Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Witam,
ja właśnie dzisiaj spotakłem się z tym samym problemem co Ty i na 99,99% wiem co jest tego przyczyną. Otóż: możliwe że masz zablokowane konto i musisz sobie doładować, bądź masz zerowy stan konta i dlatego karta SIM jest zabezpieczona. Mój przypadek jest taki, że dzisiaj wydzwoniłem sobie całą kasę i zablokowali mi konto. Nie uruchamiałem książki tel. i dopiero wieczorem po przełożeniu karty na swoją (wcześniej z mojego tel. korzystała siostra) zobaczyłem ten komunikat. Dodam, że telefon z kartą mam w MixPlus.
Jeżeli to nie jest przyczyną to proszę o szybki kontakt na [B]FORUM/B]
Pozdrawiam, djsiodełko
ETYKIETA- Jak na Forum to na Forum
Ten post był edytowany przez mzimny dnia: 06 marzec 2007 - 06:56
kamol77 włozyłem simplusa i wyskoczył komunikat karta zablokowana jest to pewnie reakcja na simlock orange i dzieki elektryx uspokoiłes mnie bo myslalem ze juz jest tez cos nie tak ze złaczem mmc proponuje dalsze sugestie i nie mam pojecia czy cos jest z anteną najprawdopodobniej jest to uszkodzenie mechaniczne złacza karty sim bo jak juz pisałem słyszalne sa w tamym miejscu szmery latania jakiegos elementu lub ostateczna przyczyna ktora podejrzewam uszkodzone oprogramowanie lub ta antena jak sugerujesz kamol77 tylko jak to sprawdzic? telefon ma aktualnie dziewczyna i telefonicznie sie z nia kontaktuje i kaze wszystko sprawdzac za ok 30min udaje sie z telefon do komisu moze tam wybadaja przyczyne prosze jednak o dalsze myśli
Witam, jestem posiadaczem iPhone'a 2G o Firmwarze wersji 1.1.3. Jestem zadowolony z jego funkcji, lecz od jakiegoś czasu pojawił mi się pewien problem, mianowicie kiedy próbuje dojść do ustawień EDGE (mówa tu o AT&T), pokazuje mi sie okienko "Karta Sim zablokowana". Sprawdzałem to na kilku kartach, na każdej jest to samo i w żaden sposób nie moge dojść jaka może być tego przyczyna. Czy były już takie problemy? Jak to rozwiązać? A może to wada fabryczna? Prosze o pomoc...
Poniżej zamieszczam swój krótki aczkolwiek barwny kontakt z usługami Play. Klepię ten post, nie dla zemsty czy ze złości lecz "ku przestrodze". Karta Play miała być dodatkowym numerem w moim telefonie (na szczęście). Ale do rzeczy - karta pre paid kupiona w salonie Play - starter flash play, konto natychmiast doładowane aby było aktywne przez cały rok:
1. nie działa gprs: wap i mms. Ustawienia w telefonie poprawne, sprawdzone także w salonie play.
2. od wczoraj karta zablokowana - nic właściwie nie mogę..mogę sobie na nia popatrzeć. Reklamacja złozona telefonicznie wczoraj, oczywiście z drugiej karty no bo moja playowa...zablokowana nawet do BOK. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać. Wieczorem zaglądam do netu na moje konto w play - zgłoszenie moje zamknięte, ponieważ moj numer nie został zarejestrowany... w salonie. Hmmm...to znaczy, ze kupując karte w salonie play staję się użytkownikiem tej karty ale nie mam żadnych praw...ciekawe. Ciekawe jest też to, że w pakiecie starteru nie nawet wzmianki o obowiązku rejestracji numeru bo inaczej nie użtkownik nie jest klientem firmy P4.
3. dzisiaj zerejstrowałem numer w salonie i poprosiłem o duplikat karty sim (tak ktos sugerował, ze to moze byc przyczyna nie działania wap i mms). Oczywiście nie mozna wydac duplikatu, ponieważ jeszcze moja rejestracja wisi w systemie. Reklamacja blokady - nie znana, własnie trwa weryfikacja. Czas czekania..ok. 48 godzin.
P4 - po prostu czwarty wymiar poziomu usług...... bez złośliwości :)
Po 5 dniach walki z kartą play fresh mam dość..... co mi po rewelacyjnej ofercie skoro nie mogę z niej korzystać.....heheheheheheheh
współczuję osobom, które mają jeden numer kontaktowy i to w play.
pozdrawiam
ps.
oczywiście obiecuję dopisac jak to wszystko się skonczyło
pepto, spoko majonez. ja też pytam się Pani w Wydziale Komunikacji chcąc sprowadzone auto zarejestrować czy ma "logo urzędu wypalne pod pachą?!". Przecież lepiej znam się od niej, w końcu poczytałem co nieco na forach.
Teraz już wiem o co chodzi z tymi play mózgami ;)
[ Dodano: 2009-09-02, 17:05 ]
Zgodnie z obeitnicą informuję Sznownych Forumowiczów obecnych i przyszłych, iż moja karta sim została w dniu dzisiejszym odblokowana - oto dokładny tekst sysytemowy:
Rozwiązanie: Numer został aktywowany zgodnie ze zgłoszeniem Klienta.
Oczywiście problem z wap w gprs męczony od 5 dni jakoś cudownie też został naprawiony :roll:
Podsumowanie:
Brak wap i mms od samego początku, tzn. ok. tygodnia.
Zablokowane konto: 3 dni
Szkoda, ze nie wiem co było przyczyną, cóż dobre i to....testuję dalej :P
ps.
w międzyczasie rozmawiałem z sympatycznym panem w salonie Play, który na moje pyatnie dlaczego nie uprzedziła, że musze zarejestrować konto aby w razie czego reklamacje były uwzględniane usłyszałem: " za duzo danych system musiałby przetworzyć, gdyby wszystkich rejestrować".....hehehehehe niezła jazda
w każdym razie pozdawiam
także fanatyków różnych marek ;)
[ Dodano: 2009-09-08, 23:29 ]
Rezultat dalszego testowania Play:
1. w sumie działa sim
2. Po złożonej reklamacji dotyczącej konfiskaty puli sms, która wygasła w czasie awarii konta, otrzymałem propozycję zadośćuczynienia w postaci 100 sms na 30 dni. BOK czeka na moją odpowiedź, czy mnie to satysfakcjonuje....niestety nie mogę odpowiedzieć, ponieważ jest błąd bazy danych podczas logowania do mój play...hahahahah...po prostu inna telefonia :mrgreen:
pozdrawiam
Witam!
Dnia wczorajszego zakupiony został bliskiej mi osobie telefon oraz starter PLAY Fresh5 :) Po włozeniu karty w salonie,od razu poprosilismy o doladowanie kwotą 30zł.Wszystko ok,podziekowalismy i do widzenia,nastepnie wyslalismy kodzik na pakiet 100 minut i wszystko grało aż do dzisiejszego poranka,gdy to bez przyczyny numer ten podczas proby polaczenia oznajmia ze konto zostalo zablokowane mimo ze po wpisaniu *101# na koncie jest wciaz 30zł.
Czy zrobilismy cos nie tak?:D lub ktos ma dzisiaj taki problem ? Numer jeszcze nie zarejestrowany pod konkretna osobe dlatego w BOK maja nas w d,tylko cos wspomniala dziewczynka niekulturalnie ze dzisiaj problem z doladowaniami :?: :-x
pzdr kubek
No to się Ktoś "ucieszył" z prezentu :/
A tak poważnie, to miałem to samo. Fresh Play 5, po doładowaniu karta zablokowana i trwało to 3 dni :roll: pisałem o tym tutaj: http://www.mojplay.p...highlight=pepto
Niestety, Play to "inna telefonia komórkowa", więc BOK nic nie zrobi jesli nie zarejestrujesz numeru. W związku z tym czeka Ciebie wizyta w salonie. po rejestracji poproś także o telefon służbowy aby na miejscu zadzwonic do BOK i zgłosić awarię lub zrób to mailem lub ze strony http://web.playmobil...play/index.html - jednak na rzeczową odpowiedź nie licz za bardzo. Ja niestety musiałem po rejestracji czekac jeden dzień, aż moja rejestracja będzie widoczna w systemie - bez niej nic nie zrobisz, możesz sobie sim play breloczek do kluczy zrobić ;) i to wszystko. I nie licz, że ktos z BOK poinformuje Ciebie, że karta juz działa :P
Zapewne pojawi mantra innych uzytkowników aby wymienić kartę sim ale takie rozwiązanie przypomina mi bardziej: "Goździkowa przypomina na wszystko najlepsza...wymiana sim"...hehehehe
Twój przypadek jest identyczny z moim "bojem" i nie była to sprawa uszkodzonej karty. W związku z tym istnieje prawdopodobieństwo, że karta sim nic do tego nie ma.
Szczerze współczuję
pozdrawiam
1. Co to jest Root ? Co on nam takiego daje?
- ROOT to tak zwany korzeń systemu, a zROOT-owanie to nadanie nam prawa dostępu do tego korzenia czyli do plików "systemowych" androida domyslnie dostępnych dla developerów. Dzięki uzyskaniu dostępu do roota możemy zmienić romy, uzyskać multitouch w naszych telefonach, czy wysylac i odbierać pliki przez BT.
2. Czy na moim telefonie z androidem otworzę filmy w formacie : AVI, RMVB, MOV?
- Na dzień dzisiejszy nie ma w pelni stabilnego programu, ktory umozliwialby poprawne odtworzenie tych plików.
3. Jak zamykać aplikacje ?
- Android jest na tyle "sprytnym" systemem, że sam zamyka aplikacje kiedy zaczyna brakować mu ram. Można zainstalować programy ktorymi ręcznie będziemy zamykać programy(Advanced Task Killer)
4. Jak usuwać aplikacje ?
- Aplikacje usuwamy poprzez menu : Ustawienia -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami i wybieramy aplikacje ktorej chcemy się pozbyć.
5. Jak zablokować łączenie się z internetem?
- Jak wiadomo Android jest stworzony do pracy z internetem i wciąz sam pobiera wiele danych, jesli jednak nie chcemy by to robil musimy zainstalować program APNdroid, który zmienia nazwy Apn tak aby telefon nie mógł się łączyć z internetem bez naszej wiedzy (aplikacja jest na naszym forum)
6. Jak się instaluje programy *.apk w telefonie ?
- Aplikacje mozna zainstalować na kilka sposobów : pobierając z marketu program EoEAppinstaler, który sam znajdzie nam pliki *.apk w telefonie, lub za pomocą menadzera plików(np Astro file menager). Musimy jednak pamiętać, że jesli chcemy instalować niezaufane aplikacje musimy przyjąć na siebie odpowiedzialność za ew. szkody(Wchodzimy w ustawienia telefonu(przycisk MENU>Ustawienia) następnie przechodzimy do zakładki aplikacje i zaznaczamy Nieznane źródła)
7. Czy używając telefonu w innej sieci niż Era dostanę aktualizację systemu ?
- Tak. Sieć w jakiej pracuje telefon nie wpływa na aktualizację systemu poprzez OTA. Aktualizacja jest wysyłana do wszystkich telefonów bez względu na włożoną do niego kartę SIM.
8. Czy płacę za aplikacje z Marketu?
- Nie. Aplikacje dostępne w polskim markecie są bezpłatne. Aby uzyskać dostęp do płatnych aplikacji należy uzyskać dostęp do roota oraz zainstalować program MarketEnabler.
9. Czy mogę instalować aplikacje na karcie pamięci ?
- Niestety nie. Niestety ta funkcja jest dostępna tylko dla użytkowników zROOTowanych telefonów. Po zainstalowaniu odpowiedniego ROM-u i stworzeniu na karcie pamięci partycji ext2/3, telefon sam domyślnie będzie instalował na niej aplikacje. Jest to świetnym rozwiązaniem dla osób lubiących posiadać dużą ilość aplikacji w swoim telefonie, nawet te, których nie używa na co dzień. Dodatkowym plusem jest to, że przy zmianie ROM-u aplikacje pozostają na karcie pamięci i zazwyczaj są od razu zainstalowane w nowej wersji systemu.
10. Jak przywrócić ustawienia fabryczne ?
- Jeżeli masz problem z konfiguracją/zalogowaniem się do swojego konta google np. gdy pracownik w salonie pominął ten krok lub z niewyjaśnionych przyczyn telefon zaczyna wariować, możesz przywrócić ustawienia fabryczne. Aby to zrobić wystarczy przejść do: Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Przywracanie danych fabrycznych i wybrać Zresetuj telefon
UWAGA! Ta operacja spowoduje utratę wszystkich danych i aplikacji z pamięci telefonu!