Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam,
Sprzedam jacht klasy Micro, zbudowany w 2008 roku, typ Flyer Cruiser wg wymogów klasowych, dywizji Cruiser. Długość: 5,5 metra, szerokość: 2,45 metra, wysokość w kabinie 1,32 metra, kolor: biały, załoga 2-4 osób. Pod nazwą mBank.pl (POL 72) zdobył
- 2 miejsce w mistrzostwach Belgii 2008,
- 2 miejsce w mistrzostwach Łotwy 2009
- 2 miejsce Mistrzostwa Warszawy, Zalew Zegrzyński 2009
- 9 miejsce na Mistrzostwach Świata Klasy Micro, Moskwa 2009
- 3 miejsce w rankingu Euro Micro 2009,
Jest to bardzo szybki jacht przystosowany do pływania regatowego. Wszystkie liny wyprowadzone do kokpitu. Rufa otwarta. W kokpicie pasy balastowe, na pokład naklejone szare pasy antypoślizgowe (dla niezainteresowanych można łatwo zdemontować). Cały osprzęt na pokładzie: bloki, wózki, szyny itd. na pokładzie wykonane przez firmę Harken. Jacht sprzedaję z kompletem białych żagli Ocean Sals: fok 6,5m^2 , grot 12 m^2, spinaker 19,6m^2. Żagle używane przez jeden sezon. Miecz i ster szybrowy. Masa jachtu 563 kg.
Pod pokładem cztery pełnowymiarowe koje z grubymi materacami w obiciach ciemnozielonych. W koi dziobowej spać mogą wygodnie dwie osoby, w dwóch kojach na burtach po jednej na każdą z nich. Wewnątrz jacht wyposażony jest skromnie, spełniając wszelkie wymogi przepisów regatowych klasy Micro Tonner (www.microclass.org). Jacht niezatapialny, z zapasem spełniający wymogi bezpieczeństwa w tym stateczności.
Jacht gotowy do żeglugi, w pełni sprawny, zadbany. Cena 39 000 zł
Wraz z jachtem mogę sprzedać przyczepę podłodziową (nie jest to konieczne). Przyczepa jaką wykorzystuję do transportu mojego jachtu to Branderup 8118B wyprodukowana w 2008 roku. Do przyczepy zamontowane jest specjalne, dedykowane łoże pozwalające na w pełni bezpieczne transportowanie jachtu na duże odległości. Przyczepa ma 24 miesięczną gwarancję (do IV 2010). Cena 5500 zł.
Jacht stoi na przyczepie w Łodzi. Możliwe jest jego przetransportowanie przeze mnie, w uzgodnione miejsce. Koszty takiego transportu pokrywa nabywca.
W razie pytań służę pomocą robert.janiszewski@gmail.com lub 693 715 123. Zainteresowanym mogę przesłać dodatkowe informacje.
pozdrawiam,
robert
Witam wszystkich, to miłe, że macie coś do powiedzenia na temat kabin mieszkalnych. Ja również chciałbym dodać coś od siebie.
1. Oczywiście, że w camperze jest mniej miejsca niż w normalnym samochodzie campingowym czy przyczepie campingowej.
Ale wszędzie tam gdzie taki samochód campingowy czy przyczepa utkną, poradzi sobie pickup 4x4 z camperem i zawsze dojedziesz do celu.
2. W kabinie mieszkalnej na pickupa nie możesz przebywać w momencie jazdy.
Tak, ale z iloma ludźmi będziesz podróżować? Do pickupa wejdzie swobodnie 5 osób to wystarczające dla campera.
3. Nowy camper jest droższy od przyczepy campingowej.
Tak, ale płacisz mniej na miejscach campingowych, nie potrzebujesz rejestracji, ubezpieczenia i przeglądów technicznych.
4. Żeby mieć kabina mieszkalna musisz koniecznie mieć pickupa, a to drogie auto.
Tak, musisz mieć pickupa. Ale takie auto jest bardzo wszechstronne i może być używane cały rok do pracy. Możesz sprzedać swoją osobówkę i przesiąść się na codzień do pickupa.
Jeśli kupisz samochód campingowy, nie będziesz przecież nim jeździł codziennie do pracy czy na zakupy, więc będziesz potrzebował drugiego auta.
Tak więc jest to o wiele droższe wyjście niż kupno pickupa, który będzie spełniał codziennie nie jedno zadanie.
5. Na przyczepę campingową powyżej 750 kg potrzebujesz dodatkową kategorię prawa jazdy, na pickup-camper nie ( jeśli całkowita masa nie przekracza 3500 kg ).
Tak, to prawda.
6. Dojście do campera jest tylko od zewnątrz.
Tak, jak przy każdej innej przyczepie campingowej otwarta może być ona tylko od zewnątrz i nie ma do niej dojścia z auta.
W samochodzie campingowym jest inaczej możesz przesiąść się z szoferki do kuchni, ale jeśli jesteś z nim na campingu i chcesz raptem jechać do miasta niestety zajmuje to dużo czasu byś był gotowy z nim do drogi.Camper na pickupa dosłownie w kilka minut zdejmiesz z auta i swobodnie pozostawisz na campingu, a pickup będzie gotowy do drogi.
Ze wszystkim na tym świecie jest tak, że ma swoje plusy i minusy.
Nasza firma sprzedała w Niemczech na dzień dzisiejszy więcej niż 200 używanych camperów, a ubiegłych latach także wiele fabrycznie nowych. Wszyscy klienci mieli wiele powodów by kupić campera.
Lubią podróżować tam gdzie nie ma normalych dróg.
Lubią docierać do miejsc, gdzie właściciele przyczep mogą tylko dojść piechotą.
Zabierają ze sobą swoje quady i łodzie na dodatkowych lawetach.
Mają pickupy w swoich firmach, a camper jest niewielkim kosztem do odliczenia.
Powodów do kupna campera na pickupa jest wiele, wiele również przeciw.
Tak naprawdę tylko właściciele dużych aut campingowych nie powinni mówić źle o camperach na pickupy. Mamy wielu klientów, którzy podróżują do północnej Szwecji, na Islandię, w góry do Hiszpanii, czy na afrykańskie pustynie. Ci właśnie ludzie w klika minut znajdą wiele powdów, dla których warto mieć kabina mieszkalna, znajdą ich też mnóstwo by nie mieć wielkiego samochodu campingowego, czy przyczepy campingowej.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do naszego salonu blisko Dortmundu w Niemczech by obejrzeć campery marki Six-Pac i Four-Wheel. Obecnie mamy dziesięć nowych camperów do obejrzenia, dla zainteresowanch, którzy chcieliby obejrzeć camper w Polsce, zapraszam pod Koszalin, mamy do obejrzenia nowiutki Six-Pac.
Od 11.06 do 14.06 2009r. będziemy wsytawiać nasze campery na największych europejskich targach offroadowych"Abenteuer & Allrad" w Bad Kissingen/Niemcy.
Tam właśnie można będzie dokładnie przyjrzeć się camperom m.in. takich marek jak Six-Pac, Four-Wheel, Nordstar, Tischer i Bimobil.
Zapraszam na te targi, będziecie mogli dokładnie obejrzeć jakie możliwości ma taki camper i jak ładnie wygląda..
Do wszystkich "złotych rączek" i konstruktorów typu " zrobię to sam najlepiej". Nie jest łatwo zbudować dobrą kabinę mieszkalną. Musi być on z jednej strony lekki, z drugiej zaś bardzo stabilny, by wytrzymać wiele lat, szczególnie na trasach ze złymi drogami. ( Pomyślcie, że będziecie z nim w bardzo trudnych terenach - to musi być bezpieczne )
Six-Pac i Four-Wheel mają ponad 30 lat doświadczenia w budowaniu camperów. Umieją budować właśnie wystarczająco lekkie, ale bardzo stabilne konstrukcje, przy niskich kosztach, m.in. dlatego, że produkuja ponad 500 sztuk rocznie.
Widzieliśmy wiele camperów budowanych przez amatorów. Prawie wszystkie z nich były za ciężkie i nieładnie wykończone.
Wiele po krótkim nawet użytkowaniu miało zacieki, były przemoczone i sprawiały same problemy. Do sprzedania raczej się nie nadawały, bo klienci chcą mieć towar fabryczny.
Więc jeśli ktoś myśli, że zaoszczędzi na budowie to samo, albo więcej włoży w naprawy.Bo wyłozonych na budowę pieniędzy nie odzyska sprzedając taki camper. Dlaczego nie są budowane samodzielnie przyczepy campingowe???Przede wszystkim dlatego, że byłoby to za drogie przedsięwzięcie o wygladzie nie wspomnę. A żeby zbudowanie campera jest o wiele kosztowniejsze i bardziej skomplikowane.
Kup, nie próbuj zbudować samodzielnie.
To moja opinia na ten temat.
Pozdrowienia
Jens
www.pickup-camper.pl