Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

LOT-em bliżej, szybciej i taniej?
A RyanAir, Norvegian, Airberlin, GermanWings, EasyJet też robią koło siebie tyle szumu przynajmniej raz na pół roku ?
Któraś z firm występujących np tutaj http://www.tanie-latanie.net/
Pisałem coś o locie ?
A jeśli LOT to ta firma też się dostosowywuje:
Tanie Latanie z PLL LOT
Londyn, Paryż, Rzym, Ateny, Barcelona, Helsinki – już od 399 zł w obie strony ze wszystkimi opłatami!
Wszystkich miłośników taniego latania zapraszamy do sprawdzenia oferty LOT'u.
Ceny na przeloty po Europie zaczynają się już od 399 zł ze wszystkimi podatkami i opłatami lotniskowymi i obejmują podróże w dwie strony.
Jesli bardzo ci zalezy na podrozowaniu z lotniska w Paryzu, to mozesz od listopada zaczac myslec nad opcja w pelni lotnicza. LuxAir bedzie oferowal promocyjne przeloty na tej trasie za stowke w obie strony (bylo o tym tutaj: http://www.polska.lu/viewtopic.php?t=2097 ). Co do cen za TGV – 25 euro to fikcja, ktora se ne vrati (chociaz kto wie...). SNCF jednak ciagle oferuje jakies promocje. Ja na przyklad kupilem przedwczoraj PREM'sa do Paryzewa za 35 euro w jedna strone. Przyeczytalem tez, ze od pazdziernika niektore PREM'sy maja byc po 22 euro, pytanie tylko czy te do Luxa tez?
Koszt (całkowity): ~4000 PLN + przelot
Doprecyzowując: z Paryża na Martynikę w tym okresie można dostać się już za ok. 2300 PLN. Przelot z Polski do Paryża to, w zależności od miasta, dnia i linii lotniczej koszt kilkuset złotych.
Czyli przy odrobinie szczęścia całość imprezy może się zamknąć w 7000 PLN.
Hej,
Jechal ktos ostatnio do Pragi? Czym tam najlepiej sie udac? Chce
wyskoczyc z dziewczyna na weekend jakos miedzy styczniem a marcem.
Liczylem na tani przelot z Balic (moj brat niedawno lecial z Paryza do
Krakowa za kilkadziesiat euro), niestety bilet do Pragi czeskimi
liniami w obie strony to najmniej 900 zl za osobe. Zostaje pociag i
samochod. Teoretycznie jazda autem zajmuje 6 godzin (za google
maps ;)), ale w rzeczywistosci pewnie sporo wiecej. Dodatkowo z tego
co pamietam, po Pradze strasznie trudno poruszac sie wlasnym autem (a
do centrum to chyba wogole nie ma wjazdu)... Czy ktos niedawno lecial/
jechal do Pragi i moze co nie co napisac czy jest sens pchac sie
wlasnym samochodem?
Z gory thx,
Kuba
Np. na 15 września, możesz znaleźć przelot do Paryża za 89zł w jedną stronę /nie liczyłam bagażu rejestrowanego ani opłaty za płatnośc kartą czy przelewem/.To jest koszt biletu z podatkami bez bagażu.
Wizz Air
LOT : Paryż - Warszawa, Paryż - Kraków
Wizzair : Paryż - Warszawa, Paryż - Kraków, Paryż - Gdańsk, Paryż - Poznań, Paryż - Wrocław
EasyJet : Paryż - Kraków
Szukasz tanich biletów lonticzych ?
Wszystkie promocje lotów pomeędey Francją a Polską tylko tu
ok, jesli masz racje to co z tego:
i tak ludzie kupuja najtansze, nawet jesli potem wyjdzie ich wiecej (bagaz, przebukowania)
a przy takiej samej cenie to chyba wybiora LH, albo inna zagraniczna marke.. Gdybys wiedzial ile razy slyszalem niewybredne komentarze na LO, za opoznienia, bagaze, a przede wszystkim handling
Zgadza się
tylko co wynika z tego że polacy postrzegają LOT jako solidną markę - nic poza tą opinią
LOT nie lata tylko po kraju, a problem w tym że oferta LOTu jest mało atrakcyjna
Przykład :
Rok temu leciałem do Stambułu
Do wyboru miałem kupić bilet LOTu lub innych linii
Kupiłem AirFrance. Dlaczego ?
Po pierwsze cena :
LOT : 1400 PLN brutto
AF : 1200 PLN brutto via CDG
LOT: B 737-500
AF: A319 + A320
A za różnicę w cenie zwiedziłem sobie kolejny raz ukochany Paryż bo miałem 9h czasu na przesiadkę
Takich osób jak ja było i jest znacznie więcej
Ostatnio dziwnym trafem LOT ma na swojej stronie dziwne ceny (np. 307 PLN Brutto za WAW-BCN) i faktycznie odnotowano wzrost zapełnienia samolotów tylko pytanie co dalej ... jazda po kosztach to nie wyjście
Inną sprawą są Atlantyki - cena za przeloty uważana za wielu jako złodziejstwo. I faktycznie - LOT czekał na tych którzy albo boją się przesiadek albo nie załapali się na atrakcyjne ceny konkurencji
To że jesteśmy atrakcyjną linią dla krajów wschodnich od PL to nie znaczy że oni nas utrzymają
A jeszcze inną sprawą jest to że Polaków nadal nie stać na latanie narodowymi przewoźnikami - i nie mówię tu tylko o LOTcie.
Może kogoś zainteresuje letnia oferta Air France na weekendowe przeloty z Paryża do Londynu samolotem Airbus A380 w cenie 80 EUR RT AI.
Loty tylko w soboty, niedziele i poniedziałki od 12 do 30 czerwca oraz od 1 do 30 sierpnia. W lipcu (1-31) dochodzi jeszcze piątek.
CDG-LHR AF1980 10.05am - 11.25am
LHR-CDG AF1981 12.50pm - 15.05pm
Link: Special offers
>> Nie wiem czemu wszyscy mu wciskacie takie informacje podczas gdy ma
>> bezpośredni przelot z Poznania do Barcelony... A jak nie z Poznania to
>
> jakie?
Takie okrężne - Lubeka, przesiadka przez Paryż, a nikt się nie zająknął o
połączeniu z Poznania...
>> bliżej niż np. Lubekę ma Wrocław i Lipsk. Ale te przeloty to do Girony,
>> kawałek od Barcelony. Jeśli do Barcelony (El Prat) to z innych miast.
>
> z Girony jest autobus do centrum.
> Oszczędni mogą podjechać do Girony i wsiąść w taniutki pociąg
Ale warto wiedzieć, że przy cenach połączeń Ryanair, autobus do centrum może
kosztować drugie tyle co przelot ;) (jak ja leciałem to 12E w jedną stronę,
20E w dwie strony do centrum Barcelony; z centrum Girony pociąg kosztował
~5E w jedną stronę).
--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]
marek [AT] microstock . pl
http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia
Air France: Pierwszy A 380 pomalowany
Pierwszy samolot Airbus A 380 linii Air France, został właśnie pomalowany według nowego wzoru. Samolot będzie latał raz dziennie na trasie Paryż / Charles de Gaulle - Nowy Jork / JFK od listopada 2009.
Air France, to pierwszy europejski przewoźnik, który oferuje pasażerom przeloty największym samolotem świata. Airbus A380 francuskiej linii, wyposażony w cztery silniki typu GP7200 specjalnie zaprojektowane przez Engine Alliance, będzie zabierał na pokład 538 pasażerów na maksymalnym dystansie 13,000 km.
Pokład samolotu podzielony zostanie na trzy klasy podróżowania. I tak: klasa Affairs wyposażona będzie w 80 miejsc, 106 osób podróżować będzie mogło w klasie ekonomicznej Voyageur na upper decku (drugim, wyższym poziomie pokładu), a 9 miejsc w klasie Première i 343 miejsca w klasie Voyageur będą umieszczone na głównym, dolnym pokładzie.
- A380, szczególnie dobrze dopasowany do obecnej sytuacji ekonomicznej, pozwoli Air France oferować swoim klientom jeszcze lepszą jakość obsługi przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Ten samolot wpisuje się także w przyjętą przez Air France strategię redukcji emisji dwutlenku węgla. Czekamy z niecierpliwością na dołączenie A380 do naszej floty - powiedział Pierre-Henri Gourgeon, prezes Air France.
Linie zamówiły 12 Airbusów A380.