Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam,

Poszukuję osoby, która zespawa mi stelaż pod kierownicę i fotel samochodowy. Będzie to konstrukcja mojego projektu, oczywiście cały sprzęt (bez materiałów - kątowników, fotela) musi posiadać osoba podejmująca się zadania.

Zdjęcie poglądowe, o co mi chodzi: KLIK!.

Jak widać, pracy nie jest dużo, dojdzie jeszcze regulacja (mały kątownik w dużym, blokowany za pomocą śruby, lub coś innego, tu jestem otwarty na propozycję) i podstawka pod shiftera.

W odpowiedzi poproszę o PW z propozycją cenową (bez materiałów).

Pzdr.



Praca dla spawaczy MIGMAG w Danii.
Warunki : Przede wszystkim spawacze musza miec praktyke, posiadac umiejetnosci czytania rusynkow i budowania z rysunkow.
Firma z swojej strony gwarantuje mieszkanie ( platne 600 dkk tygodniowo - pokoj w ktorym sa maksymalnie dwie osoby).
Firma gwarantuje zalatwienie formalnosci z powzoleniem i urzedem skarbowym.
Nalezy posiadac certyfikat rezydencji ( dostepny w urzedzie skarbowym ,16 zl. - certyfikat ten daje prawo polakom do 8 procentowgo podatku , normalnie podatki w Danii wynosza od 38 procent).
Kazdy pracowik dostaje w maju tkzw. pieniadze wakacyjne jest to 12,5 procent od zarobionej kwoty.
Zarobki : (1 korona to okolo 50 groszy.) Normalne godziny 115 koron minus podatek to okolo 57 zloty minus podatek. Nadgodziny + 52,17 koron ,Popoludniowe zmiany + 21,05 koron Nocki + 35,45 koron Niedziele + 64, korony. Wyplata co miesiac. Na poczatku istnieje mozliwosc zaliczki.
Wszelkiego rodzaju certifikaty i kwalifikacje musza byc tlumaczone na jezyk angielski. Angielski nie jest wskazany , ale bedzie dodatkowym atutem. Godziny pracy to miedzy 60 a 70 tygodniowo. Pierwszego dnia pracy pracodawca przeprowadza test ( 3-4 godziny) na znajomosc spawania( laczenie ze soba dwoch czesci zelaza). Jesli pracownik go zaliczy zaczyna prace nastepnego dnia.Wiec bardzo istotne jest znajomosc spawania. Nalezy wziasc swoje ubrania robocze. Wyjazdy nawet nastepnego dnia. Praca jest jak najbardziej legalna ( nalezy tylko miec polski paszport i dwa zdjecia do pozwolenia na prace).
CV , kwalifikacje i historie pracy w jezyku angielskim na mail
pracadania@interia.eu



Jakby ktoś miał z wypraw zagranicznych jakieś fajne zdjęcia z miesca pracy albo krajobrazowe lub filmiki i byłby tak miły i zgodził się na publikacje w internecie to ja chętnie przygarnę - potrzebuję informacje skąd, kto jest autorem i zgoda na publikacje.

Wczoraj dostałam filmik od chłopaków z Finlandi jak spawają - filmik się zaczynał od tekstu:

.. jego dziadek był spawaczem... jego ojciec był spawaczem ..

super to zrobili - dawno sie tak nie ubawiłam



Historia wyjazdu 2ch spawaczy do pracy w Finlandii.Zwerbowani przez CENTROMED z Gdanska.Otrzymali na skrzynke meilem zdjecia zakladu wraz z informacja co beda robic(spawanie konstrukcji do dzwigu) w miejscowosci Parajneu.Wylot z Wawy do Helsinek potem do Turku(pokryl pracodawca WORK POWER Pori)Na miejscu odebrani przez finskiego posrednika.Konsternacja.Posrednik stwierdzil ze beda pracowac na stoczni(o czym nie bylo wczesniej mowy).Spawacze bez namyslu udali sie w droge powrotna na wlasny koszt(przelot powrotny z wlasnej kieszeni 250eur)Posiadam dane personalne osob posredniczacych.




Kosciol powinien sie wiec trzymac jak najdalej od gier politycznych
Trzeba wskazac "wroga Boga, religii i moralnosci"
Dlatego Kosciolwi NIE WOLNO MIESZAC SIE DO POLITYKI
kazda droga do Boga prowadzi przez drugiego czlowieka; w przeciwnym razie jest to droga w przeciwnym kierunku
To nie znaczy, ze Kosciol nie powinien wplywac na spoleczenstwo i na sposob sprawowania wladzy. Ale NA ODLEGLOSC Tu Jarku również masz rację.

Kiedyś słyszałem z ust ks.prof. Józefa Kudasiewicza takie słowa: Mojżesz, gdy spotkał się z JHWH usłyszał od Niego nakaz zdjęcia butów, bo ziemia na której stał Mojżesz była święta. Chrześcijanin w kontekście tej biblinej sceny - powinien zdjąć zakurzone buty świata, gdy przychodzi do świątyni, by spotkać się z Najwyższym.

Chrześcijanin to nie chrześcijanin polityk, nie chrześcijanin rzeźnik, nie chrześcijanin spawacz lecz po prostu CHRZEŚCIJANIN. Jest nim zarówno w Domu Bożym, jak i w swym własnym, jest nim w pracy, w knajpie i wszędzie.

Mnie samemu niekiedy przykro, że sprawa polityki w Kościele przybiera takie formy, z jakimi sie spotykamy. I myśle, że zainteresowani, prędzej, czy później uderzą się w swe piersi.

Pozdrawiam.
Niech Pan Błogosławi i strzeże



Spawacz MIG od zaraz

Nasza firma poszukuje Spawacza MIG do pracy w zakladzie produkujacym naczepy samochodowe.
Miejscem pracy jest zaklad mieszczacy sie w Aberdeenshire a osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za spawanie konstrukcji podwozia naczep (stal czarna oraz aluminium).

Oferujemy natychmiastowy start oraz:
- mozliwosc zakwaterowania w poblizu pracy
- pelny wymiar godzin oraz mozliwosc nadgodzin
- stale zatrudnienie na czas nieokresolny po 6 miesiacach

Osoby zainteresowane musza mowic KOMUNIKATYWNIE w j. Angielskim.

Jesli jestes zainteresowany prosze o kontakt pod nr: 01453827333 – wew 263 lub email z CV (ze zdjeciem) na adres: wojciech.dreja@omegaresource.co.uk



Osoby na zielono mają blaszki już w swoich rękach.
1. homik123456
2. bonzo
3. SnepooN
4. Jarek104
5. podj

Koperty z blaszkami zaklejone, nalepki wypisane i czekają na wysyłkę, a ja codziennie po pracy sprawdzam stan konta ok 16:00.

Za następna serie wezmę sie dopiero po zakończeniu tej. jak wszystkie będą wysłane.
Nie będę wysyłał każdemu PW bo to nie po mojemu(nie wypada).
Zainteresowani powinni dbać o to sami.
Pozdro.


Cyknąłem kilka fotek jak u mnie będą wyglądały poprzeczki. Na razie wszystko w częściach.(Spawacz bez spawarki w garażu )
Całość wyciągnięta z pojemnika na złom nawet moje flansze
szczegóły:
- rura fi 34 mm zewn. ścianka 3 mm.
- śruba rzymska jakiś odlew jak widać nie jest idealny Aleee uważam, że jej gabaryt niweluje to skrzywienie przy lewym gwincie
- Pręt fi 28 mm stoczony pod gwint M16

i to by było na tyle muszę wystrugać mocowania do flansz to będę działeł dalej

5 ostatnic zdjęć



Poszukuję kogoś z okolicy kto pomoże mi dokończyć remont blacharki mojego bolida. Na chwilę obecną auto jest wybebeszone a spora część rdzy została wycięta. Do wspawania będą progi po obu stronach (wew i zew) i spora ilość łatek (podłoga i błotniki przód/tył).

Pytanie czy ktoś się podejmie takiej pracy - blachy i migomat załatwię, potrzebny człowiek i umiejętności.

Zdjęcia: http://www.fsoptk.pl/gale...ls.php?album=92

Czy zgnite fragmenty (momentami całkiem spore) progów wewnętrznych mogę bez skrupułów wycinać bez ryzyka, że nadwozie się "zniekształci" ? Czy lepiej poczekać i wycinać tuż przed wspawywaniem nowych elementów? Nie ukrywam, że chcę przygotować auto "pod spawacza", żeby miał mniej roboty.



Ostatnio bylo troche pracy nad wydechem...

Wydech skladalismy wraz ze znajomym, szczegolnie ze ow znajmoy bardzo dobrze zna sie na spawaniu. Udalo sie pospawac na nowo przedmuchane spawy przy flanszy wydechu, poprzedni "spawacz" mial marne pojecie o tym co robil i efekt byl taki ze pojawilo sie sporo przedmuchow. Przy okazji oczyszczone nawisy ze spawow wewnatrz kanałów

No i 3cia rzecz czyli wydech w calosci ma teraz 50mm, wczesniej byl seryjny katalizator z rurami 45mm, teraz kat lezy w garazu a jego miejsce zajela kwasówka.

Zdjecia marne, nie bralem ze soba aparatu, a kanalu nie mam


Jezeli chodzi o dzwiek to jest troche glosniej przy innej barwie dzwieku. Jezeli chodzi o odczucia dupohamowni - jest poprawa

Takze chciałbym bardzo podziekować Panu Markowi za pomoc w poskładaniu wydechu w GSce




Dla mnie to dziwne, że do stabilnej pracy trzeba kupić konkretne akumulatorki, a producent o tym nie mówi.
Równie dziwne jest,że producent nie ostrzega,że poprawa zdjęć nastą pi dopiero po zakupie droższych i lepszych optycznie obiektywów Canon w ogóle powinien pisać że po zakupie zestawu kitowego należało by wymienić obiektyw standardowy,bo nie osiąga on standardów konkurencji a w szczególności Pentaxa
Lub jeszcze inaczej-do ładowania akku kupujemy pierwszą lepszą i się okazuje,że po pół roku ogniwa trafiają do kosza.Zmartwieni sięgamy po oszczędności i kupujemy coś w stylu BC-700.Dla mnie to dziwne-skoro ładowarka spełnia jakieś normy i jest dopuszczona do sprzedaży w dodatku jest dedykowana do ogniw AAA,AAA,to producent powinien napisać że dzięki naszej super szybkiej ładowarce załatwisz swoje akku w pół roku
Gwiazdor, nie wiesz na jakim świecie żyjemy? buty biegowe adidasa czy nike mam od kilku lat a te za 45 zł wysiadły w mgnieniu oka.Dziwne bo przecież wszystkie trzy pary były biegowe

Co do tego WIELKIEGO PROBLEMU z firmware-ludzie powinni się cieszyć że producent upgrade-uje ich sprzęt.W czasach analogii upgrade robiło się u ślusarza,spawacza,frezera czy spawacza.Takie czasy i całe szczęście



KEY INTERNATIONAL POLSKA POSZUKUJE
SPAWACZY METODĄ 121 H-L045 Z AKTUALNYMI CERTYFIKATAMI
DO PRACY W HOLANDII


PRACA POLEGA NA SPAWANIU METODĄ 121 ELEMENTÓW DZWIGÓW I INNYCH MASZYN W HOLENDERSKIEJ FABRYCE.


GWARANTUJEMY:
- STAWKĘ OD 13 EURO NETTO,
- Około 45 -50 GODZIN PRACY TYGODNIOWO
- UMOWĘ Z HOLENDERSKIM PRACODAWCĄ
- 65 euro ZA KAŻDY PRZEJAZD POLSKA - HOLANDIA I Z POWROTEM
- BEZPŁATNE ZAKWATEROWANIE (W PEŁNI WYPOSAŻONE MIESZKANIA, POKOJE 2,3 OSOBOWE)
- UBEZPIECZENIE OPŁACANE PRZEZ PRACODAWCĘ
- PRACA W SYSTEMIE 6 TYGODNI PRACY - 2 TYGODNIE URLOPU W POLSCE
- WYPŁATĘ CO TYDZIEŃ „DO RĘKI”
- SAMOCHODY SŁUŻBOWE NA TERENIE HOLANDII
- OPIEKĘ POLSKIEGO KOORDYNATORA

WYŻYWIENIE WE WŁASNYM ZAKRESIE

WYMAGANIA
- minimum dwuletnie doświadczenie w spawaniu metodą 121
- ważny certyfikat 121
- aktualny paszport lub nowy dowód osobisty

Zaakceptowany kandydat przechodzi próbki na miejscu w Holandii na początku pracy

MILE WIDZIANE:
- cv w języku polskim i angielskim
- wykształcenie kierunkowe
- doświadczenie w przemyśle petrochemicznym lub stoczniowym
- znajomość języka obcego


CV kandydata powinno być w miarę szczegółowe, można zawrzeć w nim informacje jakimi metodami kandydat spawał w poszczególnych zakładach pracy, jaką stal i jakie przedmioty. Potrzebna jest też informacja w jakim terminie kandydat gotowy byłby do wyjazdu.


PROSIMY O PRZESYŁANIE CV ZE ZDJĘCIEM ORAZ UPRAWNIEŃ NA ADRES:

opole@keyinternational.pl
lub pocztą tradycyjną
ul.Damrota 10/22; 45-064 Opole
FAX 77/441 86 66


TEL. 077/441 86 67 lub 077/441 86 68

Formularz zgłoszeniowy można wypełnić również na stronie www.keyinternational.pl

Biuro czynne w godzinach 8.30-16.30 (od poniedziałku do piątku)


FIRMA KEY INTERNATIONAL POLSKA DZIAŁA NA POLSKIM RYNKU OD 2000 ROKU. SPECJALIZUJE SIĘ W REKRUTACJI PRACOWNIKÓW DLA FIRM HOLENDERSKICH. POSIADA CERTYFIKAT MGIP 1576/1B.



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)