Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

On Fri, 24 Sep 2004 08:49:27 +0200, Krzysztof "gravide"
<gravide_nosp@wp.pl wrote:

Nie wiadomo czy będą to 4 kolory. Na wzorze są na przykład dwa :)

wg mnie tam są cztery kolory:
biały,czarny, jasny zielony i khaki (lub oliwkowozielony).

SITO:
1. filmy: 20 zł
2. przygotowanie matryc i ustawienie jednego koloru: 40 zł
(x4 = 160 zł)
3. druk około 2 zł / przelot (x4 kolory = 8 zł x 15 sztuk = 120 zł)


Jeszcze nie spotkałem firmy w której liczą w taki sposób.
Zazwyczaj jest minimalka 50 lub 100 szt. i za to klient płaci.

Cena druku bez koszulek: 300 zł
Cena koszulki: ok 9 zł x 15 = 135 zł
Razem: 435 zł


cena z Warszawy:
filmy i matryce 200 PLN
druk (ryczałt do 50 szt.) - 250 PLN
koszulki - niech będzie Twoje 135 PLN
razem: 585 PLN

cena z Gdańska (minimalka 100 szt.):
filmy i matryce 200 PLN
druk: pierwszy kolor 130 PLN, następne 80 PLN czyli 370 PLN
koszulki- j.w. 135 PLN
razem: 705 PLN.

Abstrahując od ceny. Jeśli wydajność karuzeli to
400 t-shirtów na godzinę, to kto przy zdrowych zmysłach
zajmie maszynę na godzinę dla 15 sztuk?
grav



Dnia Fri, 21 Nov 2003 23:41:19 +0200, Henryk Gwardak napisal/a:


Gdansk-Warszawa-Gdansk 150 zl. Nie wiem, czy to sie az tak bedzie oplacac,
biorac pod uwage czas dojazdu do i z lotniska - zakorkowana Slowackiego w
Gdansku i pól Warszawy. Ex z miejscówka kosztuje dokladnie tyle samo i
faktyczny czas podrózy z centrum do centrum równiez.


No jednak nie sadzę..przelot trwa godzinę + nawet 30min na odprawę, + 1
godzine na dluzsze dojazdy(a czasem dla kogoś może być tak, ze łatwiej mu
dojechac na lotniska niż do centrum na dworzec) razem 2:30 to i tak duzo krócej.

Jesli o cenę chodzi to faktycznie zblizona a zawsze w pociagu mozna ja
jeszcze bardziej obnizyć jadac w weekend za 99zł albo np Pobrzeżem.

Poza tym "Ogólne
warunki przewozu" opisane na 25 stronach
http://www.airpolonia.com.pl/download/ogolne_warunki_przewozu.pdf
skutecznie uswiadamiaja do czego przewoznik ma prawo, a czego pasazerowi
nie wolno.


Może choć pracownicy beda lepiej znac przepisy niz niektórzy (a moze
większosć???) pracownicy PKP-IC...

z tego co widzę jest jeden rejs dziennie np Warszawa <-Trójmiasto.

KrzysiekL



Bartosz Lukasz Radko napisał(a):


"Piotr J. Ochwal" wrote:

| samolot może stać się tańszy od IC. Obecnie przelot Katowice-Warszawa
| kosztuje 139 zł. Niewiele więcej niż 1 klasa IC, a o ile szybciej

O ile?


Katowice-Warszawa w moim przypadku dużo szybciej. Policzmy:

Pociągiem
spod domu na dworzec PKP - taryfą 10 minut
odprawa ( w sensie oczekiwania na pociąg)  - 10 minut
przejazd do WC - Ex/IC - 2h 45 m
przejazd taryfą spod WC na dolny Mokotów przez korki - 30 minut
razem: około 3 h 30 min.

Samolotem:
przejazd taryfą lub własnym samochodem (pod lotniskiem na strzeżonym
parkingu się nie boję zostawić na cały dzień) - 15-20 minut
odprawa - 10-20 minut
przelot - 50 minut
przejazd z Okęcia na Mokotów 10-15 minut +- korek na wiadukcie nad linią
Radomską.
Razem: max. 105 minut (1 h 45 m)

Czasami muszę dostać się z Katowic do Gdańska. Niestety, nie ma
bezpośredniego samolotu (a szkoda), a czekać kilka godzin na Okęciu mi się
nie chce, więc musze zapychać po nocy sypialnym...



Dzięki linkom grupowiczów udało mi sie dotrzeć do firmy POLTRAVEL, od której
dostałem taki informacje (może ktoś będzie kiedyś szukał):

Dzien dobry z Helsinek !
W odpowiedzi na Pana zapytanie moge poinformowac o nastepujacych
mozliwosciach przyjazdu do Finlandii:
1. tanie bilety lotnicze Gdansk-Waw-Helsinki  lub Waw-Helsinki i v v.
Bilety oferuje zarowno LOT jak i Finnair (biuro w Warszawie)
oraz SAS  (przelot z Gdanska przez Kopenhage).
2. Prom pasazerski Gdansk - Nynäshamn w Szwecji + Sztokholm-Helsinki
W tym przypadku prosze sie skontaktowac z Polferries w Gdansku
(Tel: 058-3431887)
3. Autobusem z Warszawy do Tallinna firmy Star-Turist z Olsztyna (tel:
089-5354112 /   www.star-turist.com.pl )
+ prom pasazerski Tallinn-Helsinki.  Autobus wyjezdza z Wwy w piatki g.
18.00
i przyjezdza do Tallinna (przystanek w porcie)o 11.15.  Z Tallinna prom do
Helsinek (promy wyplywaja latem prawie co godzine).
 Koszt: autobus w dwie strony 74,- e + statek ok. 40-50,- e  w ta i
spowrotem (cena w zaleznosci od statku)
4 opcja to statek handlowy Euroafryki z Gdyni do Helsinek i spowrotem.
W tej kwestii proponuje skontaktowac sie z firma Polagent w Gdyni (tel:
058-6213549). My niestety nie posredniczymy juz w sprzedazy tej linii.
Informacje odnosnie kosztow i mozliwosci rezerwacji tej trasy otrzyma Pan w
biurze Polagenta.
Mam nadzieje, ze powyzsze informacje pomoga Panu w planowaniu wycieczki do
Finlandii.
Pozdrawiam serdecznie,
POLTRAVEL OY          www.poltravel.fi



Senyszyn: Brudziński musiał podpaść prezesowi
Czyżby ta nie do końca sprawdzona informacja na temat przelotów rządowym samolotem Tuska na trasie Warszawa-Gdańsk? W rezultacie okazało się, że samolot ten rzeczywiście lata często, ale z PREZYDENTEM Kaczyńskim na pokładzie. A tego raczej PIS nie chciało ujawniać : :)



Wizz Air staje do walki z EasyJet
Od 15 września tanie europejskie linie lotnicze Wizz Air wprowadzą nowe
połączenia, zwiększając tym samym ich ilość o 37 proc. W połowie przyszłego
roku firma chce być już przedsiębiorstwem rentownym. - 2004 rok jest trudny
ponieważ jest to nasz pierwszy rok, ale przewidujemy, że w połowie 2005 roku
osiągniemy rentowność - zapewnił prezes Wizz Air József Varadi, zaznaczając,
że progiem rentowności jest 60-proc. zapełnienie miejsc w samolotach. W maju
i czerwcu zapełnienie to wynosiło 50 proc. Od 15 września Wizz Air będzie już
latać sześcioma samolotami, które mogą przewieźć 2,5 mln pasażerów rocznie -
powiedział Varadi. Obecnie linie dysponują 4 samolotami typu Airbus A320 i
oferują 88 przelotów tygodniowo. Na początku 2005 roku liczba samolotów ma
się zwiększyć do 8. Od wtorku linie oferują 100 tys. biletów w cenie 1 euro
bez opłat lotniskowych i podatków na podróże między 31 października 2004 a 31
stycznia 2005 z lotnisk w Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Budapeszcie. Firma
chce też konkurować z wchodzącymi do Polski pod koniec października
brytyjskimi tanimi liniami EasyJet, które są jednym z liderów w tym segmencie
europejskiego rynku. Wizz Air chce przybliżyć swoją ofertę do tej
proponowanej przez EasyJet. Źródło: gazeta.pl



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)