Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Ooo, to może to ja właśnie na tym filmie byłem z klasą w początkach podstawówki. Zresztą wstyd się przyznać, dziadek z babcią prości ludzie, pierwsze pokolenie rzemieślniczo-handlowe (dziadek miał swój zakład i był kimś w rodzaju regionalnego przedstawiciela Zakładów Cegielskiego, a w wojsku był mechanikiem lotniczym) z chłopskiej rodziny mieli całą ścianę szaf z książkami. Tam zaś takie perełki jak Poemat pedagogiczny Makarenki, który pokonałem w wieku lat chyba 13-14. Jak się w tym wieku takie coś przejdzie, to potem żaden Fiedler i Przymanowski nie straszny.
Swoją drogą, to nie wiem co ta książka tam robiła. Dziadek był zatwardziałym antykomunistą i aż się siny robił jak o nich wspominał
Ps. A widzieliście jakiś miesiąc temu w tv "bojowca", który z wypiekami na twarzy ogłosił, że jedziemy do Afganistanu w końcu z a b i j a ć, (tak jakby obecnie nie było tam polskich killerów) a nie jakieś głupie miny rozbrajać. To jak takie głupoty wygaduje dziś facet w polskim mundurze, to co tu mówić o czynach polskich żołnierzy w czasie II w.ś., którzy faktycznie mieli powód żeby kogoś nienawidzieć i dyszeć żadzą zabijania.
Witam
Dowiedziałem się od przedstawiciela handlowego, że od 1 marca wszyscy producenci styropianu podnoszą ceny o 20% :o
To b. dużo. Ja nie czekam, w przyszłym tygodniu mam dostawę styropianu pod wylewki.
Pozdrawiam
To zakrawa na zmowę producentów i powinien się takimi działaniami zająć Urząd Antymonopolowy. A pozatym to jak muszą podnosić to niech podnoszą - jeszcze tylko muszą znaleźć na ten "podniesiony" styropian klientów - zawsze można jechać do Czech i przywieźć tańszy - a w marcu się okaże czy to przedstawiciel handlowy napędzał sobie klientów na zapasy które mu zostały. A w marcu napisz czy i o ile podnieśli jesli będziesz jeszcze miał wgląd w ceny. Pozdrawiam.
Do zadań Przedstawiciela Handlowego należy nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz stałymi klientami Wydawnictwa, realizacja założonych planów sprzedaży oraz dbanie o dobry wizerunek Wydawnictwa i satysfakcję klientów.
Czytaj Więcej...
http://www.przenocuj.pl/images/reklama/przenocuj.jpg
Aktualnie serwis PRZENOCUJ.pl poszukuje współpracowników na poniższe stanowiska:
Przedstawiciel handlowy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych klientów
pragnących zareklamować swój obiekt oraz usługi w ogólnopolskiej bazie noclegowej PRZENOCUJ.pl
Wystarczy, że:
- łatwo nawiązujesz kontakt z rozmówcą i potrafisz go
zainteresować tym co mówisz
- jesteś uczciwy i rzetelny w wykonywaniu powierzonych prac
- posiadasz dostęp do internetu
- posiadanie aparatu cyfrowego będzie dodatkowym atutem
- jesteś samodzielny
Z wybranymi osobami podpisana zostanie stosowna umowa. Rozliczenie finansowe odbywać się będzie na podstawie umowy o dzieło lub faktur VAT.
W zamian oferujemy bardzo atrakcyjne wynagrodzenie zależne jedynie od wyników,
nielimitowany czas pracy zależny jedynie od Ciebie, współpracę z młodym,
kreatywnym zespołem ludzi ukierunkowanych na sukces.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami!
mail. reklama@przenocuj.pl
www.przenocuj.pl
Użytkownik "Domek" <didoSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g573hi$mvb$1@inews.gazeta.pl...
>9 - godzin wrocilem wlasnie z nad morza
>
> Jadąc na przedstawiciela handlowego w jedna strona dojechalem w 10godzin
> 15min
To znaczy że widziałeś jak jeździ przedstawiciel handlowy tylko na "Uwaga
Pirat" i masz cienkie pojęcie o tym.
Spokojnie tą trasę da się zrobić dużo szybciej.
Reklamować. Najlepiej w miejscu zakupu - jest nadzieja, że od razu dadzą tam glukometr "zastępczy". Albo dzwonić do przedstawiciela producenta i z nim ustalać czy to będzie naprawiane (i jak szybko), czy od razu przedstawiciel handlowy wymieni na nowy.
Dla naszego Klienta, firmy o ogólnopolskim zasięgu, zajmującej się produkcją i sprzedażą pokryć dachowych poszukujemy osoby na stanowisko:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
region południowo-zachodni lub wshcodnio północny
Nr Ref. 20-09-PHPZ
Preferowane miejsce zamieszkania kandydata:Warszawa, Wrocław
Wymagania główne stawiane kandydatom:
- Wykształcenie min. średnie (pożądany profil budowlany lub techniczny);
- Doświadczenie w sprzedaż oraz doradztwie technicznym (pożądane w branży budowlanej-kontakty z hurtowniami budowlanymi);
- Znajomość rynku materiałów budowlanych;
- Obsługa komputera;
- Prawo jazdy;
- Zaangażowanie i poświęcenie się wykonywanym zadaniom; kreatywność; dynamizm w działaniu; sumienność i pracowitość; wytrwałość, obowiązkowość, odpowiedzialność; zdolności związane z nawiązywaniem i podtrzymywaniem relacji z klientami, prowadzeniem negocjacji handlowych; zdolności interpersonalne;
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy w terenie.
Zakres obowiązków:
- Obsługa dotychczasowych oraz intensywne poszukiwanie nowych klientów w regionie;
- Ścisła współpraca z dystrybutorami;
- Promocja firmy i produktów, organizowanie szkoleń i doradztwo techniczne (wsparcie techniczne dla klienta);
- Koordynacja zamówień i dostaw;
- Sporządzanie ofert;
- Raportowanie do przełożonych;
Wszystkich zainteresowanych prosimy o pilne przesyłanie aplikacji (życiorys zawodowy ze zdjęciem, list motywacyjny) na adres:
LINK CONSULTING Doradztwo Personalne
ul. Damrota 8, 40-022 Katowice
e-mail: pokrycia@linkconsulting.com.pl
www.linkconsulting.com.pl
tel. + 48 32 781 99 01, tel/fax + 48 32 259 95 37
Konwersja Simplus do ABO i uslugi krotkim kodem... (nieco dlugie)
Witam!
Postanowilem zmigrowac z Simplusa do Abo w Plusie.
Niby wszystko sie udalo, ale... dla ciekawosci wpisalem tzw krotki kod znany
z Simplusa, czyli *100# lub kazdy inny i ku mojemu zaskoczeniu telefon w
odpowiedzi napisal "Prosimy zasilic konto*123TELEKOD# a nastepnie skorzystac
z wybranej uslugi".
Nastepnie wzialem inny telefon od zawsze abonamentowy z Plusa i takze
wpisalem kod znany z Simplusa. Telefon odpisal "Niepoprawne polecenie".
Zadzwonilem do BOKu z pytaniem, czy takie zachowanie mojego telefonu po
konwersji jest normalne. Ku mojemu jeszcze wiekszemu zaskoczeniu
dowiedzialem sie (od kilku konsultantow), ze absolutnie nie jest to normalne
i po migracji nie maja prawa dzialac "krotkie kody", nawet nie powinienem
dostawac komunikatu "Prosimy zasilic konto..." Nastepnie (dla pewnosci)
polaczono mnie do Simplusa i dowiedzialem sie, ze ... konwersja zostala
cofnieta i dalej jest to Simplus, a nie ABO, bo przedstawiciel handlowy
wypisal cos na zlym druku, w zwiazku z tym musze isc raz jeszcze do
przedstawiciela i uzupelnic dokumenty. Na moje pytanie jakim cudem dziala mi
telefon jako abonamentowy nikt nie umial odpowiedziec. BOK Simplusa
twierdzil, ze to Simplus, bo konwersja sie nie udala, BOK Abonamentowy, ze
to Abonament i ze wszystko jest ok, poza "krotkim kodem". Przedstawiciel
handlowy wyjasnil z BOK Simplusa i okazalo sie, ze wszystko jest ok, ale
dalej nie wiadomo dlaczego dzialaja krotkie kody.
Dostalem nawet kilka smsow z nr 119119 - takie niby z wylaczeniem tych
kodow, ale zaden moj telefon nie widzi tych smsow. Nokia 5110 pisze "Nie
mozna pokazac", a Siemeny z serii S 35, 45 i 55 wyswietlaja to jako ciag
"bezsensownych i losowych znakow".
Pytanie: Czy ktos w Grupowiczow ma moze tel abonamentowy w Plusie po
konwersji z Simplusa i jak u niego jest z krotkimi kodami z Simplusa (*100#,
*147#).
Poza tym, czy numery po konwersji "wisza" na jakiejs innej platformie niz
Simplus, ktorego awaryjnosc jest porazajaca.
Dzieki za wszystkie informacje.
Na zakonczenie - dotychczasowe moje doswidczenia z BOK Orange wykazaly, ze
tamtejsi konsultanci BOK nic nie wiedza - niestety konsultaci Plusa w
porownaiu do tych z Orange, jeszcze mniej wiedza.
--
PWK