Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

no...mowi sie ze np. subaru niezawodne, ale co tam ma sie psuc skoro nic nie ma. bmw, mercedes to inna bajka...sa bajery typu podgrzewane fotele z regulacja w 344675 plaszczyznach, masazem, pamiecia, kilku strefowe klimy, skrzynie majace po 10 trybow pracy to wiadomo ze ma prawo sie zepsuc
Haug przyznaje, że Mercedes ma na oku Vettela
Norbert Haug oznajmił ostatnio, że chciałby zobaczyć w przyszłości niemieckiego kierowcę za kierownicą bolidu napędzanego silnikiem Mercedesa. Szef ds. sportu w koncernie ze Stuttgartu powiedział w wywiadzie dla dziennika Bild, że „naszym pragnieniem i celem jest sprowadzenie do McLarena w przeciągu trzech-czterech lat czołowego niemieckiego kierowcy”.
Obecnie w McLarenie jeździ brytyjsko-fińska para kierowców, a ostatnim Niemcem, który był bliski startowania za kierownicą srebrnego bolidu był Michael Schumacher, który jednak zakończył już karierę. Haug nie ukrywał jednak nigdy faktu, że gdy po sezonie 2007 pojawiło się w zespole wolne miejsce po Fernando Alonso, czyniono starania by podpisać kontrakt z Nico Rosbergiem lub Sebastianem Vettelem.
Próby te zakończyły się niepowodzeniem, jednak Haug dodaje, że jest zadowolony z obecnego składu kierowców w McLarenie: „Jesteśmy naprawdę bardzo zadowoleni z obecnego składu kierowców; mamy bardzo silny skład.” – powiedział o Lewisie Hamiltonie i Heikkim Kovalainenie, choć przyznał też, że duże wrażenie wywiera na nim 21-letni Sebastian Vettel, który wygrał w zeszłym sezonie Grand Prix Włoch.
Vettel dokonał tego startując jeszcze w zespole Toro Rosso, natomiast w tym sezonie zaczyna się jego dwuletni kontrakt z Red Bull Racing. „Sądzę, że jest on bardzo utalentowanym i już w tej chwili również bardzo dobrym kierowcą. Łączy on swój talent wraz z wykonywaną pracą w bardzo rzadko spotykany sposób. W tej kwestii jest on bardzo podobny do Michaela Schumachera.” – dodał Haug.
Najpierw mnie zatkało i zastanawiało u kogo wy robicie, ale już wszystko jasne
Mercedes p.Bartosiewicza był nawet na Nordic Trophy w Szwecji.
Czekam na dalsze prace nad autem.
Pozdrawiam
Dzisiaj na "sekcje dobermana" przyszła córka " mojej " suni MERCEDES GABI Vigo.
i Elsan Haus AIKIDO. Bardzo lubie ogladać potomstwo psów przeze mnie wychodowanych. Umozliwia to ocene czy moja praca hodowlana zmierza w dobrym kierunku.
Uważam że jest to bardzo poprawna eksterierowo sunia. Doskonale socjalizowana przez swoich właścicieli. Mam nadzieję że będzie z sukcesami pokazywana na wystawach. .
Do tego Mercedes z okładki "Więzów krwi" oczywiście polskiego wydania ,przypomina m Kasie Kowalską
Ja ci powiem że i ta pierwsza też ma coś z Kowalskiej (chodzi mi o usta i dół twarzy). A mnie koleżanka z pracy powiedziała, że do tej z Więzów Krwi to JA jestem podobna (cały czas o polskim wydaniu mówię) xD Moja matka przytaknęła temu. Poza tym Ir'il świadkiem tego pracowniczego porównania, sam też stwierdził że coś w tym jest xD
To znaczy, że jestem podobna do Kowalskiej?
.
Na max232 są budowane właśnie interfejsy obd2 stosowane do VW z jedną linią k, obecnie już troche przestarzałe bo są już interfejsy kkl które obsługują nowsze auta i mają większe możliwości. Sam interfejs nam jednak się na nic nie przyda, to do jakiego samochodu go podłączymy zależy od oprogramowania, a z tym do forda jest trudno. OBD2 pozwala na komunikacje poprzez różne protokoły takie jak: SAE J1850 (VPW, PWM), ISO 9141-2, ISO 15765/SAE J2284 (CAN) i kilka innych. Ford komunikuje się przez protokół SAE J1850 PWM (nie kwp jak napisałem w poprzednim poście, pomyliłem się). Znacznie bardziej rozpowszechniony jest protokół ISO 9141-2, korzysta z niego większość europejskich i azjatyckich producentów: grupa VW, BMW, Citroen, Fiat, Honda, Kia, Mazda, Mercedes, Nissan, Peugeot, Renault itd. Dlatego z fordami jest właśnie taki problem. Działają z nim natomiast samodzielne testery diagnostyczne, które nie potrzebują kompa do pracy, ale to już inny temat.
dioda jeśli znasz jakiś interfejs współpracujący z nowymi fordami i oprogramowanie do niego to daj linka.
dzis dzownilem do servisu Mercedesa u mnie ( nie ASO ) i powiedzieli 30 pln plus wysprzeglik... moj mechanior jak zawsze : dogadamy sie.. heh mbslyevo2, mechanika to jest cos takiego ze za jedna rzecz ktora robi sie 5 minut bierze sie czasem dwa razy wiecej niz za cos przy czym sie dlubie pol dnia.. i dlatego zrezygnowalem z tej pracy i siedze teraz w biurze
Nigdy nie szukałam ofert pracy w USA A to Work&travel to jest z Uczelni czy z jakiś biur podróży??
Mozna to nazwac biurami podrozy
Jamaica co do tego Cypru to sie tak nie ciesz moja siostra byla w zeszlym roku i nie byla az tak zadowolona ale nie bylo tez tak zle. Nie chodzi tu o firme, ktora to organizuje lecz o podejscie pracodawcow do osob zatrudnionch tam (powiem ze Polacy zorganizowali strajk). Po czasie pracodawcy troche wyluzowali, ale i tak mieli jakies ale. Za szybko przesiedli sie z wiebladow do mercedesow i sodowka im uderzyla do glowy. Jest to podobno idealne miejsce na wakacje ale nie do pracy. Jednak mam nadzieje, ze sie nie zawiedziesz i spedzis zrewelacyjne wakajce
...abyss, teraz jestem na ostatnim semestrze CISCO CCNA
Nie wiem ile na godzine zarabiaja panowie z IT, ale jezeli zalapiesz sie do korporacyjnej firmy, to nie bedziesz narzekal
znam duuuzo przypadkow (jeden 27 lat, porsche gt2,mercedes S, mercedes C, firma, ktora tlumaczy projekty), ppocy jest rozejrzyj sie, wejdzna strony wielkich spolek, jak Apple, Verizon, Siemens, GE, itp. wpisz najlepiej Blue Chip Companies w google i zobacz najwieksze swiatowe firmy i odwiedz ich strony, jak beda mieli prace, najdziesz to u nich.
Już kiedys pisalem ale napisze jeszcze raz. zaden z samochodów moich i ojca ( mercedes 123, toyota corolla i obecnie rover) wszystkie w dieslu nie widzial CPN-u na oczy, no moze góra 5 razy gdy na dalszym wyjezdze trzeba bylo 5-10 litrów dotankowac. A spalanie jest i było porównywalne z i nnymi egzemplarzami takiego samego modelu. lana przeważ nie jest ropa zza wschodniej granicy z ich CPN-ów bądz lokomotyw bodz innych tutejszych żródel. i nic sie nie dzialo nigdy zlego z silnikiem i jego ukladem paliwowym. w koncu to ze wschodu pochodzi 70% ropy w naszych cpn-ach benzyny zreszta tez.
A co do osiągów silnika to dolejcie troche benzyny do ropy 0.5 litra na bak i 0,5 litra oleju mixol a osiągi i praca sie zmieni na lepsze. ot to są te dodatki w tej super ropie.