-u na organizację zawodów jak piszą niktórzy zawodnicy ale opróbe zachowania porządku w sporcie modelarskim bo chyba bałagan będzie przeszkadzał wszystkim ,ponieważ pojawia się co raz więcej organizatorów.
" />
">...Wystarczy liczyć 3 lub 4 najlepsze wyniki bez względu na ilość eliminacji....
........
Zalecam wielki szacunek dla inicjatywy i pracy organizatorów, bo ciekawe gdzie będziecie jeździć bez naszej pomocy.
Co do liczonych wyników - nie da się tak zrobić - zawodnicy muszą mieć możliwości manewru w sezonie tak, by optymalnie zaplanować jak najwyższą pozycję w rankingu.
Przyjęto optimum połowy z ilości rozegranych imprez i to na wniosek zawodników.
Co do szacunku - jak na razie to dwóch dealerów zbudowało tory - HPI i ATA.
A zawodników siedmiu: Rzeszów, Brzeg, Nowy Targ, Kłodzko, Szprotawa, Żory, Kraków.
Paru działaczy też: Nowy Sącz, Tarnów, Warszawa, Jelcz.
Bez dealerów też sobie poradzą.
A szacunek należy się wszystkim.
Po co tak nerwowo Panie Janku.
Niech Pan przeczyta dokłdnie moją propozycję.
Nikt na tym nie traci a plusy są oczywiste.
Nie ma potrzeby dzielić zainteresowanych na lepszych i gorszych.
Wszyscy którzy coś robią w temacie organizacji zawodów zasługują na szansę - czy są zawodnikami, dystrybutorami czy po prostu umieją i chcą to robić.
Dziwi mnie i nie rozumiem powodów komplikacji z przydziałem EMP.
Moja propozycja to pewnie jedno z wielu możliwych rozwiązań. Jeśli po tegorocznych przejściach nie widzi Pan potrzeby zmiany to pozostaje tylko akceptować zamęt którego bez liberalizacji przepisów nie unikniemy. W obecnej postaci zawsze ktoś będzie miał jakieś ale.
A nie były to bipy bo w bohunach z otwartymi dzwiami jechać chyba się nie da
? Poza tym, gdy byłem na feriach w Zwardoniu to ani jeden skład nie był złożony z bohunów...
Jeżdżą na 100 % bo widuje czasem skład ze Zwardonia jak wracam z pracy.
Jeszcze dodam, że bohuny kursują na trasie Wrocław - Kłodzko Główne, tak bynajmniej było w grudniu 2006 r.
Pozdrawiam
bynajmniej - partykuła wzmacniająca przeczenie zawarte w wypowiedzi. grzesiek
Na Dolnym Śląsku będzie więcej połączeń kolejowych
W poniedziałek radni sejmiku zdecydują o wyłożeniu 6 mln zł na wsparcie Kolei Dolnośląskich. Pieniądze dla tej spółki mają sprawić, że na tory od lat opuszczone przez PKP wyjadą szynobusy. Pierwsze pociągi miałyby się pojawić w frudniu na trasach z Kłodzka do Wałbrzycha oraz z Legnicy do Międzylesia.
Dokładny rozkład jazdy nie jest jeszcze ustalony. Nie wiadomo też, ile zapłacimy za za przejazd u konkurencji PKP-mówi wicemarszałek Dolnego Śląska Zbigniew Szczygieł, odpowiedzialny za transport w województwie.
Wszystkie nowe linie ma obsługiwać 12 szynobusów, z których dziś korzysta PKP (ale ich właścicielem jest samorząd).
Według radnych inwestycja na Dolnym Śląsku się opłaci, a przede wszystkim przyczyni się do rozwoju województwa. Zwłaszcza tam, gdzie są kiepskie i zakorkowane drogi. Klasycznym przykładem jest droga krajowa do Trzebnicy-dziurawa i niebezpieczna. Dzięki połączeniom kolejowym ludzie szybciej dojadą do pracy, a turyści na przykład w okolice Jeleniej Góry.
Koleje Dolnośląskie mają na początek uruchomić siedem połączeń:
- Legnica-Międzylesie (2-3 pary szynobusów)
- Kłodzko-Wałbrzych (6-8 par)
- Śwodnica-Kobierzyce-Wrocław-Trzebnica
- Wrocław-Kłodzko-Stronie Śląskie
- Lubin-Legnica-Świdnica-Kłodzko-Polanica Zdrój
- Wrocław-Jelenia Góra
- Lwówek Śląski-Trutnov (tylko latem).
Gazeta Wrocławska
Jak myślicie, jest szansa na reaktywację tych połączeń? Dla mnie to brzmi jak najpiękniejszy sen! Tylko oby się sprawdził
nie jest tak pięknie , www.pup.klodzko.pl a tam:
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku zawiadamia, że w związku z wyczerpaniem limitu środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe środki dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej oraz na refundację pracodawcy kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osób bezrobotnych z dniem 16.07.2009r. wstrzymuje wydawanie przedmiotowych wniosków.
W przypadku gdy przedmiotowe wnioski zostaną złożone będą udzielane odpowiedzi negatywne.Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku zawiadamia, że w związku z wyczerpaniem limitu środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe środki dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej oraz na refundację pracodawcy kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla osób bezrobotnych z dniem 16.07.2009r. wstrzymuje wydawanie przedmiotowych wniosków.
W przypadku gdy przedmiotowe wnioski zostaną złożone będą udzielane odpowiedzi negatywne.
" />Mea culpa, Bystrzak faktycznie podawał Odre ale nie do ostatniego rozkładu Zatem proszę o czasy z uwzględneniem Odry A pytanie oczywiście do rozkładu 1999/2000.
PS. A co do nocnej osobówki z Kłodzka do Stronia, to było dokładnie jak wro73 mówi. W nocy jechała pusta, by rano umożliwić mieszkańcom Stronia dojazd do pracy/szkoły w Kłodzku. I wtedy pusta z pewnością już nie była
Wreszcie trasy z Kłodzka do Wałbrzycha i do Kudowy-Zdroju zostaną wyremontowane
W przyszłym roku ruszyć ma modernizacja linii kolejowej z Kłodzka do Kudowy-Zdroju. Później ruszy remont trasy z Kłodzka do Wałbrzycha.
Tak wynika z zapowiedzi Zbigniewa Szafrańskiego, prezesa Polskich Linii Kolejowych, który odwiedził powiat kłodzki. Modernizacja potrwać ma do 2012 roku. Ze względu na finansowanie, prace podzielone zostaną na dwa etapy.

Do końca września 2010 r. kierowcy nie będą mogli korzystać z mostu na Nysie Kłodzkiej w Międzylesiu na drodze wojewódzkiej nr 389.
We wtorek rozpocznie się remont przyczółka mostu od strony Międzylesia. Planowana jest jego rozbiórka i budowa nowego wraz z tzw. płytą przejściową. W zakres prac wchodzi także m.in. wzmocnienie podłoża gruntowego, umocnienie koryta Nysy Kłodzkiej, wykonanie dylatacji. Wymieniona będzie również nawierzchnia bitumiczna jezdni.
