Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Piotr Kucharski <cho@sgh.waw.pl wrote:
PK= Marek Piotr Stolarski <dy@dyziu.if.pwr.wroc.pl wrote:
[ Remote buffer overflow w aktualnym IRCd ]
Nieprawda.
Nie do konca prawda.
PK= Żadną miarą temat listu nie jest prawdą. Chyba że mówicie o innej
PK= dziurze w ircd, o której jeszcze na bugtraq nie było.
Chwileczkę, chwileczkę - to ja się przyczepię do słówka:
"
c) format string bug while reading the ircd's config file
Btw, that one was fixed Aug, 2000 by Marc Roger. Unfortunately, we haven't
released yet since then ;)
"
Nie wypuściliście oficjalnej wersji - poprawionej. To, że paczujecie sobie na
bierząco nie zmienia faktu, że w aktualnym ircd nadal ten bug jest.
Chyba, że Cię źle zrozumiałem. ;
PK= p.
p.
Kilka dni temu (w okolicach weekednu) nad Zatoka Gdanska miala miejsce
ciekawa akcja... podejzewam ze cwiczenia. Mimo ze regularnie dostaje
info z biura prasowego MW nic o tym nie pisali, moze ktos wie co to
bylo?
Akcje obserwowalem z plazy, niestety bez foto i bez lornetki.
Wygladalo to tak:
Na zatoce plyna prom, obok niego chyba statek pozarniczy i 2-3 male
jednostki (chyba MW ale z daleka trudno ocenic).
Nad promem krazyly dwa smiglowce. Nastepnie smiglowce odlecialy w
strone Zatoki i przez kilkanascie minut krazyly (na Zatoce byl duzy
ruch, wiele jednostek). Pozniej znowu nadlecialy nad prom, powisialy i
skierowaly sie w kier. Portu Polnocnego. Jak sie zblizyly rozpoznalem
ze jeden z nich to policyjny Sokol, a drugi CHYBA Mi-17. Pod
hipotetycznym Mi bylo cos podwieszone na linie. Albo cos albo ktos.
Mi wyladowal w porcie, Sokol odlecial w kierunku miasta.
Po paru minutach z portu bylo slychac strzaly ogniem ciaglym (AK? PK?)
I po jakims czasie z kierunku promu w kierunku portu na Zatoce
pojawily sie 4 male jednostki (Zodiaki albo RIBy)... tyle widzialem...
co sie dzialo nie wiem :(
A, jeszcze przez caly czas na plazy stal samochod terenowy PRO z
przyczepa na mala lodz.
Czesc !!!!!
Mam mozliwosc zakupu fajnej przyczepki tzw. namiotowej (jest bardzo lekka),
pomyslalem wiec o zalozeniu haka i co ciekawe hakow do garbusa oczywiscie
nie ma co mnie wcale nie zdziwilo, od czego czesci uzywane. Lecz tu
zaczynaja sie schody bo panowie owszem zalegalizuja hak po warunkiem, ze
przyniose kwity z atestami, i tu mam pytanie czy ktos posiada w swoim
pojezdzie hak i ma wbita w dowod odpowiednia "klepke". Ponadto jezeli realne
jest zalegalizowanie haka to bardzo chetnie go kupie.
Pozdrawiam
Piotr Karpiuk pk@polbox.com
ek@inetia.pl
Bialy 1303 Automatic Lublin
Hej !!
Dzisiaj przywiozlem hak holowniczy only 1303, smieszna kostrukcja wywala sie
wsporniki zderzaka w ich miejsce przykreca sie hak, zderzak wraca na miejsce
na wsporniki wystajace z belki haka. Ciekawe co ?
Nigdy wczesniej takiej konstrukcji nie widzialem, Marek Fijolek (ci co go
znaja to wiedza ze to dobry fachowiec)stwierdzil ze to najprawdziwszy
oryginal , najpierw obejzal Osiolka i wzwiazku ze zdrowymi blachami
powiedzal ze bedzie OK.
Do Garbow jedziemy z przyczepa.
Piotr Karpiuk pk@polbox.com
ek@inetia.pl
Bialy 1303 Automatic Lublin tel. 0501-336-779
Ps. Marek ma fajne naklejki Garbus Serwis - podejzewam o te robote Piotr
Bzdyre.
Siemanko !!!!
Dzis przyciagnalem zrodlo pieniedzy czyli camping Adrii - potega, oczywiscie
zrobilem to autkiem zony.Do zrobieniea jetst tam elektryka i instalacja Sat.
Mysle ze trafie za to pare groszy, ale jadac tak z tym kolosem zastanawialem
sie jak by sie jechalo Garbikiem z przyczepa (oczywiscie z czyms mniejszym).
Z instrukcji wynika, ze 650kg z hamulcem to max. ale to teoria ciekawe jak
z praktyka. Zaniedlugo bede mial oryginalny hak i tak kombinuje co by bylo
na koncu, poczatkowo myslalem o przyczepce namiotowej (waga 120kg i taka
jest zaklepana), ale po "oswojeniu handlowcow" okazalo sie ze w tej samej
cenie (plus kilka drobnych uslug) moge miec plastik (dl 3,20)w calkiem
dobrym stanie. Prosze sie nie smiac, wiem ze przez to Osiolek bedzie wiecej
palic, ale teraz wszedzie bedzie jezdzil moj syn, wiec co za tym idzie duzo
wiecej gratow a i przydaloby sie spokojniejsze miejsce do spania dla
dzieciaka.
Podadto meczy mnie jeszcze jedno w starym wlasnie odkopalem zdjecie
garbuska z taka sama jajowata przyczepka i w opisie podano ze silniczek
garba mial 1200ccm.
Ps . Wiem prosciej kupic Ogora Westfalie ale ja polubilem Osiolka i naprawde
nie chce go zakatowac stad te rozterki.
Pozdrawiam
Piotr Karpiuk pk@polbox.com
ek@inetia.pl
Bialy 1303 Automatic Lublin
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 29 grudzień 2008 10:55
(autor Reniferu
publikowane na pl.misc.samochody,
wasz znak: <gja6r3$pk@nemesis.news.neostrada.pl):
| No akurat zasady parkowania to nie zbiór zasad savoir-vivre, ale również
| bezpieczeństwo.
Te zasady są bzdurne, bo wiele tych "ciężarówek" to auta osobowe z
kratką,
No to są osobowe, a nie ciężarówki.
a jeśli nawet jest to coś większego to czy naprawdę potrzebujesz
przepisów żeby wiedzieć czy parkując w danym miejscu utrudnisz komuś ruch
albo pogorszysz widoczność czy nie?
Ale do czego pijesz? że powyżej 2,5 tony nie wolno na chodnik? To chyba
jasne, bo się chodnik rozjeżdża.
A pogarszanie widoczności czy utrudnianie ruchu dotyczy wszystkich.
| Podobnie dopuszczalne prędkości.
Raczysz sobie żartować, jak będziesz jechał z przyczepką zgodnie z
przepisami czyli chyba z 20 km/h wolniej niż inni powinni, czyli 40 km/h
wolniej niż inni jadą w rzeczywistości i będą wyprzedzać Cię nawet
ciężarówki to będzie to bezpieczne?
Jasne, lepiej zapierdzielać stówą z latającą wokoło przyczepą.... Weź się
puknij w głowę.... Kolejny mieszkaniec DC... Skąd wiedziałem, skąd
wiedziałem... Dla pewności sprawdziłem, ale kuźwa to był pewniak.