Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Zdobyłem 1 miejsce w konkursie na najładniejszy JDM oraz 2 miejsce na najładniejszą komorę silnika na Mega Spocie Hondy w Wieruszowie. Zostałem również wyczytany do odczytania wyników w konkursie na najładniejsze auto zlotu jako 4 auto więc można powiedzieć że byłem na 4 miejscu. Zmierzona została głośność wydechu - 105dB, oraz silnika - 117dB.

Na hamowni auto wypluło przy upale na dworze oraz lipnym nawiewie 236.8KM oraz 243.8NM na doładowaniu 0,8 bara. Będziemy jeszcze poprawiać strojenie i ciekawe ile wyjdzie na normalnej hamowni. Tutaj wielkie podziękowania dla Przema72 za cierpliwość i poświęcony dla mnie czas przy przeróżnych dziwnych przeróbkach jakie dla mnie lub ze mną zrobił

Więcej fotek dodam niedługo jak dostanę od kolegi. Muszę również zrobić update aktualnego setupu bo dużo się ostatnio pozmieniało





Mam do sprzedania kompresor EATON M62. Posiada sprawne sprzęgło elektromagnetyczne (można go wyłączać i jeździć bez doładowania). Stan bardzo dobry.

Idealnie nadaje się do doładowania silników Hondy bez zakuwania silnika i daje dużo więcej frajdy z jazdy od soft turbo. U mnie w D16Z6 taki kompresor pompuje 0,6 bara i wyciska 210KM i 223 NM
więcej można poczytać tutaj http://passwordjdm.pl/vie...?t=8238&start=0
lub w temacie Przema72 http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6842

Cena 1400zł i dla ludzi z forum wysyłka gratis po wpłacie pieniędzy na konto.
Żeby nie było nieporozumień - kto pierwszy powie że bierze na 100% i wpłaci pieniądze na konto temu sprzedam (nie mam czasu na niezdecydowanych kupujących).

Fotki będę miał w przyszłym tygodniu.

Za dopłatą mogę go pomalować np na biało, czarny mat lub inny kolor.

Kontakt PW lub 605-746-262

SPRZEDANE



przema72, nom juz od dawna myślę o kompresorze itd. Fakt faktem troche to kosztuje a za dużo niezarabiam... Dobrze, że potrafie wszystko sam ogarnąć bo do tej pory bym jeździł edkiem chyba ... teraz juz tylko do przodu bo moja kubita też idzie do pracy i prawko zdała i twierdzi, że słaba nasza honda jest no i zamierzam firme otworzyć, a wiec sądze, że jak rusze z projektem to już na baaardzo PLUS



PRZEMA72 chyba wyraził sie najlepiej nie porownoj rezystora opornika za 10 do 40 gr do ukladu scalonego ktory trzeba zaprogramowac<eprom>.ja widze ze wy mylicie pojecia honda to silnik wolnossacy i nie da sie tu nic chipowac.tak jak napisal przema mozna wlutowac nowy scalaczek nowy program wygladzajacy i to wszystko.naprawde nie słuchajcie bajek o czipie za 8 czy 10 zl ten niby czip ma za zadanie oszukanie komputera ale dluzsze stosowanie moze doprowadzic do powaznych usterek.ŚŁUCHJCIE SIE STARSZYCH I BARDZIEJ DOSWIADCZONYCH KOLEGOW NP TAKICH JAK PRZEMA 72 A NIE KOLEGOW KTORZY SŁYSZELI COS OD KOLEGOW KOLEGOW.POZDRO



przema72 no nie tylko sie ciąć !!!

Nie zebym namawial, ale sie nie wieszaj, lec do PZU i ubezpiecz sie na maxa potem rozpedz sie honda i wybierz jakiegos TIRa - przynajmniej Rodzina bedzie miała z tego mazaczka pożytek


To taki czarny humor - ale wspolczuje



lepsze sa wskazowki od delsola zobacz u Przema72 sa takie + podswietlanie led
http://www.honda-crx.info...r=asc&start=195



Jeśli chodzi o swap b16a1 na b18c4 z przejściem na obd1 to:
-wiązkę możesz zostawić z b16
-potrzebujesz pociągnąć trzy kable od sondy 4-ro żyłowej do kompa OBD1(można użyć seryjnych z wiązki z b16 ale wydaje mi się że łatwjej jest pociągnąć nowe) plus jeden do +12 na grzałkę
- musisz zmienić kostkę przy aparacie zapłonowym na tą z wiązki z c4. Ewentualnie nie wiem czy tak się da ale może można przełożyć aparat z b16 do c4 (konstrukcja chyba ta sama )
-potrzebujesz kostki do kompa obd1 ( u mnie po małej modyfikacji pasowała ta z kompa od c4)
-Czeka Cię zmiana wtyczki przy alternatorze jeśli weźmiesz ten z c4(tu może być mały problem)
-warto sprawdzić na jakimś schemacie podłączenie mapsensora i tego drugiego zaworu od „ekologi” który jest na ścianie grodziowej bo są trzy żyłowe
-Trzeba zmienić kilka pomniejszych wtyczek ale z tym nie ma większych problemów. Na ogół dwa kable i można wyczaić analogie w kolorach
-trzeba wyrzucić rezystor box i połączyć kable w wtyczce od niego
-wydaje mi się że trzeba zmienić wtyczki do wtrysków
Jak popatrzysz po postach Przema 72 znajdziesz rozpiszę przejścia z OBD0 na OBD1 lub tu ale ja robiłem na podstawie tej z postu Przema72( pewnie są identyczne ale nie sprawdzałem
http://www.honda-crx.info...er=asc&start=15
-No i oczywiście komp na obd1
-jak kupujesz c4 to weś sobie instalacje silnikową powinni dorzucić gratis może być w kawałkach byle mieć wszystkie wtyczki



Napisz do użytkownika przema72 na przykład ( http://www.honda-crx.info...wprofile&u=4113 )



OPIS AUTA - dodany 14 maja 2010

MODEL: Honda CRX EE8 1991r.
SILNIK: B16A2 - DOHC VTEC 16-zaworowy, pomalowana pokrywa zaworów oraz kolektor ssący - VHT, wtryskiwacze z nissan 200NX, koło pasowe B18C, Przewody VISION + separatorki VISION, Korek oleju oraz korek chłodnicy – BuddyClub, dekielek na zawór V-tec
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita, rury + kolanka z kwasówki, kompresor Eaton M62, intercooler, regulacja ciśnienia doladowania, zawór upustowy HKS style
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2 - kolektor 4-2-1 SUPERSPRINT owinięty bandażem, końcowy wydech SEBRING
ELEKTRONIKA: seria (el. szyby, el. lusterka, el. szyber) , OBD1, komp P28 + strojenie made in Przema72, shift light, zegary AUTO GAUGE SM PEAK (ciśnienie oleju oraz BOOST)
UKŁAD NAPĘDOWY: Sprzęgło XTD Stage 2, skrzynia biegów z b16a2 ze sprzęgłem hydraulicznym
ZAWIESZENIE: Utwardzane amorki + czerwone sprężyny (bdb) – w planach może jakiś gwint i poliuretan, Rozpórka trzy punktowa przód oraz dwie rozpórki - tył
BODY-KIT: w drodze do serii – świeży lakier, komora silnika oraz maska (od środka) pomalowane w kolorze białym, Zaciski hamulcowe czerwone
ŚRODEK: mini kierownica RAID, tarcze zegarów podświetlane diodowo (zielony kolor, przy odcince podświetlenie na czerwono)+ wskaźniki z delsola, podświetlenie tapicerki na zielono, pomalowane na czarno (połysk) elementy tapicerki, Fotele z integry – czerwone, pasy szelkowe SCHROTH – czerwone, gałka zmiany biegów – mugen power, nakładki na pedały – Type R, rozpórka na tył - biała.
CAR-AUDIO: radio Piooneer (delfinki), głośniki piooneer
KOŁA: Lato: Nippon Racing Type C koloru białego + Toyo R1, Zima: alusy OEM Honda vti 185/60/14 + czerwone nakretki VISION
ELEKTRONIKA: seria (el. szyby, el. lusterka, el. szyber) , OBD1, komp P28 + strojenie made in Przema72
MOC: (doładowanie 0,3 bara)
INNE: JDM fenders czerwone, Xenony

Pierwsze EE8 z zewnętrznym kompresorem M62 w PL. Podziękowania dla Przema72 za montaż kompresora i ogarnięcie elektroniki



Chciałem się pochwalić moim nowym EE8
Kupiny od Czarnego jak każdy pewno wie.
Warto był całą noc męczyć się pociągiem, by dziś zrobić nią pierwsze 500km
Autko naprawde rewelacja!!!

Co ciekawe jak auto było do kupienia jeszcze w Olsztynie to w sobote się po nie wybierałem, dzwonie a tu się dowiaduję, że w piątek mnie ktoś ubiegł
Ale jak widać na około, ale w końcu trafiła do brygady śląskiej

Poniżej jedna fotka w trakcie sprawdzenia geometrii - idealnej zresztą

P.S.
10 lat temu miałem już taką ee8 dlatego, baaardzo się cieszę, że udało mi się kupić w tym kolorze.
Fotki mojej starej EE8:









Lista zapisanych i wpłat:
1. wrobellos 2os CRX ED9 ..................zapłacone
2. Mrenias 2os CRX EE8 ...................zapłacone
3. Janekcrx 2os CRX EE8 ..................zapłacone
4. Styczek 2os CRX del sol .................zapłacone
5. Swistak 2os ......................zapłacone
6. Hubiii 1os Mitshu Galant..................zapłacone
7. Lukaszek 1os Civic VTi ................zapłacone
8. Koziel 2os ............zapłacone
9. Szadam 5os Prelude VTi ...............zapłacone
10. Chaves 1os ...........zapłacone
11. CROX 2os ..........zapalcone
12. Janisiowaty 2os Honda Prelude........ zapłacone
13. Jakub 1os. - Honda Civic V..............zapłacone
14. Visnia 1os. - Honda CRX Del Sol .......zapłacone
15. Hubol 1os. - Honda Civic VI.................zapłacone
16. Sławek wpłata 1os - Honda Civic V..........zapłacone
17. Maciek 2os - auto Honda Civic VI ........zapłacone
18. Jajko 2os - Golf III .....................zapłacone
19. Przema72 2os, CRX ed9................zapłacone
20. DeLanSol 2os CRX del Sol...........zapł
21. Jarusnet 2os Honda Prelude.........zapł
22. Kokon 2os Honda Civic V .............zapłacone
23. Tomas, 2os., CRX EE8................zapłacone
24. Kobek 2os Honda Prelude............zapłacone
25. e.r.b.i.k 2os Honda Prelude...........zapłacone
26. Kamicolo 2os Honda Prelude...........zapłacone
27. ADAMUS84 1os CRX ED9 ..............zapłacone
28. Smutny 1osHonda Civic V.............zapłacone
29. ccyycc 2os CRX del Sol ..............zapł
30. Rafi 2os ?? CRX ED9 ..................zapł
31. polkar Honda CR-V.................. org.
32. Bodek CRX dekl Sol..................org.
33. Bercik Nissan 200SX..................org.
34. Sico Toyota MR2........................zapł
35. K4R4B1N 2os Honda Prelude.....zapłacone
36. Sebas 2os CRX del Sol ............zapłacone
37. VenO 2os Mitsu lub Civic ..........wpłata na miejscu
38. Dzikuska 2os CRX ED9 . .........wpłata na miejscu
39. Kilek34 1os CRX ED9...............wpłata na miejscu
40. Sebo0707 1os Honda Prelude......zapłacone
41. Lopez ?os Honda Civic .............. wplata na miejscu
42. CesasH ?os Honda Civic ............. wplata na miejscu
43. Zolw 2os Honda CTR.................zapłacone
44. wally_84 2os Honda Civic............zapłacone
45. BLAISE 1os Honda Civic.............zapłacone
46. KfucK 2os CRX del Sol.............zapłacone
47. Cysiek, 2os, Honda Civic............zapłacone
48. Emg 2os Honda Civic ................zapłacone
49. Loko 2os ............................zapłacone
50. Asia 2os Honda Civic ...........zapłacone
51. Karoles 1os Honda Civic ........zapłacone
52. Dymek 1os CRX ED9.............zapłacone
53. Wierzba 2os Honda Civic 6g........zapłacone
54. Wróbel junior CRX ED9...........zapłącone
55. Extass-81 2os CRX ED9.........
56. kaczy344 2 os.Honda Civic......wpłata na miejscu
57.



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)