Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Dot.: Urodzone w 1989 :) cz. IV
  Cytat:
Napisane przez ville (Wiadomość 7506387) Co do pierwszego programu: na myśl przychodzi mi tylko Power Point :D
Co do drugiego: miałam kiedyś program Rzeźnik MPEGów, ściągnęłam z sieci, ale to jest tylko demo i można z niego korzystać tylko 30 dni. Ale ucinało piosenki itp. Tak sobie robiłam dzwonki na komórkę ;)
No ale w powerpoincie to nie są filmiki tylko prezentacja:p:.
Ale już znalazłam programy i do muzyki i do filmów. Miałam już na kompie z Nero:ehem:

Cytat:
Napisane przez kasia89 (Wiadomość 7506394) IW gratulacje! :) Co do programów do tworzenia filmików to nie wiem, ale do wycinania piosenek nadaje się Mp3 Direct Cut, ale nie wiem czy tam można łączyć kilka w jedną, ale pewnie jest jakiś sposób ;)

Co do filmików to jak znajdziesz jakiś program to proszę napisz, bo też bym się chetnie w coś takiego pobawiła :) http://www.wrzuta.pl/film/AmYSr2vYih/ tu jest taki filmik skręcony przez mojego wychowawcę z wycieczki z 1klasy. Tzn samo intro, film ma ponad pół godziny :D
Fajna taka zabawa :)
Ja mam ogólnie zainstalowane Nero 8 i tam są różne programy do nagrywania CD, co robienia filmów, do miksowania muzyki itd. :ehem:
Już stworzyłam swój filmik. :ehem:



[Progs] Sony ACID Professional 7.0e Build 713 [ENG] [KeyMaker BrainRain DarkSide] D
  Sony ACID Pro 7 to najnowsza i znacznie rozbudowana wersja, profesjonalnego programu do komponowania, nagrywania, miksowania i produkcji muzyki. Wersja Pro oferuje najbardziej rozbudowaną funkcjonalność cenionego już narzędzia ACID do tworzenia muzyki w oparciu o tzw. pętle (loops) - krótkie, kilkutaktowe fragmenty dźwiękowe. Program pozwala także na wielościeżkową rejestrację dźwięku oraz oferuje funkcje sekwencera MIDI. ACID Pro może być wykorzystywany zarówno do tworzenia nowych kompozycji, jak i miksowania i remiksowania już istniejących. Często jest stosowany do tworzenia oprawy dźwiękowej do filmów, prezentacji multimedialnych czy na potrzeby Internetu. Pełna wersja programu zawiera 1000 loopów z kolekcji Sony Sound Series.

opis 2

Sony ACID Pro jest potężnym narzędziem do tworzenia i produkcji muzyki i efektów dźwiękowych udostępniającym pitch-shifting, rozciąganie w czasie i kwantowanie dźwięków. Dzięki opatentowanym technologiom i profesjonalnym rozwiązaniom, ACID Pro jest perfekcyjnym programem który umożliwi stworzeni pojedynczej piosenki oraz zsynchronizowanie całego podkładu dźwiękowego dla pliku wideo.

----------------

strona producenta: http://www.sonycreativesoftware.com/
system operacyjny: Windows XP (SP2 lub nowszy), Windows Vista, Windows 7

UWAGA WAŻNE AKTYWACJA:
Keymaker przekopiujcie do głównego folderu z programem i uruchomcie go - w polu "Product Name" przestawiacie na "ACID Pro 7.0 Series" i kliknijcie na "Patch" [...]

Kod: http://torrenty.org/torrent/455142



Powiem tak: nie wiem czy to poważna sprawa, czy nieco mniej, ale wydaje mi się, że jestem w miarę w temacie (np. piszę właśnie pracę licencjacką o nagrywaniu gitar na przykład) - i w związku z tym powiem jedno: skoro nie chcesz symulacji, to idź do dobrego studia.

Bo sałnd gitary po nagraniu mikrofonem typu SM 57, czy jakimkolwiek innym (o pojemności T.Bone nie wspominam :) ), jest znacząco inny od sałndu, jaki wydobywa się z pieca - a przy miksie z gitarami też się dzieją niekiedy dziwne rzeczy - korekcja, kompresja, itd... Licz się z tym, że zdecydowanie inny sałnd nagrasz, niż to, co wydobywasz z pieca - dużo zależy od np. ustawienia mikrofonu względem głośnika - no książkę można by napisać, a Tobie się wydaje, że postawisz bylejaki majk, i już będzie wypas, bo masz super piec lampowy. Ja tak wolę, ale w sytuacji, kiedy nie mam warunków, żeby porzxądnie nagrać gitary - nowiutkie struny, naprawdę zawodowy piec, dobre wiosło, dobry gitarzysta, dobry mikrofon i preamp mikrofonowy - w przypadku braku przynajmniej dwóch ogniw z tego łańcucha bez zastanowienia pożyczam PODa.

Czemu?

Ano temu, że jeśli nagrasz sobie gitarę przez PODa, to masz od razu gotowy sałnd (no jakaś kosmetyka może jeszcze). I gwarantuję Ci, że nawet najgorsza cyfrowa symulacja, typu, ja wiem, Behringer V-Amp da Ci lepszy sałnd po parunastu minutach, niż to, co przez miesiąc będziesz próbował wydobyć używając pieca, mikrofonu i innych cudów wianków.

Bo wlaśnie dźwięk gitary - czy jakiegokolwiek instrumentu - po zarejestrowaniu mniej, lub bardziej poważnie się zmienia, i dlatego gitarzyści zawsze marudzą, że ich marszal to im telepie nogawkami od spodni, jak grają, a tu po nagraniu się okazuje, że jest inaczej...

Jeszcze zależy w jakim celu to demo robicie - czy po to, żeby mieć co postawić na półce, czy może po to, żeby to komuś pokazać, czy po to, żeby sprzedawać po koncertach, a może po to, żeby nie zapomnieć form piosenek?

Pomijam w tym wszystkim przez grzeczność próby miksowania materiału na głośnikach do kompa, czy czymś tego typu, przez człowieka mającego o tym małe pojęcie - bo takie sprawiasz wrażenie, nie obrażaj się tylko :) - ja też się nie znam, więc nie masz się czym martwić :D Naprawdę, POD powstał właśnie po to, żeby go używać w takich sytuacjach - kiedy muzyk chce sobie coś nagrać w domu, kiedy nie ma czasu/pieniędzy/ochoty, żeby iść do studia. Taki The Edge z U2 ma na scenie 4 PODy, pewnie nie gra na nich non stop, tylko większość czasu jedzie z VOXów, ale po coś to tam ma, bo nie tylko po to, żeby reklamować firmę Line6. A nie słyszałem, żeby ten koleś kiedykolwiek źle zabrzmiał...

UX2 jest tylko przeniesieniem PODa do DAW. Więc???????? Ostatnia uwaga, pewnie nieistotna... Skoro chcesz kupować mikrofony, preampy, karty dźwiękowe, to pewnie chcesz też kupić legalny program? To już poszukaj karty, która ma Cubase LE dołączony...

Uff........

Pozdrawiam



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)