Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

1. Wyznaczanie punktu przebicia płaszczyzny prostą
To zadanie jest ulubionym zadaniem dr Gadomskiej. Kiedyś nam mówiła, że zawsze je daje. Każdej grupie. Zarówno w rzucie cechowanym, jak i w rzutach Monge'a. Dosłownie "w nocy o północy" trzeba to umieć kreślić.
Co do samego egzaminu - uczyć się trzeba z Lewandowskiego, jak i przeglądać Otta.
a jak wygląda egzamin możesz podać jakieś zadania takie przykładowe bo zapewne to co na zajęciach robimy to prościzna
a ja bym chciał znać prawdziwy poziom takich zadań
W ostatnim roku było (wszystkiego nie pamiętam, bo to dawno było):
- boisko - wyznaczyć przebieg linii nasypów i wkopów (powinniście wiedzieć, o co chodzi);
- jakiś punkt przebicia, ale trudno przypomnieć, o co chodzi;
- cienie - cień z źródła światła punktowego;
- dach bez sąsiada;
- przenikanie brył obrotowych w trzech rzutniach.
Aksonometrii nie było.
Więcej nie pamiętam