Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam!
Mam na imię Grzesiek. To mój pierwszy post na tym forum, zatem witam serdecznie wszystkich. Jestem posiadaczem łodzi o dł. 4,3 m. Planuję zbudować samodzielnie przyczepę do jej przewozu, coś w stylu przyczepy marki Brenderup 8114 lub 8115. I tu moja prośba do szanownych kolegów: potrzebuję danych technicznych do wykonania przyczepy. W szczególności interesuje mnie: wymiary i grubości profili z których zbudowana jest rama i dyszel, oraz wymiary ( długość dyszla, odległości pomiędzy poprzeczkami, oraz odległości w jakiej należy zamontować oś by uzyskać w miarę równomierne obciążenie). Idealnie by było gdyby ktoś z Szanownych Forumowiczów dysponował jakimś rysunkiem technicznym ( niekoniecznie tej przyczepy). Wiem, że łatwiej byłoby kupić gotową przyczepę, ale ceny są porażające!!! Liczę na pomoc szanownych kolegów. Grzesiek



Igi dzieki za informację, szczerze mówiąc chętnie wybiorę się chociażby looknąć co tam w wodzie piszczy, choć przyznam wolę głębsze akweny...
-jest slip do wodowania łodzi (coby można było wjechać przyczepą do wody) ?
-czy można pływać na silniku spalinowym ?
-dno - typowa wanna (co wnioskowałbym po kształcie) czy jednak zróżnicowane (górki, głęboczki) ?
-jak z presją wędkarską ?

Takich kilka pytań uzupełniających



tu jest opis łajby : Witam Mam do sprzedania wspaniały jacht MAK 666!!! Wymiary jachtu to dł. 666cm, szer. 250cm, ciężar około 1250 kg. Miecz obrotowo- uchylny. Minimalne zanurzenie około 30cm. Kapitalny remont obejmował położenie nowej maty i laminatu wraz z polerką. Spód łodzi zabezpieczony specjalną farbą antyporostową, miecz zakonserwowany. Pokład pokryty specjalną farbą antypoślizgową. Wymienione zostały drewniane elementy wyposarzenia łodzi takie jak rumpel, wejście do łodzi, oraz szyna do talii od bomu. Sztywna bramka do kładzenia masztu. Maszt i bom aluminiowy. Drewniane odbojnice nasączone środkiem odpornym na wilgoć. Jacht ma kompletne wyposarzenie: pagaje, bosak, kotwica, kuchenka gazowa+ 2 butle gazowe, dwie odbojnice, stacjonarny prostownik na 6 i 12 V, 15m kabla zasilającego na 220V, gaśnica, koło ratunkowe, plandeka na jacht,zapasowy żagiel, kompletne olinowanie. Jacht od remontu nie pływał pod żaglami. Jeśli chodzi o wnętrze jest obecnie zdemontowane ze względu na zimowanie łodzi, ale gąbki są obszyte nowym materiałem. Serdecznie zapraszam do zakupu. W razie dodatkowych pytań proszę o maila, lub telefon 512 174 750. Przyczepa na której się znajduje jest dwu osiowa z hamulcem najazdowym w pełni sprawna i zarejestrowana za dodatkową cenę 4 tys.zł. Cena do uzgodnienia. Jacht jest do obejżenia w Bielsku- Białej. Jest możliwość transportu w cenie jachtu jeżeli ktoś kupi wraz z przyczepką w każde miejsce w Polsce. Z wodniackim pozdrowieniem. Uwaga: zastrzegam sobie wcześniejsze zakończenie licytacji.



W Wilkasach k. Giżycka skradziono łódź motorową GLASTRON SSV 199, z silnikiem VOLVO PENTA - VP 3,0 XL (nr fabr. silnika 4110120632), + drugi silnik HONDA 5KM Four Stroke + przyczepa.



ZOBACZ: PEŁNY OPIS I ZDJĘCIA SKRADZIONEJ ŁODZI GLASTRON SSV199

Za pomoc w odnalezieniu - NAGRODA

Kontakt - tel. kom. 0-502-511-749, tel. kom. 0-502-133-511, tel./fax (87) 428-01-72, e-mail: mazwind@gizycko.com



Doral Monticello to jedna z niewielu motorowych łodzi kabinowych tej wielkości, które można bez problemu zabrać na przyczepę i cieszyć się z pływania na wybranym przez siebie akwenie. Łódź ma luksusowo wyposażoną kabinę o wysokości 1,8 m z miejscem do spania dla czterech osób, aneksem kuchennym i łazienką. W opinii użytkowników jest to jedna z najlepszych łodzi na polskie warunki, a składany elektrycznie spoiler ułatwia transport i przepływanie pod niskimi mostami.

Cena: 253 500 zł





Serdecznie zapraszam do Stajni w Rzgowie!!!

Oferujemy:
Pensjonat dla koni
- wspaniałe tereny;
- profesjonalna obsługa;
- dobra opieka;
- wybiegi dla koni;
-duża ujeżdżalnia (maneż);
-plac do skoków;
-możliwość korzystania z hali;
-lonżownik;
- w pełni wyposażona siodlarnia;
- kuchnia;
-dobrze wyposażone boksy: poidła automatyczne, żłoby, lizawki;
-miła atmosfera;
-przyczepa do przewozu koni (możliwość wyjazdów na zawody);
-możliwość jazdy z trenerem (ujeżdżenie, skoki).

Profesjonalne pranie derek i czapraków!

lokalizacja: 95-030 Rzgów koło Łodzi, ul. Tuszyńska 62

kontakt: Judyta Ziółkowska 601-431-413, 669-538-788,
lub gg: 9108044




to że przeszła troche rdzą to nie znaczy że nie jest możliwe używanie jej i normalne przy wjeżdżaniu przyczepą do wody, po prostu to uniemożliwia przewozu cięższych łodzi, w teorii, w praktyce w tym kraju nie można nic zrobić co ułatwia życie człowiekowi, do cywilizowanego kraju nam jeszcze daleko
To nie tak, dopóki w tym kraju nie będą odpowiadać osoby za swoje czyny dopóty będziemy mieli tak jak mamy. Jeżeli w takim przypadku odpowiedzialność za przewóz na tej przyczepie spocznie na kierowcy i właścicielu tej przyczepy to każdy diagnosta się pod tym podpisze obiema rękami tylko u nas jest tak, że jak stanie się tragedia nie odpowie kierowca lub właściciel tylko najmniej zainteresowany czyli diagnosta (przykład Mirka z urwanym dyszlem). Dlatego do takich zmian mamy dystans, wręcz niechęć.



problem jest tego typu ze :
240 diesel na sprzegle mial na pedale luz ''normalny'' mowi sie i wie ze luzu sie nie reguluje bo pompka. ale ja po : holowaniu beczki 50 km, odpalaniu na ''zaciag'' wozka widlowego o masie 5 ton i jezdzeniu z przyczepa po sniegu lodzie - itp itd stalo sie ze pedal sprzegla ma luz ok 2 cm ( czyli ze tak powiem taki skok jalowy ) i dopiero jest opor pompki. wczesniej tego nie bylo..
moze pompka sie zablokowala przed koncem skoku? slbo co?
pewnie nasz cudotworca i wszechwiedzacy mechanik mi pomoze chociazby dobrym sÂ?owem.. chyba ze kaze wymienic samochod na taki z dobrym sprzeglem.
pozdrawiam Bra?? G??rniczo.



oto zapis z naszej uchwały:
§ 1. Zabrania się prowadzenia handlu z ręki, koszów, stoisk, wozów konnych, przyczep, pojazdów samochodowych, kontenerów, itp., a także sprzedaży zwierząt, środków transportowych w miejscach do tego nie wyznaczonych.
§ 2.Osoby fizyczne i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej mogą prowadzić handel, o którym mowa w § 1, wyłącznie na terenie targowisk miejskich oraz w miejscach wyznaczonych przez Radę Miejską w Łodzi lub Prezydenta Miasta Łodzi.
handel poza targowiskiem równa sie mandat




położę jacht na czterech podporach długości 30-40 cm i szer. 10cm na miękkiej piance to będzie oki, w tej chwili leży na 3 oponach
Ogólnie napiszę Ci, że opony nie są złe.
Wracając do podpór, to jest u mnie w mieście laweta samochodowa,
zaadoptowana do przewodu łódek i która ma takie 4-ry podpory. Każda
podpora o tej powierzchni która podałeś, ma przyczepione o wiele
większe, szerokie (ok 20cm) i długie (ok. 80cm) pasy z grubej karbowanej gumy
(niemal jak z opony, ale nie jest to z opony, sam nie wiem z czego obcięte ),
te podpory do przyczepy są mocowane jakimiś dopasowanymi kątownikami
i to w dodatku bez śrub tak cwanie zrobione . Dodatkowo każda z tych
podpór jest regulowana na wysokość, do powierzchni z blachy przyspawany
jest potężny kawał śruby (sam gwint) średnicy chyba z ok.6 cm. Ten gwint
przechodzi na przelot przez te kątowniki, które przymocowane/zawieszone są
na przyczepie (przed położeniem łodzi, można je przesuwać po całej długości
przyczepy)a od spodu, jest potężna nakrętka przy której są rączki do
podnoszenia lub opuszczania podpór. Zdaje to egzamin w przyczepie i to bardzo
dobrze. Sam woziłem swoją łódkę niejednokrotnie to wiem
Może uda mi się zrobić fotkę tego ustrojstwa to pokażę o co chodzi



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)