Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Moim zdaniem.
To co podajesz za - czyli konieczność rozbudowy (TUNINGU :)dla większości jest +, to wciąga i pochłania dużo czasu (no i pieniędzy)
inni rozbudowują/tuningują auta, motory, skutery, rowery, a inni PC :)
Komputer przede wszystkim jest wszechstronny, nie tylko gry ale jak wspomniałeś programy i pomoc w nauce!
Możesz np pod PC podpiąć telefon czy MP3 i wgrywać, zgrywać, zmieniać.
Na PC napewno masz większy wybór gier, starych i nowych. Gry są tańsze ;) aha i są emulatory, także nawet w "Contra" można pograć :D:D
Z obserwacji wiem że jak ktoś ma konsole i PC głównie gra na PC, na konsoli gra wtedy jak ktoś zajmuje PC...
A co do mobilności zawsze można kupić laptopa ale wtedy gorzej z rozbudową i tuningiem no i oczywiście są droższe...
Pozdrawiam
Moim marzeniem jest dorwać się do tekstu w pierwszej części China Warrior, chińskiego RPG, który przetłumaczony został na rosyjski i to właśnie podczas gry w niego zmotywowałem się do nauki tego języka :) Próbowałem lizać tekst gry każdym dostępnym programem i nic nie potrafi go w pełni łyknąć.
Inną grą którą chciałbym i być może spolszczę jest Fire Emblem - Pirates of Carraiben, rosyjskie tłumaczenie chińskiego tytułu na bazie Fire Emblem. To akurat jest możliwe do zrobienia, ale programy są skomplikowane i bardzo zawodne, a gra straszliwie koduje pliki językowe.
witam , chciał bym stworzyć lub przerobić grę diablo2 jeżeli chodzi o stworzenie to chciał bym zrobić coś podobnego ponieważ diablo jest grą która mnie zainspirowała lecz nie tylko ona jedna mam kilka ciekawych wątków które są extra potrzebuje tylko pomocy a mianowicie
Programy do : Moderowania GRY RPG ( Diablo II ) , oraz wszelkie inne pomocne oraz wytłumaczenie co jest do czego jak się z tego korzysta.
Pomoc w zakresie : Nauki języka JAVASCRIPT/C++ , podkreślam iż jestem dosyć pojętny jeżeli się w coś zaangażuje.
Wytłumaczenie : Jakim sposobem tworzy się własną grafikę (postaci,natury,fizykę) w stosunku gry diablo (RPG) , oraz jakie programy są potrzebne , u góry napisałem javascript... ponieważ dużo osób o tym coś mówi , lecz nie jestem pewien , 3. jeżeli już ktoś będzie chciał mi odpowiedzieć to proszę także napisać jeżeli by był tak miły link do poradnika w zakresie tego programu .
Bardzo proszę aby odpowiedz mi udzielona była przez człowieka który naprawdę się na tym zna i ma o tym szerokie pojęcie , dziękuje.
" />Osobiście w klasach IV-VI uzywam "Muzykę i my" z wydawnictwa Rożak wraz ze ćwiczeniami. Super rzecz dzieciaki i r-ce zadowoleni 1 podrecznik i cwiczenia na 3 lata, duzo piosenek, płyta z podkłądami, ksiazka nauczyciela z programem, plan wynikowy, ksiazka do nauki gry na gitarze.
W klasach podtsawówki I-III realizuję program kształcenia zintergowanego z "Wesołej szkoły" oraz dodatkowe piosenki w zależnbosci od okoliczności.
pozdrawiam.
POLECCIE MI JAKIEŚ PIOSENKI DLA I-III SP>
http://www.gry-online.pl/.GaleriaGry6476030656.jpg
Twilight of the Arnor jest drugim oficjalnym rozszerzeniem do gry Galactic Civilizations II: Władcy Strachu. Mamy tu do czynienia z dość klasycznie zrealizowanym dodatkiem. Producent nie poczynił bowiem żadnych rewolucyjnych zmian w kwestii mechaniki rozgrywki, dodając jednak całą masę mniej lub bardziej widocznych usprawnień, mających na celu uatrakcyjnienie zabawy. Opisywana gra do poprawnego działania wymaga posiadania pełnej wersji Władców Strachu.
Twilight of the Arnor oferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza, która w założeniach ma zamknąć historię rozpoczętą w podstawowej wersji programu i kontynuowaną w Dark Avatar. Lista zawartych w tym rozszerzeniu usprawnień dotyczy między innymi pojawiających się w grze cywilizacji. Każda z uczestniczących w zabawie ras może teraz używać zupełnie nowych broni, systemów defensywnych oraz zdobyczy nauki (po jednym drzewku technologicznym na każdą z dostępnych ras).
Konstruowane przez gracza statki mogą być wyposażane w nowe rodzaje komponentów. Lista pojawiających się po raz pierwszy części obejmuje między innymi ulepszenia zwiększające siłę ognia całej floty, wzmacniające pancerze okrętów, czy ich szybkość przemieszczania się w kosmosie. Gracz może ponadto skorzystać z wyjątkowo potężnej jednostki latającej o nazwie Terror Star, będącej w stanie niszczyć całe gwiazdy. Jej skonstruowanie jest rzecz jasna bardzo kosztowne.
Drobnych poprawek doczekała się także oprawa wizualna gry. Zadbano zarówno o nowe portrety oraz animacje przedstawicieli różnych ras, jak i lepsze tekstury otoczenia. Ponadto bitwy mogą być toczone na jeszcze większych niż dotychczas mapach. Twilight of the Arnor udostępnia także wiele narzędzi edycyjnych, pozwalających na tworzenie nie tylko pojedynczych misji, ale i pełnoprawnych kampanii.
Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Kliknij tutaj aby się zarejestrować
Links checked on 04/10/08 by link checker bot
Krom napisał/a :
Porażka to jesteś ty. Zgaduję, że nigdy nie jeździłeś samochodem, a już szczególnie choć troche w taki sposób jak w Gran Turismo. Wiem, bo ze mną kiedyś też tak było, że podniecasz się supel hipel efektownymi dachowaniami i zniszczeniami i myślisz, że to jest cool. Ale kiedyś przejrzysz na oczy...
Porażka to Ty jesteś, skoro porównujesz rzeczywistą jazdę samochodem z GT5. Żadna gra w historii nigdy nie oddała w 100% to, co jest w rzeczywistości. I nie to, że ja się podniecam zniszczeniami itd. Tylko po prostu, jeżeli gra ma być "symulatorem" to powinna odzwierciedlać wszystkie aspekty tego, czego możemy spodziewać się w rzeczywistości czyli np. w przypadku wyścigach : kolizje, zniszczenia, interakcje z otoczeniem itd. GT5 nie spełnia tego więc według mnie nie jest symulatorem i koniec... Mam GT5 prologue więc wiem, o czym piszę. Oprócz świetnej grafiki tak naprawdę przypomina Gran Turismo 1. Po prostu stwierdzam, że np. gra GRID znacznie bardziej oddaje to, co jest w rzeczywistości (grałem w demo). Nie stwierdzam, że GT5 to porażka na całej linii, ale troszeczkę porażki jest, skoro w ciągu tylu lat praktycznie oprócz grafiki nic się nie zmieniło. A to, czy gra jest dla kogoś symulatorem czy nie, to jest jego wyłącznie subiektywne zdanie.
Zresztą podam też definicje symulacji z wikipedii :
Symulacja - przybliżone odtwarzanie zjawiska lub zachowania danego obiektu za pomocą jego modelu. Szczególnym rodzajem modelu jest - model matematyczny, często zapisany w postaci programu komputerowego, ale czasem niezastąpione jest wykorzystanie modelu fizycznego w zmniejszonej skali np. do badań aerodynamicznych. Symulacja znajduje szerokie zastosowanie w każdej dziedzinie nauki i techniki. Wykorzystywana jest też do celów wojskowych jak i czystej rozrywki np. w grach komputerowych.
I tu słowo kluczowe "przybliżone", tak jak pisałem na początku. ŻADNA GRA nie jest w stanie oddać w 100% tego, co jest w rzeczywistości. A samą grę GT5 zakupię, bo lubię takie gry i na pewno ją kupię jak stanieje. Za co najbardziej chwalę grę to na pewno liczba pojazdów, bardzo dobry model jazdy oraz grafikę. Reszta czynników fizyki w tej grze prezentuje się tragicznie. To tyle co chciałem napisać :tongue:
Użytkownik Mkkala edytował ten post 23 sierpień 2009 - 13:04:02