Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Jak jestes studentem, to wez sobie 1000PLN za 6-godzinny dzien pracy

Maciek

R. S. wrote:
Grzegorz Sowa wrote:

| Czesc,
| Czy moze ktos orientuje sie ile mniej wiecej mozna
| wziac za instalacje i
| konfiguracje (ustawienia userow, drukarek itp)
| Novela NetWare 5.0 (jedna
| instalacja na 5 userow, a druga na 10).

Nie patrz na to, kto ile bierze, bo na liscie mozna napisac
wszystko. Sa tacy, ktorzy zrobili by to za darmo, byleby sie
pouczyc, wyrobc marke, w imie przyszlych kontaktow, w cenie
NetWare'a, itp.
Sa tez tacy, ktorzy za instalacje DOSu biora majatek, bo
licza sobie od godziny, czasy dojazdu, maja uzaleznionych
od siebie klientow (jak zrobi ktos inny, to my tego nie
supportujemy)...
Oczywiscie iine sa ceny w Warszawie, inne w Mszanie Dolnej...
Zgadne, ze chodzi o to aby jak najwiecej zarobic, ale zeby
nie wzieli tanszej konkurencji.
Trzeba wiec zadzwonic do lokalnej konkurencji i zapytac
- po kilku telefonach bedziesz cos wiedzial. :-)
A jak sie trafia jacys kajdaniarze, ktorzy wezma zdecydowanie
mniej (i np. skopia robote) - trudno, nie wolno sie rozdrabniac.

Tylko ze to jest temat na jakis pl.jak.prowadzic.biznes ;-)))

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skoru@pbg.pl
Lodz, Poland




Czesc!
Jest szansa w sobote przejechac sie na tej linii?
Troszke zamieszane, najpierw informowano ze zamykaja 1.10, potem 7.10,
potem byl post ze juz zamknieto i kwiatami obdarowano maszyniste,
a dzis:
"Podczas wtorkowego wewnętrznego posiedzenia kierownictwa PKP ustalono, że
linia kolejowa Nowy Sącz-Chabówka zostanie utrzymana, a w najbliższym
możliwym czasie będą rozpoczęte prace przy osuwisku koło Mszany Dolnej."
Czy jest jakas komunikacja zastepcza z racji osuwiska?

pozdrawiam, katuu



Jakiś czas temu miałem przyjemność jechać w kabinie mechanika pociągiem
zdawczym z Chabówki do Mszany Dolnej (z wagonami) i wrócić luźnym lokiem
(SM42). Ograniczeń jest b.dużo, pomiędzy stacjami Rabka-Zaryte i Mszana
Dolna jest ich osiem. Skład zestawiono z czterech platform z
drewnem. Dotychczas sądziłem (na podstawie jazd na krótkich manewrach), że
praca na tych lokomotywach nie jest uciążliwa, ale dłuższy przejazd
uświadomił mi, że jest inaczej. Lokomotywa trzęsie się niemiłosiernie,
widoczność jest ograniczona, korzystanie z pulpitu niewygodne.
Przed Mszaną rozjechaliśmy bażanta, który nie przejął się widokiem
nadjeżdżającego składu-nie pomogło nawet Rp1-spacerował do końca po
szynie.



"M. P. Mazurek (Skansen w Chabówce)" wrote:


Jakiś czas temu miałem przyjemność jechać w kabinie mechanika pociągiem
zdawczym z Chabówki do Mszany Dolnej (z wagonami) i wrócić luźnym lokiem
(SM42). Ograniczeń jest b.dużo, pomiędzy stacjami Rabka-Zaryte i Mszana
Dolna jest ich osiem. Skład zestawiono z czterech platform z
drewnem. Dotychczas sądziłem (na podstawie jazd na krótkich manewrach), że
praca na tych lokomotywach nie jest uciążliwa, ale dłuższy przejazd
uświadomił mi, że jest inaczej. Lokomotywa trzęsie się niemiłosiernie,
widoczność jest ograniczona, korzystanie z pulpitu niewygodne.
Przed Mszaną rozjechaliśmy bażanta, który nie przejął się widokiem
nadjeżdżającego składu-nie pomogło nawet Rp1-spacerował do końca po
szynie.


Nigdy nie jezdzilem stonka, ale w piatek mechanik pozwolil mi wejsc do kabiny.
Moje wrazenia byly takie: widocznosc kiepska (tylko przez boczne okienka),
krzeselka maszynistow umiejscowione po bokach pulpitu (za okienkami) jest z
jednej strony sensowna, a z drugiej sprawia, ze operowanie przelacznikami na
pulpicie jest niewygodne.
Nie wiem, jak jest podczas pracy silnika - ta stonka stala z wylaczonym.

Kyrror@ircnet



(ciach)

Otóż Ganz jest remontowany i usprawniany po tym jak CARGO uruchomiło pociągi
specjalne relacji KG - Wieliczka Rynek oraz Chabówka - Mszana Dolna, i
spotkało się to z ogólnym zainteresowaniem. Ponadto prasa podała, że pociągi
okazały się minimalnie nierentowne ale ogólny wynik jest bardzo dobry.
Dlatego też ganz jest juz zrobiony, a aktualnie trwają prace (w wolnym
czasie pracowników) nad remontem 3 wagonów ryflaków które jeździłyby z
Ganzem. Są plany by puścić skład do Wieliczki na jakąś okazje.



On Sat, 2 Oct 2004 15:24:47 +0200, "Tomasz Żakowski" <zakow@op.pl
wrote:


(ciach)

Otó? Ganz jest remontowany i usprawniany po tym jak CARGO uruchomi?o poci?gi
specjalne relacji KG - Wieliczka Rynek oraz Chabówka - Mszana Dolna, i
spotka?o si? to z ogólnym zainteresowaniem. Ponadto prasa poda?a, ?e poci?gi
okaza?y si? minimalnie nierentowne ale ogólny wynik jest bardzo dobry.
Dlatego te? ganz jest juz zrobiony, a aktualnie trwaj? prace (w wolnym
czasie pracowników) nad remontem 3 wagonów ryflaków które je?dzi?yby z
Ganzem. S? plany by pu?ci? sk?ad do Wieliczki na jak?? okazje.


A jakie sa szanse na uruchomienie EU07?



Użytkownik "Andrzej Lesniewski" <andrzejlesniew@poczta.wp.plnapisał w
wiadomości




Przeżyje.Zakończono już prace naprawcze w rejonie Mszany Dolnej.Pociagi znów
kursują do stacji Chabówka.Od nowego rozkładu będzie tam jeździło 6 par
pociągów na dobę (o 1 parę mniej niż teraz) i pewnie w wakacje będzie
jeździł do Limanowej.Widać teraz co roku systematycznie PKP okraja tabelę z
jednego pociągu.Jakiś czas temu zmniejszono liczbę wagonów w pociągach na
linii Nowy Sącz -Chabówka.Teraz zamiast trzech wagonów typu Bh jeżdżą już
tylko 2 -najczęściej z polsatem.

Pozdrawiam!
Piotr Serwin
Nowy Sącz
pio@obywatel.pl




"Piotr Serwin" <leczn@nsi.plwrote in message



Użytkownik "Andrzej Lesniewski" <andrzejlesniew@poczta.wp.plnapisał
w
wiadomości Przeżyje.Zakończono już prace naprawcze w rejonie Mszany Dolnej.Pociagi
znów
kursują do stacji Chabówka.Od nowego rozkładu będzie tam jeździło 6 par
pociągów na dobę (o 1 parę mniej niż teraz) i pewnie w wakacje będzie
jeździł do Limanowej.Widać teraz co roku systematycznie PKP okraja
tabelę z
jednego pociągu.
Jakiś czas temu zmniejszono liczbę wagonów w pociągach na
linii Nowy Sącz -Chabówka.Teraz zamiast trzech wagonów typu Bh jeżdżą
już
tylko 2 -najczęściej z polsatem.


Od dłuższego czasu jeżdżą dwa wagony. natomoast polsat jest chyba tylko
jeden. Pozostałe to SP42 i jeden pociąg z krakowską SM42 (czasami nawet w
zimie).



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)