Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Jak Lech spełniał obietnice wyborcze
Najważniejsze obietnice z programu Lecha Kaczyńskiego z 2002 r., gdy starał się
o funkcje prezydenta Warszawy, z których nie wywiązał się on, ani jego nastepcy
(Kochalski, Marcinkiewicz) to: wspólny bilet dla aglomeracji warszawskiej,
poprawa dojazdu do lotniska, unowocześnienie taboru tramwajowego i autobusowego,
dokończenie prac nad systemem kierowania ruchem Cezar. Żadna z nich nie została
zrealizowana.
W chwili obecnej Hanna Gronkiewicz-Waltz finalizuje sprawę wspólnego biletu. To,
czego pisowskim włodarzom nie udało sie przez 4 lata, ona dopina w kilka tygodni.
Zapraszamy do Poznania - stąd chcą ludzie latać!!
Gość portalu: stefan napisał(a):
> Zapraszam do Zielonej Góry. Lotnisko ZG - Babimost dostosowane do wszystkich
> współczesnych samolotów besz limitów hałasu.
> Mamy już połączenie z Warszawą, czas na za granicę. Proponuję jako port
> przeznaczenia Paryż. Ta destynacja nie jest reprezentowana w zachodniej Polsce.
Tylko jak dojechać do tego Babimostu?? ;-)
W woj. lubuskim mieszka ok. 1 mln. mieszkańców, czyli ok. 150tys.
mieszkańców więcej, niż powiat poznański grodzki i ziemski (czyli
aglomeracja poznańska), a dodając do tego niezameldowane osoby
(np. studentów, czy tych, co tu przyjeżdżają do pracy) - to województwo
lubuskie będzie liczyć mniej mieszkańców!!
Nie łódźmy się... poznaniacy chętnie do Babimostu nie będą przyjeżdżać...
chętniej wybiorą np. Berlin, albo Warszawę na miejsce wylotu.
Natomiast Babimost doskonale nadaje się na lotnisko towarowe.
Kiedy powstanie obwodnica autostradowa Warszawy al. Krakowska przestanie byc
droga wylotowa i misię wydaje można ją "ucywilizowac",upchnąc i tramaj i 3 pasy
ruchu w jedną stronę. Bez wyburzeń się nie obejdzie. Ruch samochodowy i tak
będzie, bo wielu ludzi zamiszkało na południe od Warszawy, a do stolicy jedzie
do pracy. Komunikacja masowa moze pomóc w rozładowaniu korków jeżeli jej stacje
będa tam, gdzie te korki zaczynaja się tworzyć. W naszym wypadku w Jankach.
Dwupoziomowe ulice, tramwaje na słupach u wylotu pasów starowych nie przejdą.
Pomijam czytanie nudnych przepisów - spojrzcie na "wzrost" latarni ulicznych w
tych miejscach.
Kopanie tuneli jest problematyczne. Pod lotniskiem płynie największy w
Warszawie dopływ Wisły! Budując w Raszynie dom z piwnicą należy mocno uważać,
by nie zafundować sobie basenu! Ten teren na glinie stoi. Teraz są możliwości
techniczne takich wykopek, ale to kosztuje.
Komunikacja miejska jest dotowana przez miasto. W Warszawie chyba w 50%. Jeżeli
Raszyn dokładałby do tej linii, to za chwilę zaczelibyśmy narzekać na np.
Nadarzyn, że finansujemy tamtejszym mieskańcom podróż do pracy do Warszawy.
> U nas się po prostu nad tym projektem pracuje i już w kwietniu będą zakończone
> prace studialne u was się tylko kłapie dziobem.
Jak klepie dziobem jak w lutym Lotnisko zostało wpisane do sieci portów lotniczych w Polsce?
> Zresztą co nas kielczan obchodzą wasze majaczenia , to lotnisko dla Radomia to
>
> gwóźdź do trumny.
Gwóźdź do trumny kogo?
> Z czego go chcecie utrzymać, z tych ochłapów które daje wam Warszawa ?
Jak sie nie znasz sie nie wypowiadaj.
Poza tym znalazł się bogacz w jednym z najbiedniejszych województw w Europie.
> Jeżeli liczycie na to , że w wasze lotnisko zainwestują Kielce to czym prędzej
> trzeba iść do lekarza .
Nie, nie liczymy. Skąd takie schizmy?
> Kto wie jakby było gdybyśmy byli we wspólnym województwie, a tak to niestety
> każdy sobie rzepkę skrobie.
Jak by było?
> Zyczę odrobiny realizmu życiowego
Wg Kielczan realizm życiowy jest budowa za setki baniek lotniska w szczerym polu bez dojazdów kolejowych i drogowych.
A głupotą przekształcenie dużego już istniejącego lotniska z dobrymi dojazdami i koleją za kwotę kilkaset mniejszą.
Tu proszę się udać do lekarza.
Pozdr.
> Uważasz, że do Kopenhagi, Krakowa, Poznania, Łodzi, Warszawy,
>Wiednia i Zielonej Góry bydgoszczanie latają do pracy.
jakbys mial troche inteligencji wiedzialbys ze chodzilo mi o Wyspy
do zielonej gory ilu lata? nie rozsmieszaj mnie. zielona gore masz
tylko dlatego ze samolot z niej leci do Wawy. a nie do was
jestescie skutkiem ubocznym tego rejsu i mozliwosci zaznaczenia na
mapie kolejnego kierunku
> Lotnisko nie ma dużych długów. Ma sporo pieniędzy na koncie.
nie ma sensu z toba dyskutowac
jak ma duzo pieniedzy nie rozumiem dlaczego nie placicie linii
lotniczej
A może pora zacząć spoglądać w przyszłość zamiast cały czas oglądać
się za siebie ?
W taki sposób zaczniemy wspominać ze kiedyś Polska była od morza do
morza, a potem przyszli źli ludzie i nam zabrali ... ???
Historia jest ważna dla całego narodu, Warszawa została zrównana z
ziemią podczas II Wojny Światowej nie, dlatego że znajduje się w
złym miejscu, ale przez upór i głęboki patryjotyzm jej mieszkańców,
i nie chce się teraz wywodzić jak to było i czy miało to jakikolwiek
sens, ale stawiała czynny opór okupantowi (czego nie można
powiedzieć o wielu innych miastach).
Co do samej kultury i rozwoju, jako stolica Warszawa reprezentuje
kraj, przez co musimy się liczyć z inwestycjami w to jak jesteśmy
reprezentowani, możemy nie mieć lotniska w stolicy, metra ani
obwodnicy (pytanie czy wpłynie to na poprawienie wizerunku
państwa ?).
I jeszcze jedna kwestia która była już wcześniej poruszana.
spora część pieniędzy które spływały by do kasy miasta zasila w tej
chwili kasy miast w których ludzie dojeżdżający do pracy do stolicy
mieszkają (są zameldowani i możecie mi wierzyć lub nie jest to
znacznie więcej niż 700 tyś osób).
Pozdrawiam i milego wieczoru
Na szczęście trwa modernizacja drogi NDM-Jabłonna (rozpoczynają pracę nad
obwodnicą Jabłonny w kierunku Legionowa), więc część ruchu będzie miałą wjazd
do W-wy łatwiejszy, część ruchu pójdzie tamtędy, kiedyś na stronie GDDKiA
wyczytałem że 2007-8 roku odcinek naszej E7 z Czosnowa do węzła Kiełpin będzie
ekspresowy, a w 2009-10 kończą trasę Mszczonowska od węzła Kiełpin w kierunku
Konotopy(węzeł A2). Dodatkowo mają modernizować e-7 do Warszawy tylko nie wiem
kiedy. Z kolei czytałem artykuł że lotnisko da ok. 20.000 miejc pracy, to jest
plus a minus to, że Ci ludzie będą musieli tam dojechać. Niestety Łomianki się
zapełniają tymbardziej należy chronić to co jeszcze nie jest naruszone i ma
szansę takie pozostać.
Tarchomin dla biedoty !!!
zarowno Ursus, Wlochy jak i Tarchomin - to swietny przyklad braku wizji miasta
i nieudolnego planowania przestrzennego
doprowadzenie o powstania kolejnej - nieskomunikowanej sypialni, bez
infrastruktury miejskiej - to efekt glupoty wladz Warszawy i rozbujalych
ambicji burmistrza owczesnej gminy Bialoleka
niedoinwestowanie Wloch i Ursusa - to juz przyklad zbrodni i nieprawdopodobnego
marnotrawstwa - istniejaca siec kolejowa mogla byc podwalina kolejnych osiedli -
obecnie te tereny sa skazane na smierc cywilizacyjna z powodu rozbudowy
lotniska i systemu drogowego o charakterze tranzytowym
zamiast postawic na rozwoj terenow (mieszkanie i praca) polozonych 6-10 km od
centrow - dopuszcza sie do powstania wielkich sypialni 15 km od centrum - za
Wisla (potrzebne mosty)
zrealizowna zostanie upiorna wizja miasta - zaplecza logistycznego dla wezla
transportowego Warszawa - z mieszkancami za Wisla
koszty takiego tworu ponosic beda mieszkancy - korzysci niewielka grupa
Wydaje się że są to medialne bzdury. Takie same jak praca dla informatyków w
Niemczech albo w Warszawie 20tys/miesiąc. Jeden cymbał napisze a reszta
podchwytuje; tu też może przemycił nóż. Pytanie: jaki? plastikowy? - takie
niebezpieczne narzędzie dostajesz na pokładzie jako dodatek do żarcia. Według
mnie są dużo ostrzejsze niż metalowe sprzed 11.09 ub.r. To akurat fajnie że
zmnienili.
Przechodziłem w Ameryce przez lotniska choćby Nowy Jork, Orlando, Detroit -
wierz mi nie przemycisz - mało tego zawsze wracając do Polski miałem kontrolę
bagażu podręcznego i butów. No cóż niektórzy dziennikarze aby "być czytani" nie
takie głupoty piszą.
u nas w Wąchocku też!.....NT
Gość portalu: bbombel napisał(a):
> Po publikacji artykulu ktory okazal sie nie prawdziwy odnosnie zaklucania
> pracy lotniska w Warszawie przez Radio Maryja, zredykowano dziesieciokrotnie
> moc Radia Maryja z 1000W do 100W. Inne radiostacje w Warszawie nadaja z moca
> 100000W.
> Inny przykklad to dyskryminacja Tv Trwam w sejmie gdzie zabroniono ustawienia
> kamery telewizyjnej w naprzeciw mowcy, umozliwiono umieszczenie kamery z boku
> tak aby uniemozliwic pokazywnaia twarzy mowcy.
> Inny przyklad cenzury: proba zamkniecia (na szczzescie nie udana)
> chrzescijansko-patriotycznej ksiegarni ANTYK w Warszawie.
Przecież pisze wyraźnie że wybierze UEFA a nie Platforma więc po co
te ciśnienia. Prawda jest taka że wybrana czwórka to będzie
Warszawa - która jest priorytetem dla UEFA oraz Kraków, Wrocław i
Gdańsk... Kraków ma najlepiej rozwiniętą bazę, lotnisko, jest dobrze
przygotowane do przyjmowania milionów turystów, więc jeśli tylko
zdążą ze stadionem to raczej nie ma takiej opcji żeby nie mieli
Euro. W Poznaniu tak naprawdę wyróżniają się spośród tej szóstki
tylko tym że mają najbardziej zaawansowane prace na stadionie, a
argument że tam chodzi najwięcej kibiców na mecze jest totalnie
głupi, bo i tak zasiądzie ich tam na euro tylko kilka procent,
bilety będą dla całej Europy a nie tylko dla poznaniaków...