Projekt badawczy Polska-Namibia 2010


W moim przypadku to by niestety nie zadzialalo. Mam tak malo czasu, ze komunikacja miejska bym sie nie wyrobil. Co drugi dzien mam tak, ze wypadam tylko z uczelni i lece od razu do pracy :( Na szczescie placa tyle, ze na benzyne starcza, ale za malo, zeby zalozc gaz  :mrgreen:

Wiesz... mi też spokojnie z pensji starcza na benzynę, ale mimo to jednak ponad 350 PLN zostaje w kieszeni, a taka kwota co miesiąc to nie byle co. :) No i powiem, że też poważnie zastanawiam się nad gazem. Ale najpierw zobaczę jak mi się będzie jeździło autami z firmy MZA. :lol: :wink:




Czy mi się wydaje czy w naszym Kraju (Polsce) niema szans na znalazienie dochodzowego, legalnego zarobku, według mnie nic innego tylko speuku w Polsce pozostaje.
Z takim rozumowaniem daleko nie zajdziesz. Założę się że masz góra jakies 20-21 lat i po prostu moim zdanie mza dużo oczekujesz...

Niestety Polacy tacy są iż chcą mieć generalnie wszystko jak najszybciej. Stąd też nikt nie chce się zgodzić na spadek wielkości wydatków socjalnych skutkiem czego można by pobudzić inwestycje...

Ja w czasie studiów 2 rzy jeździłem do Anglii pracować ale i zwiedzać. POtem zacząłem szukać w polsce pracy i w wakacje tu pracowałem, choć było ful pracy i raczej słabe zarobki, ale choć moje cv się o coś wzbogaciło. W połowie 4 roku sutiów zacząłem pracować na stałe (najpierw 4/5 etatu potem cały) i kończąc studia miałem za sobą już ponad rok pracy w firmie gdzie pracuje...

Wszyscy potraficie tylko narzekać zamiast coś robić...



Witam. W moim simku nie umię ustawić obrotów kupiłem nawet dodatkowo 2 całkiem nowe gazniki i na każdym z nich jest to samo.Gażniki są oryginalne niemieckie z firmy MZA z jedną śrubą do regulacji. Co jeszcze może być powodem nierównej pracy silnika? czy zapłon na platynkach może mieć coś z tym wspólnego? a może kondensator? Proszę o jakąś radę.Pozdrawiam.
Wszystko było opisywane już na forum. Proszę używać wyszukiwarki.



1)Nick:maciek@1
2)Wiek:19
3)Poprzednie miejsce pracy:MZA WARASZAWA
4)Etat: 4/4 Co mi szkodzi mam czas )
5)Linie, 150,167,193,801.516
6)Prawo jazdy kategorii D?: Tak jak najbadziej
7)Minimalny okres,4 miesiące jak narazie ale zobaczę jak mi się będzie pracować
8)Dzień rozpoczęcia pracy w oddziale R-1:mogę od zaraz 16.12.2009r
9)Dlaczego wybrałem zakład R-1:hmm R-1 lepiej brzmi niż R-5 poza tym myślę że to dobry zespół
10)Zapoznałem się i akceptuję regulamin na R-1 Woronicza: TAK
11)Uwagi:Jeżeli to nie problem bardzo chciałbym jeżdzić ikarami 280.70E



Wiek:12lat
Skąd:POZNAŃ
Dlaczego my?:Uwielbiam ITS i wasze autobusy i grono ludzi którzy tu pracują
O sobie:Uwielbiam autobusy MPK Poznań i MZA Warszawa oraz ITSu.
Dni pracy[min.2]:piątek,niedziela
Od kiedy zaczynam:od jutra czyli dnia 4lipca
Okres trwania umowy[min.2 miesiące]:2miesiące
Działające linie:170,510,511,514,516,193,394,506,E-4,E-6,E-8,Z-2 iZ-5
Czy zapoznałeś sięi zaakceptowałeś regulamin zakładu ITS Michalczewski:TAk




Wiek:12lat
Skąd:POZNAŃ
Dlaczego my?:Uwielbiam ITS i wasze autobusy i grono ludzi którzy tu pracują
O sobie:Uwielbiam autobusy MPK Poznań i MZA Warszawa oraz ITSu.
Dni pracy[min.2]:piątek,niedziela
Od kiedy zaczynam:od jutra czyli dnia 4lipca
Okres trwania umowy[min.2 miesiące]:2miesiące
Działające linie:170,510,511,514,516,193,394,506,E-4,E-6,E-8,Z-2 iZ-5
Czy zapoznałeś sięi zaakceptowałeś regulamin zakładu ITS Michalczewski:TAk

Twój nr. służb. to I15. Okres próbny wynosi 2 tygodnie, w tym czasie możesz jeździć tylko na Manach NL 223. Po tym okresie, masz możliwość jazdy przegubowcami, wraz z przydziałem do wozu i brygady.




Bo szkolenie kosztuję koło 10 tys.
5750,00zł. Dokładny cennik w OSK MZA jest taki:

Prawo jazdy z posiadaną kategorią 'B" i możliwością pracy: 4750,00zł
Prawo jazdy z posiadaną kategorią "C" i możliwością pracy: 3850,00zł
Badania psychologiczne: 90zł
badania lekarskie: 250zł
Egzamin Państwowy: 182zł
Koszt odbioru prawa jazdy: 75zł
Kwalifikacja wstępna czyli to szkolenie: 5750zł
Koszt świadectwa o niekaralności: 50zł
Razem dla osób z kat. "B": 11147zł
Razem dla osób z kat. "C": 10247zł



Jak w temacie powyżej napisałem....coprawda ja robilem to MZA

"witam.Miałem parę lat temu ten sam problem i nierealne jest wycenianie na oko. POnieważ tabor autobusów ma kilka ich rodzajów...stare nowe, przegubowe, krótkie....Jedynym wyznacznikiem jest... podjecie sie takiej pracy na próbę i wymycie jednego autobusu...sprawdzenie wtedy czasu, ilości środków, ilości ludzi... ja robiłem to dwiema osobami... Jeden autobus ok. 50 min. /ale siedzenia skóropodobne, nie tapicerka/ ale byl mocno zabrudzony no i równiez robilem to bez praktyki... potem moze bym go mył w 30min. Trzeba to wszystko potem usrednić i porównac do innych krótkich i dłuższych autobusów. Najprościej chyba jest brać za wykladnik-przelicznie albo ilość siedzeń w danym autobusie... albo na m2. Dodam że praca ciężka i mokra... "

Kwota o której wspominasz jest w/g mnie nie realna...choć życzę oby tyle każdy myjący zarabiał. 600 zł za autobus i to PKS... wsółpracuje z PKSem i to jest biedaczysko...więc myślę że to bedzie kwota nie do przejścia...



" />Do :Sterciu

Hey. W Warszawie egzaminy na kat.D są tylko na Odlewniczej. A kurs mamy finansowany z urzędu pracy dlatego zbytnio nie mamy wyboru. Nasza nauka jazdy chce pchnąć na egzamin H9. WORD kupiło podobno nówkę sztukę autosana-ale niewiadomo czy do 2-9.11 wyrobią się z zarejestrowaniem, homologacją i przystosowaniem go do pojazdu egzaminacyjnego.
W sumie mamy trzy opcje (wg WORDU-to zależy od tego jak się dogada nasz kierownik): Ikarus 260 MZA, Autosan H9-21 ora Kappena.
zobaczymy co z tego wyjdzie



" />
">Jak mi wyschnie koszula w kwiaty to przyjdę.

mozesz tez wciac platoonowe sombrero.

pamietam ze jak ostatnio jak gralem na Rozbracie to nasz kierowca z wasem wynajety z warszawskich MZA chwalil sobie bardzo to miejsce, m/in dlatego ze mieli jego ulubione piwo, ktore, jak twierdzil "zawsze pije w pracy"

mam nadzieje ze tym razem tez bedzie rownie wyskokowo



" />weldi67 czyli cytologia no a posiew mża jest cos takiego kaze mu zrobic to mamukowiscytoze ale na NFZ nie zdazymy zrobic do lipca a maz niechce puzniej tego ICSI puki kasa jest ela28 KOSZT 300 cos a ta mukowiscytoza to chyba z 600 pewnie i tak sie nie wyrobia z tym drugim mocno czymam kciuki

Dodane po: 5 minutach:

Gusiaczek wiesz juz jak sie dziela kiedy mas transwer jutro? dobrze ze wolne masz masz zamiar lezec po transwerze czy do pracy zalezy od samopoczucia no nie bedzie ok a jak twoj M chce 3 ?



Witam mam kolejny badziewny problem z chartem (silnik sima)
Otóż jak jest zimny to wszystko gra idealnie jeździ super trzyma obroty i wszystko fajnie problem zaczyna sie jak sie dośc mocno zagrzeje otóż jak np zapalam go i zostawiam na wolnych to po ok 5 minutach idealnej pracy zaczynaja sie pierwsze schody silnik ma coraz niższe obroty co kilka sekund przerwie .Podczasz jazdy wygladsa to tak jade przez 2 km super wszystko dobrze a potem zaczyna przerywac jedzie tylko na wolnych obrotach az w koncu gasnie ale od razu mozna go zapalic jedzie i przerywa i znowu gaśnie co to może być ???

Sprawdzałem na 3 świecach na kazdej to samo
Przerywacz jest nowy na 100% dobry .
Cewka butelkowa nowa mza od kniazwa
fajka i kabel wn sprawne
Kondensator nowy ale co do niego nie jestem pewnien bo iskrzy na platynkach dość mocno iii oobojetnie czy zimny czy cieply .

prosze o pomoc bo ja nie wiem co jest z tym motorkiem .



" />Witam, mam na imię Mariusz. Mieszkam w Wa-wie, uczę się i pracuję. Jestem w trakcie poszukiwania czegoś w dieselku spod znaku śmigiełka Jakby ktoś to czytał to poszukuję e39 520d lub e46 320d od 2002 roku BMW dlatego, że najfajniejszym autkiem jakim jechałem było auto właśnie spod tej marki. Poza tym skończył się sezon dla moich 2-óch kółek i zamierzam olać 42 km dziennie w drodze do pracy w pojazdach marki Neoplan, Man i innych ze stajni MZA )) Pozdrawiam



Wysyłkowej niestety nie prowadzę.Za cienki Bolek na to jestem...

Co do dech (bocznych dużych)to są plastiki
w ilości sztuk: 2 linie: 122 (Stare Bemowo-
Spartańska) 148 (Huta-Spartańska)

Posiadam też dużo ofoliowanych rozkładów z poszczególnych brygad,używanych w czasie pracy przez kierowców MZA.
Jedną sztukę takiego rozkładu wyceniam na ok.
4 zł.Lecz możemy negocjować.
Zapewne oferta jest kusząca dla wszystkich warszawiaków,jak i tych którzy mieszkają niedaleko od Warszawy.
Ja niestety,nie mam na razie możliwości,ani budżetu na jeżdżenie w inne zakątki kraju,acz chętnie wszystkim Wam,zainteresowanym tą ofertą,bym udostępnił moją kolekcję.



Ostatnio w telewizji (stacji nie pamiętam) widziałem fragment programu o kobietach jeżdżących dziwnymi pojazdami (m.in. ciężarówkami, autobusami itp).
I było właśnie o jednej pani kierowczyni z warszawskiego MZA, która opowiadajła o swojej pracy siedząc za kierownicą czerwono-żółtego ogórka. Ładnie to sie prezentowało, ale według mnie lepiej by było jakby ją pokazali w autobusie którym śmiga na co dzień

Gdyby ktoś wiedział, jaki to był program i ewentualnie kiedy można się spodziewać powtórki, to proszę o info, bo chętnie obejżę całość



Witam Was drodzy forumowicze, z racji tej ze za tydzien koncze robic nowe (280h) swiadectwo kwalifikacji na przewoz osob chcialbym dowiedziec sie cos o pracy w MZA Warszawa i oto moje pytania :

1. czy na dzien dzisiejszy MZA planuje jakies przyjecia czy na to trzeba bedzie jeszcze jakis czas poczekac, chociaz widze na urzedzie pracy w Warszawie że są ogloszenia odnosnie przyjecia do miejskiej komunikacji
2. czy przy przyjeciach do pracy wymagaja jakiegos doswiadczenia? ( slyszalem ze PKS wymaga dlatego pytam )
3. Jakie sa zarobki netto ( na reke) nowego kierowcy ( biorac pod uwage ze w miesiacu przepracuje te ok 170h) a jakie starszego ( np 10 letnie doswiadczenie) prosze o wypowiedzi najlepiej tych, ktorzy tam pracuja , i uwzglednienie 3 rodzajow pracy:
normlanie ( np od 4 do 14, i 15 do +- tej 23-24) "rozerwanych" troche rano troche popoludniu- to te dodatkowe linie w godzinach szczytu nie wiem czy slowo rozerwane jest tutaj poprawne czy to sie nazywa jakos inaczej np bisowki , i te nocne zmiany calosciowe

Chodzi mi tutaj ile dostane po miesiacu pracy do reki z uwzglednieniem wszystkiego

Dziek uje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich




5622 - i nie ma cudniejszego Ikarusa na świecie!
Sory ale mam odmienne zdanie na temat jakiegokolwiek ikarusa są to poprost najgorsze ZłOMY jakie jeździły jeżdzą po kraju.


Pojęcie względne. 5622 ma słabą kratownicę i nieco zajechaną skrzynię biegów, ale też silnik RABA D10, co daje większą odczuwalną moc, cichszą pracę i nie ma tak charakterystycznego terkotania. Szkoda, że teraz ma te obrzydliwe, nowe empekowskie malowanie. Zresztą każdy lubi co innego.

A co do Warszawy to mam tam jednego znajomego, i wozy jakie dostawał były najróżniejsze. Raz MAN NG313 (Lion's City), raz SU15, raz IK260 z manualną, a raz IK280. Poza tym należy dodać, że w MZA pracował wtedy jeszcze niedługo. Przypominam zresztą, że Warszawa ma wielu przewoźników (ITS rządzi, szczególnie ze swoimi MANami Lion's City i dynamiczną jazdą :>).



" />W W-wie jest delikatny burdel zarobkowy w Komunikacji Miejskiej !
Jest tak dlatego, że na terenie W-wy są autobusy pięciu różnych Firm.

W MZA płacą 13.80 za godzinę !
Ile godzin "wyjeździsz" tyle zarobisz.

W Veoli (ostatnio zlikwidowanej) płacili Mi 15.oo/h.(umowa Zlecenie).

W "Michalczewski" płacą ~~ 11.oo/h.

Największą pensje jaką otrzymałem w MZA, to było ~~ 3.000.oo(do kieszeni=Netto) za pracę ---> 30 dni w miesiącu !!!


Praktycznie to w każdej z tych Firm można jeździć ile chcesz/dasz radę.
Oficjalnie jest powiedziane, że max.10 godz. NON-STOP i 11 godz. przerwy.......Nie wszyscy się tego trzymają.

ps.
o realnej(ustawowej) przerwie , to można zapomnieć !



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)