Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

On Sun, 29 Aug 1999 00:27:47 GMT, bnago@kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:
| na overclockers.com są identyczne procki tyle tylko że robione tydzień
| wcześniej
He hemm.. :))
:(((
A czemu nie, prockowi przy niezlym chlodzeniu nie powinno nic byc..
ale tak sie zastanawiam dlaczego nie wziales dobrego C366 dzialajacego
bez problemu na 550Mhz /toz to tylko 50Mhz roznicy/ a przy 2.05, 2.1V
na 616Mhz - to juz 16Mhz wiecej :)))
CHCIAŁEM 366 oem !!!
A kupiłem proca bo musiałem kupić klientowi. Był piątek, godz. 16:50.
W hurtowni nie było C366 tylko 400, ale się uparłem i pomyślałem - a
jeszcze może w takim jednym sklepie będzie. A był tylko 400box, więc
MUSIAŁEM kupić. Potem się okazało, że sloketka jest za wysoka do
obudowy i musiałem sprzedać swojego c300a@450 a sobie zostawić c400...
Obecnie chodzi mi na 2.0V na FSB 83, zero zwisów (unreal w 800x600
puściłem na ok. 1.5h i zrezygnowałem bo komputer potrzebowałem do
pracy:)
zdrówko,
+-------------------+--------------------------------------+
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| a@pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
+-------------------+--------------------------------------+
Sat, 08 May 1999 16:48:56 GMT, bnago@kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
napisał[a]:
Dnia Fri, 07 May 1999 12:13:38 +0200, Kris <k@hardware.com.pl
napisał/a:
| Nic nie musisz udowadniać. Trio3D ma transfer AGP x1. Możesz odpalić
| malutki program pcilist.exe (np. z http://benchmark.ceti.com.pl) aby się
| o tym przekonać.
Wyszly juz Trio3D/2X i na okladce od karty stoi - agp 2X.. Zobacze w
pracy jak to naprawde jest :)
Właśnie wziąłem do ręki pudełko z taką kartą graficzną i cóż tu można
wyczytać:
na pomarańczowej nalepce na pudełku: S3 Trio3D-2X
na świstku zatytułowanym "Quick Installation Guide": Support AGP 1.0
compliant.
Ja osobiście wyciągam z tego wniosek, że S3 Trio3D-2X nie jest zgodne
z AGP x2, bo nie wyobrażam sobie sytuacji, że producent o swoim
własnym wyrobie pisze, że jest gorszy, niż w istocie. Ale mogę się
mylić.
NoRek wrote:
Absolutnie nie masz racji,chyba nigdy nie widziales schematu ups'a
line-interactive wiec pokazuje
www.kk.kalisz.pl/~tadek/download/apc500.pdf jak widac;)(na ostatniej
stronie) napiecie sieciowe przechodzi tylko przez filtr i przekazniki a
nie przez zaden transformator(trafo dziala tylko przy pracy na bateriach)
A AVR jak ma zrealizowane ten z tego schematu?
Przeciwdowód:
http://www.computex.com.pl/SysZASIL/UPS/UPS_com.htm
Z cytatem:
Liniowy interakcyjny z AVR projekt dla szerokiego przedziału
napięcia wejściowego (155-226V)
Zaczepy transformatora AVR sterowane za pomocą mikrokontrolera
w celu stabilizacji napięcia wyjściowego
Użytkownik "Alekloco (z pracy)" <aleklocoWYTNI@op.plnapisał w
wiadomości
Wiem tylko, że niestety, ale te rozkłady mogą rozczarować. 2 pary do
Niegosławic, 2 pary do Węglińca + 2 do Ruszowa... Tak słyszałem, mogę się
mylić.
Ło matko ! Zostawcie w takim razie owe Niegosławice w spokoju, a niech na
Węglińcu pojadą na 5 par (choć tutaj problem dogadania się z dolnośląskim).
Tak czy inaczej lepiej uzupełniać ofertę na pozostałych liniach żagańskich
(Forst, ZG, Legnica) niż tutaj zaledwie na 2 pary jechać i to na pół drogi!
Dwa kursy będą jechać zapewne całkowicie puste, bo raczej w Niegosławicach
nocować nie będą... Już nawet lepiej byłoby wydłużyć pociągi z Legnicy do
Lubska, przynajmniej pożytek byłby taki, że torów by nie kradli.
Jak to ktoś mądry napisał: "nie twórzmy potworków na wzór opolskiego" !
Widzisz, pisząc to nie znasz kontekstu Kalisza. Otóż nie wiem czy wiesz,
co
trzeba było zrobić uruchamiając Kalisz Miasto:
- zniesienie dwóch (w tym jedno długie) ograniczeń do 30 km/h na czynnym
szlaku
Ulikowo - Kalisz
Super, że tak fajnie poszło w Kaliszu (DUUŻE gratulacje i niskie ukłony!),
ale w zach-pomie mają coś, czego innym województwom brakuje... a raczej
kogoś na stanowisku w strukturach decyzyjnych, kogoś komuś się chce! Ja
przynajmniej tutaj bym upatrywał powodzenia. Wątpię, żeby nawet komuś z
samorządu poszło tak łatwo bez wsparcia z wewnątrz PKP.
Mick M.
Alekloco (z pracy) <aleklocoWYTNI@op.plnapisał(a):
Ze względu na potencjalnie
fatalną sytuację ruchową na szlaku Piła - Wałcz i pozostałe 30% wygląda bardzo
źle.
W jakim sensie aż tak fatalnie?
Na szlaku wdłg PLK przez pierwsze 13 km od Piły jest 80, dalej 60 do Wałcza,
dalej oczywiście 0 do Kalisza Pom. A dalej dosłownie moment 40 i całość na 70.
Oczywiście że przy 100 na Ostbahnie i 120 i wyższych (ale nieużywanych) do
Szczecina, jest to mało, ale jak na wiele polskich linii to i tak całkiem nieźle.
siki, ze ty sie Boga nie boisz, ze musisz az tak klamac?
Owszem, ja mam internet i satelitarna nawigacje ale to dzieki
pionierskiej pracy Amerykanow a nie sowietow.
Mam tez wszedzie pod reka laserowe czytniki do dyskow.
Za moich czasow w PRLu to szmatlawiewc ogolnowojskowy wychwalal
pod niebiosa geniusz niejakiego Sylwestra Kaliskiego z WATu.
Prof dr, pulkownik czy cos wyzej, po prostu dar niebios dla PRLu bo
cos robil w laserach. O ile dobrze wiem nic nie wyskrobal, nawet
zwyczajne dzis celowniki laserowe dla broni anty-terroprystycznej
musieli wymyslec towarzysze amerykanscy.
Komendant z Lodzi
Czy to nie ten sam komendant z Lodzi, ktory poslal inspekcje z sekcji
kryminalnej, zostal odwolany jakis czas temu przez ministra Kalisza za
przecieki do prasy ?
Oby tak dalej Panie Kalisz. Niedlugo bedziemy sie czuli na ulicach jak w RPA
lub arabskich dzielnicach Leeds i Birmingham.
Mam nadzieje, ze ten byly komendant z Lodzi, ktory padl ofiara prowokacji,
znalazl sobie juz lepsza prace. Zal mi jednak tych wszystkich ludzi, ktorzy
zostali pozbawieni jednego z niewielu porzadnych szeryfow w Polandzie.
Scena polityczna potrzebuje konsolidacji lewicy;-)
dotychczas podzielonej między PiS i LiD. Ale widzę, że dawne
animozje między komuchami wreszcie zanikają. Słusznie, niech się
dogadują. Niech razem patrzą liberałom na ręce, ale za rządzenie
niech się lepiej już nie biorą ;-)) Panowie Kryże i Kalisz mogą
sobie powspominać dawne czasy, zaś panie Kalata i Sierakowska
porozmawiają wreszcie jak kobieta pracy z kobietą pracy
widziałyście to???
Jesli życie Ci miłe, to nie wypowiadaj żadnego z poniższych zdań przy żonie w
odmiennym stanie. To dobra rada...
1. Nie chce niczego sugerować, ale wydaje mi się, że noworodek nie waży 20 kg.
2. Patrząc na Demi Moore nigdy bym nie powiedział, że miała dziecko.
3. Nie mogą wywołać porodu wcześniej? Dwudziestego jest finał Ligi Mistrzów.
4. Dzisiaj kolega z pracy wysikał kamień wielkości groszku. Ależ to musiało
boleć!
5. Wow! Przez chwilę myślałem, że obudziłem się obok Ryszarda Kalisza.
6. Zazdroszczę kobietom tego, że możecie przeżyć cud narodzin.
7. Masz mleko?
8. Może nazwiemy dziecko po mojej sekretarce?
9. Ten tatuaż wokół twojego pępka wygląda jak Madagaskar.
10. Odeszły ci wody? Jezu, to wygląda jakby się zawaliła zapora wodna.
Na liste zabytkow :
Kaliska Kolej Dojazdowa z trasa i infrastruktura Kalisz /
Opatowek - Zelazkow - Zbiersk - Turek .
Praca mgr na jej temat autorstwa Roberta Matczaka w zbiorach MHP
Opatowek - dostepna do wgladu via dr Dolat.Kolej za 7 lat obchodzic
bedzie 100-lecie zalozenia .
Nie zgadzamy się na zlikwidowanie nawet jednego połączenia lokalnego -
zapowiada Zarząd Powiatu Ostrowskiego. To odpowiedź na propozycje PKP o
likwidacji niektórych linni kolejowych. Zarząd tematem tym zajmował się na
wczorajszym posiedzeniu, na którym przedstawiono list od PKP. W przypadku
Ostrowa chodzi o zamknięcie kilku połączeń, m.in. do Kalisza i Krotoszyna. Jak
mówią władze powiatu, wycofanie choćby jednego pociągu , oznaczałoby
pogorszenie jakości usług komunikacyjnych w powiecie ostrowskim. Sporo osób
bowiem korzysta z porannych szcególnie lini kolejowych i w ten sposób dojeżdża
do pracy.
Likwidacje lokalnych połączeń PKP zapowiadało od wielu miesięcy. Miały być one
wprowadzone od marca, ale - po rozmowach ze związkowcami - decyzje wstrzymano
do końca kwietnia. PKP liczy, że samorządy włączą się w finansowanie lokalnych
połączeń kolejowych.
Powiat potrząsa szabelką, ale szczerze mówiąc nie jesteśmny pierwszym takim
powiatem tylko wszyscy poprzedni już dawno pożegnali się ze swoimi liniami...
Kolej wysłucha i
i tak zlikwiduje co będzie chciała...
coż za podobna sytuacja!!!
Dziś miałam baaardzo podobną sytuację w Kaliszu w jednej z tych aptek!
Pani farmaceutka (celowo napisałam z małej literki!) wygladała jakby zaraz miała
sie przewrócić ze zmeczenia wywołanego podaniem leku! Nie widziałam czegos
takiego juz dawno!!! To niesamowite, ze ktos dostaje wypłatę za tak wykonywana
pracę....
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,3487426.html?skad=rss
Zawartosc:
Zapomnijcie o ekspresowych pociągach
Piotr Anuszczyk
Polski nie stać na szybką kolej - informuje Ministerstwo Transportu. To
oznacza, że do 2013 na pewno nie powstanie linia wysokich prędkości (do 300
km/h) Poznań/Wrocław - Łódź - Warszawa.
Linia kolejowa wysokich prędkości miała być skokiem cywilizacyjnym dla
polskiej gospodarki i transportu. O powstanie linii kolejowej walczyły
wspólnie prezydenci Łodzi, Poznania i Wrocławia. Liczono, że połączenie
stanie się ważnym elementem Europejskiej Sieci Transportowej. W latach
2007-2013 miał powstać pierwszy odcinek Wrocław - Kalisz.
- Do 2013 roku nie przewiduje się budowy w Polsce linii szybkich kolei -
informuje Teresa Jakutowicz, p.o. dyrektor Biura Informacji i Promocji,
rzecznik prasowy Ministerstwa Transportu. - Budowa jednej linii szybkiej
kolei w Polsce pochłonęłaby środki przeznaczone na wszystkie inne
zaplanowane inwestycje kolejowe do 2013 roku.
Ministerstwo Transportu zapewnia jednak, że nie zamierza ostatecznie
rezygnować z projektu - W latach 2007-2013 przeprowadzimy prace
przygotowawcze do budowy linii szybkich kolei i na ten cel zostanie
przeznaczona kwota ok. 100 mln euro - wyjaśnia Jakutowicz.
Dziś województwo łódzkie odwiedza minister transportu Jerzy Polaczek.
Zobaczy plac budowy na modernizowanej trasie Łódź - Warszawa. Pociągi do
stolicy mają za kilka jeździć z prędkością 160 km/h. W ten sposób pobiją
przedwojenny rekord prędkości, należący do składów zwanych Luxtorpedami.
=======================
ROTFL!
Skoro juz nawet wladzuni nie chce sie klamac to musi byc naprawde
kiepskawo.
http://wiadomosci.onet.pl/1464343,11,item.html
Kalisz: tragiczny finał policyjnego pościgu
Jedna osoba zginęła w wypadku, do którego doszło w Kaliszu w trakcie
policyjnego pościgu za pijanym kierowcą.
Przeprowadzone po zatrzymaniu badania wykazały, że miał on ponad 2,5
prom. alkoholu w wydychanym powietrzu.
Do tragedii doszło, gdy uciekający volkswagenem polo kierowca wjechał na
skrzyżowanie na czerwonym świetle i doprowadził do zderzenia z tico.
Pasażerka tego auta zginęła na miejscu. Sprawcę wypadku zatrzymano kilka
kilometrów za Kaliszem, w miejscowości Skarszew. "Polo kierował 28-letni
mieszkaniec podkaliskiej miejscowości Zbiersk. Ofiara miała 63 lata,
pochodziła z Konina (Wielkopolska). Jej starszy o dwa lata mąż został
odwieziony do szpitala" - poinformowała Monika Rataj z zespołu prasowego
kaliskiej policji.
Jak wyjaśniła, kierowca polo nie zatrzymał się do policyjnej kontroli
drogowej. "Pościg za nim rozpoczęły trzy oznakowane radiowozy. Na jednym
ze skrzyżowań, w pobliżu centrum miasta, polo uderzyło w tico. Sprawca
kontynuował ucieczkę" - powiedziała Rataj.
Pijanego kierowcę umieszczono na razie w izbie wytrzeźwień. Grozi mu do
12 lat więzienia.
___
Pomijajac cala sprawe to naprawde nie rozumie ludzi ktory kupuja auta
"postury" Tico czy Malucha. Wolalbym za podobone (badz troche wieksze
pieniadze) nawet Granade, Renault 19 czy cos innego dajacego choc
minimum bezpieczenstwa. Koles walnal polo (tez zaden gigant) i po
wypadku kontynuowal jazde a kobieta w tico nie przezyla. Moj kolega
kupil swojej dzeiwczynie tico, zeby sobie jezdzila do pracy. Chyba jej
nie kocha :-/
Podjezewam ze skonczy sie flejmem, ale nadal bede uwazal, ze kupowanie
takich samochodow to mega-kretynizm. Owszem, jak tir wjedzie w taka
granade czy inne duze auto to nic nie pomoze, ale tu mielismy stluczke
przy predkosci okolo 60km/h (szacuje)