Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

No ja tez potwierdzam. Wczoraj wrocilem z Egiptu i nie bylo najmniejszego problemu z telefonem w samolocie. W tamta strone lecialem czarterem z Air Cairo i stewardessy mialy wszystko w nosie. Ludzie korzystali z telefonow w czasie startu i ladowania i nikt sie niczym nie przejmowal. W ta strone lecialem Prima Charters i juz bardziej pilnowali ale do mojej N73 nikt sie nie przyczepil.
PS:
N73 jest wyjatkowo popularnym telefonem w Egipcie
w tym miesiącu już po raz kolejny Prima Charter planuje wprowadzenie dwóch kolejnych maszyn do swojej floty (SP-FVK i SP-FVD)
http://www.fischerair.pl/index.php?id=flota&idsub=dane
w grudniu kolejna sztuka (SP-FVL)
PS. jak będzie - zobaczymy. póki nie zobaczę ich a własne oczy, to wyżej wymienioną informację będę traktował jako kolejną ciekawostkę zafundowaną nam przez FFP.
Gratka dla "południowców"
W najbliższą środę, na lotnisku w Balicach spodziewamy się niecodziennego gościa, Air China .
Planowany przylot:
16.01.2008 godz. 16:30
Odlot:
17.01.2008 godz. 10:30
Jeśli chodzi o maszynę, to nie mam jeszcze pewnych danych, ale możemy się spodziewać samych rarytasów, od B747 po A340
do WAW przyleciał 767, więc pewnie to będzie właśnie to.
http://www.jetstream.pl/photogallery.php?photo_id=249
Prima Charter zawiesiła operacje. Zamiast FFP zawieszone loty do SSH i HRG w najbliższym czasie będzie obsługiwał SU-BPY EuroMediterranean Airline (ex. SP-FVP).
16.01 wieczorem odbył się ostatni lot Boeinga 757-200 SP-FVR należącego do Prima Charter. Rejs nr FFP800 odbył się na trasie Warszawa-Stambuł, gdzie maszyna została przekazana firmie leasingowej. W związku z problemami ekonomicznymi przewoźnik zawiesił operacje lotnicze 14.01
Na pożegnanie zrobił jeszcze low-pass nad 11 i poleciał prosto do IST... nie spodziewałem się, że tak szybko go oddadzą. Miałem nadzieję jeszcze go złapać przed oddaniem... szkoda.
Fischer Air od stycznia zmieni nazwę na PRIMA CHARTER.
<br><br>
Pierwszy samolot - Boeing 757-200 powinien być w Warszawie najpóźniej 22 grudnia. Na 22.00 planowany jest pierwszy lot do Hurgady w Egipcie. Spółka negocjuje z firmami leasingowymi pozyskanie kolejnych dwóch maszyn.
<br><br>
Według K. Moski [ inwestor giełdowy, który nabył ostattnio udziały w FAP], kolejne maszyny powinny byc w marcu i w maju.
<br><br>
"Biura podróży juz chcą rezerwować u nas samoloty na sezon letni. Trzy maszyny będą miały co robić" powiedział K.Moska<br>_________________<br>Celestron Skymaster 25x100,Sony DSC-P200
" />Data sporz?dzenia: 2007-03-22
Skrócona nazwa emitenta
CASH FLOW S.A.
Temat
Podwy?szenie prognoz CASH FLOW S.A. na okres 2007-2009
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bie??ce i okresowe
Tre?? raportu:
Zarz?d Domu Obrotu Wierzytelno?ciami CASH FLOW S.A. w zwi?zku z planami emisji obligacji o warto?ci do 100 milionów z?otych prognozuje zwi?kszenie obrotów i zysku Spó?ki w latach 2007-2009 w porównaniu do prognoz opublikowanych w raporcie bie??cym numer 23/2007, przy realizacji transz obligacji zgodnie z programem i za?o?eniami do prognozy. Prognozy przychodów ze sprzeda?y netto i zysku netto przedstawiaj? si? nast?puj?co:
Rok 2007
Warto?? przychodów ze sprzeda?y: 168 721,4 tys. z? (poprzednio 79 941,0 tys. z?)
Warto?? zysku netto: 15 020,6 tys. z? (poprzednio 7 490,2 tys. z?)
Rok 2008
Warto?? przychodów ze sprzeda?y: 330 418,2 tys. z? (poprzednio 86 530,3 tys. z?)
Warto?? zysku netto: 27 936,5 tys. z? (poprzednio 8 492,9 tys. z?)
Rok 2009
Warto?? przychodów ze sprzeda?y: 336 515,3 tys. z? (poprzednio 93 663,2 tys. z? )
Warto?? zysku netto: 26 893,0 tys. z? (poprzednio 9 333,4 tys. z?)
Przygotowane prognozy nie uwzgl?dniaj? ewentualnych zysków z aktualizacji wyceny aktywów finansowych w postaci udzia?ów w Prima Charter Sp. z o.o. (dawniej Fischer Air Polska Sp. z o.o.). Prognozy na lata 2010-2011 zostan? przygotowane po zako?czeniu roku 2009.
Zarz?d CASH FLOW S.A. opar? prognozy na lata 2007-2009 na szacunkach i za?o?eniach firmy doradczej MRiW Doradztwo Strategiczne, z której wyci?g uzupe?niony o dodatkowe informacje znajduje si? w za??czeniu. Jednocze?nie Emitent informuje, ?e wyliczenia zosta?y przedstawione w celu wyja?nienia podstaw sporz?dzenia prognoz. CASH FLOW S.A. w raportach okresowych b?dzie odnosi? si? do wyników rocznych przychodów ze sprzeda?y netto i zysku netto.
Za??czniki
Plik Opis
Podstawa sporz?dzenia prognoz.pdf Podstawa sporz?dzenia prognoz.pdf
http://demo.e-pap.pl/espi?plik=dane/200 ... qa41#start
Niewykluczone jednak, że jeżeli nie LOT, to do Stanów Zjednoczonych będzie latała z Pyrzowic inna linia. Być może Prima Charter (dawny Fischer Air), która szuka nowej bazy i której przedstawiciele niedawno odwiedzili m.in. Pyrzowice. Dowiedzieliśmy się, że linia ma w swoich planach uruchomienie połączenia do USA.
^^^ Prima Charter to by bylo cos! I te loty za ocean
Chyba nawet lepiej niz w wykonaniu lotu, bo to zawsze jakas nowa linia.
Edit: kolejne info z Pyrzowic:
Wizz Air przyspiesza otwarcie nowych połączeń z Katowic
W związku z licznymi zapytaniami klientów o niektóre z planowanych letnich kierunków, Wizz Air rozpocznie ich obsługę wcześniej. Duże zainteresowanie planowanymi lotami spowodowało otwarcie nowych połączeń z Warszawy i Katowic nawet do ponad tygodnia wcześniej.
Wcześniejsze otwarcie nowych kierunków jest możliwe dzięki wypracowaniu Wizz Air i Airbusa wcześniejszych terminów dostaw nowych samolotów. W nadchodzących miesiącach Wizz Air wzbogaci swoją flotę o 4 nowe samoloty. Trzy z nich będą obsługiwały polski rynek od końca maja, czwarty będzie bazował w Bukareszcie Banasa – najnowszej (szóstej) bazie operatora.
Loty do Londynu Stansted, Belfastu, Coventry oraz do Durham Tees Valley to zupełnie nowe kierunki w sieci Wizz Air oraz – za wyjątkiem Londonu Stansted - zupełnie nowe kierunki dla pasażerów z i do Polski.
Bilety na nowe kierunki można już kupować w cenie od 140 zł (wliczając podatki oraz opłaty lotniskowe) na wizzair.com lub pod telefonem +48 22 351 94 99.
www.wizzair.pl
W sumie jakos spektakularnie tych terminów nie zmienili, ale zawsze cos
zawiasy - fisher air to stare pomalowanie samolotu, lecieliśmy prima charter, który przejął po bankrucie samolot
rzeczywiście najwięcej zależy od osoby odprawiającej, chociaż na pewno łatwiej będzie przy locie charterowym niż z central wings
16.01 wieczorem odbył się ostatni lot Boeinga 757-200 SP-FVR należącego do Prima Charter. Rejs nr FFP800 odbył się na trasie Warszawa-Stambuł, gdzie maszyna została przekazana firmie leasingowej. W związku z problemami ekonomicznymi przewoźnik zawiesił operacje lotnicze 14.01
" />
">Boeing 757 wrócił na lotnisko, pasażerowie polecieli
PAP 06:40
Pasażerowie boeinga 757, który lądował awaryjnie w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice w Pyrzowicach, odlecieli innym samolotem do Hurghady.
W piątek ok. godz. 21. pilot czarterowego boeinga 757 linii Air Italy Polska wkrótce po starcie z Pyrzowic zgłosił problemy z jednym z dwóch silników maszyny. Po chwili samolot bezpiecznie wylądował według awaryjnej procedury, ok. 220 pasażerów spokojnie opuściło pokład.
Według pierwotnych zapowiedzi przewoźnika, zastępczy samolot miał przylecieć po podróżnych ok. 1. w nocy, ostatecznie wylądował na katowickim lotnisku ok. cztery godziny później. Jak informowali przedstawiciele Air Italy Polska, przyczyną tego była zła pogoda w Mediolanie, skąd startował.
Przewoźnik nie podał dotąd precyzyjnie, jakie problemy były przyczyną powrotu jego boeinga 757 na lotnisko chwilę po starcie. W przesłanym mediom jeszcze w piątek komunikacie jako powód lądowania "zgodnego z obowiązującymi procedurami" wskazał "usterkę techniczną" jednego z dwóch silników maszyny.
Po awaryjnym wylądowaniu pasażerowie relacjonowali dziennikarzom, że podczas wznoszenia dwukrotnie odczuli chwilowe obniżenia lotu. Dodawali też, że podczas samego lądowania oraz ewakuacji na pasie startowym po podstawionych schodkach, panował wśród nich spokój.
Działająca na polskim rynku od listopada ub. roku linia Air Italy Polska z grupy włoskiego przewoźnika lotniczego dysponuje jednym 220-miejscowym boeingiem 757-200 ER o zasięgu 6 tys. kilometrów.
Przewoźnik rozpoczął loty z katowickiego lotniska 4 kwietnia tego roku - na linii czarterowej do egipskiej Hurghady. Prócz tego oferuje długodystansowe loty czarterowe z Warszawy do miejsc wakacyjnego wypoczynku na Kubie, Dominikanie, Wyspach Zielonego Przylądka oraz w Wenezueli, Indiach i Tajlandii. (aka)
Jak wiadomo Air Itali Polska przekształciła sie z Prima charter