Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam,

Kalkulacja materiału przyczepy:
1.oś skrętna 100 zł ze szrotu wraz z felgami i zaczep
2.Piaskowanie i malowanie proszkowe felg 80zł
3.Wymiana łożysk w osi 100zł
4.błotniki,kabel,wtyczka,uchwyty podłogowe, lampy 200zł
to kupiłem w jednej firmie
5.W necie znalazłem producenta wyrobów gumowych i:
podpory + rolki+ chlapacze 100zł
6.Wyciągarka 45zł
7.Materiał metalowy: ceownik zimno gięty, kątownik zimno gięty 180zł
8.Elektrody do spawania 50 zł, kupiłem cały kartonik
9.rurki instalacyjne i uchwyty 20zł

Inne pierdołki około 150zł

W 1000zł się zamknęło. Czas wykonania miesiąc po 2h dziennie, jak miałem wolny warsztat.
Na zewnątrz nie chciałem spawać, bo była zima.
Nie liczę robocizny, bo była moja, i dalszych kosztów związanych z rejestracją i ubezpieczeniem.

Jak ją skończyłem zamykając koszty w 1500zł, znalazłem wyprzedaż nowych przyczep podłodziowych Niewiadow w cenie 1800zł do rejestracji. Jak bym wiedział nie robił bym.

No ale mam satysfakcje ,,JA SAM ZDJEŁAŁ”

Pozdrawiam

PIT



Witam
Od dwóch sezonów pływam focusem 650 , obecnie kupiłem okazyjnie /fabryczną/ przyczepę podłodziową jednoosiową niewiadów DMC 1300 kg.
Chcę transportować focusa z i na wodę /ok. 30 km/ i zimować jacht na tej przyczepie. Mam więc dylemat czy aby focus jest nie za ciężki na tę przyczepę. Nie wiem dokładnie ile waży jacht , szukałem i różnie piszą, że waży od 850 do 1080 kg.
Jedyny sposób jaki mi przychodzi na myśl, aby tę kwestię rozwiązać to wstawić drugą oś do przyczepy.
Czy może ktoś mi coś doradzić.



Przyczepka zarejestrowana i ubezpieczona.Odbiór i zapłata na wiosnę.W tej chwili zimuje na niej mój Mak,była za mała dla niego więc kupiłem w niemczech Fiberline 1300.



Kolega ma do sprzedania jacht, poniżej informacje:

Sprzedam jacht klasy Micro, zbudowany w 2009 roku, typ Flyer Cruiser wg wymogów klasowych, dywizji Cruiser. Długość: 5,5 metra, szerokość: 2,45 metra, wysokość w kabinie 1,32 metra, kolor: biały, załoga 2-4 osób. Urwis (POL-88) W sumie jacht pływny około 14 dni.

Jest to bardzo szybki jacht przystosowany do pływania regatowego. Wszystkie liny wyprowadzone do kokpitu. Rufa otwarta. W kokpicie regulowanej długości pasy balastowe. Cały osprzęt na pokładzie: bloki, wózki, szyny itd. wykonane przez firmę Harken. Jacht sprzedaję z kompletem białych żagli Ocean Sals: fok 6,5m^2 , grot 12 m^2, spinaker( Biało- Niebieski) 19,6m^2. Żagle używane przez jeden sezon. Miecz i ster szybrowy. Masa jachtu gotowego do żeglugi wraz z balastem 560 kg.
Pod pokładem cztery pełnowymiarowe koje z grubymi materacami. W koi dziobowej spać mogą wygodnie dwie osoby, w dwóch kojach na burtach po jednej na każdą z nich. Wewnątrz jacht wyposażony jest skromnie, spełniając wszelkie wymogi przepisów regatowych klasy Micro Tonner (www.microclass.org). Jacht niezatapialny, z zapasem spełniający wymogi bezpieczeństwa w tym stateczności.

Jacht gotowy do żeglugi, w pełni sprawny, zadbany. Cena 34 000 zł ( Do NEGOCJIACJI). Posiadam sporo wyposażenia dodatkowego- wszystko do uzgodnienia.

Wraz z jachtem mogę sprzedać przyczepę podłodziową (nie jest to konieczne). Przyczepa jaką wykorzystuję do transportu mojego jachtu to Niewiadów. Do przyczepy zamontowane jest specjalne, dedykowane łoże pozwalające na w pełni bezpieczne transportowanie jachtu na duże odległości. Przyczepa ma przejechane około 5000 tys km i jest świeżo po przeglądzie sprawdzającym.

Jacht stoi na przyczepie w Sochaczewie. Możliwe jest jego przetransportowanie przeze mnie, w uzgodnione miejsce. Koszty takiego transportu pokrywa nabywca.

W razie pytań proszę o kontakt tomasz.brzozowski@onet.eu lub 500 028 715. Zainteresowanym mogę przesłać dodatkowe informacje.



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)