Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Ona może mieć juz więcej, jeżeli doszedł FMIC i korekta programu. Czas jest do poprawienia, ale zależy też czy tam np. nie ma sporawego audio Tak czy inaczej autko raczej nie powinno być wolne... W serii bym moim lepiej nie wykręcił... Sprawdze pojutrze na g-techu. Porównanie octy do golfa serii 140PS - ET16.44 wychodzi prawidłowo ale kierowniczka mimo iż ogólnie przemiła to była strasznie zastresowana, ma ze mną na kreskę stawać. Zobaczymy ale jakoś wątpie po ściganiu z programowaną Vką 2.0.. a niby czas seri tylko 0.3 gorszy od mojego.... Musze sprawdzić ale coś czuje że klepne wyraźnie lepszy czas niż podaje producent... Mam wrażenie że czas katalogowy jest jakby na DSC Zobacze. A ogólnie jest parę mocnych aut które często mają kłopoty ze startem, mocnego diesla trzeba umieć startować. Np. Ibizą jedziesz na jedynce 5-10m i IIka zwyczajnie ma zbyt dużo NM i nie opłaca się ciagać jedynki tylko wrzucać 2. Np. Trzecie auto czyli Rufi ma już szperę na przodzie więc też inaczej jeździ. Moc coś koło 220 a czas kręci dobry kierowca + opony i właśnie szpera. Już widziałem jak kładzie wrxy czy a takie st220 dość spokojnie.




Możecie mnie zbanować, ale powiem coś wam jak ktoś się uczy VT to powinniście go chwalić za próby i za pomysy i mówic mu jak moze to poprawić swoje błędy a nie gnojić. Takie zachowanie zniecheca. Nie bede przeklinać bo mi admin mówił ze nie powinienem.

o przepraszam...

Zaje...scie zrobiles tego golfa, wszystko pieknie itp itp pomysl... pierwsza klasa z tym ze 3d nie trzeba robic bo juz jest... bad look - co innego zrobic ze swiatlami golfow neon... nic nadzwyczajnego

sorry nie bede cie chwalil i podziwial... bo to co zrobiles jest slabe...

trzeba mowic jak poprawic bledy... yyyy jak to zrobic jak wymienienie bledow nazywasz gnojeniem

wypisalismy ci bledy, a ty staraj sie ich nie popelniac w nastepnych pracach... metoda prob i bledow... tak najlatwiej



P.S. Sorry, ale nie mam humoru teraz bo qrde ogladalem film przyszli starzy i wlaczyli te jeba... you can dance... tyłek, a nie taniec... nie nawidze tego programu i to jeszcze zawsze w srode




Witam

Wiem, ze forum jest o Leonach ale na forum golfa nie ma takich teatow i tyle pomocy dlatego prosze Was o pomoc.

Mam Golfa IV 1.9 TDI 130KM silnik ASZ, we wtorek odebralem go. Jak przyspieszam to ok. 2500 obr/min. zaczyna tak lekko szarpac. Efekt podobny do tego gdy kola sie slizgaja na mokrej nawierzchni po duzej dawce gazu, kierownica tez szarpie. Tak jakby brak trakcji, cos takiego. Po przekroczeniu 3 tys obr./min efekt nagle znika i auto zaczyna jeszcze bardziej wbijac w fotel.

Co to moze byc ? Na poniedzialek jestem umowiony w ASO Seata, ale chcialbym wiedziec czego sie spodziewac.

Z gory dzieki za pomoc i wyrozumialosc.


Stawiam na dwumas. Auto jest po programie?
Podjedz do firm, które zajmują sie tuningiem diesli, w Warszawie jest ich pełno. Polecam MR Motors ul. Mineralna. Zadzwoń i zapytaj Witka, może ci pomoże problem rozwiązać.



Pare postow wyzej masz wykres dlubnietego 2.0 TDi:
http://img82.imageshack.u...ykresttc0ya.jpg

Nie wiem czy jest sens porownywac 1.9 z 2.0. Ja osobiscie chyba bym sie zdecydowal na 2.0 bo to ma wiekszy potencjal ( sam program i 180 KM )

Co do wykresow to porownaj sobie w dziale wykresow jak to sie przedstawia.
Ja swoim dlubnietym leonkiem jestem teraz w stanie objechac 1.9 TDi golfa 130 KM ( z reguly seria ma okolo 140 KM ).
Tylko z takim mialem okazje sie zmierzyc



Wykres z 5 lutego



i wykres po programie



Fura nie do poznania. Witek wykonał super robote.
Znów jestem zakochany w tym samochodzie
Zauważcie, że w dniu dzisiejszym w serii wyszło o 4KM i 7nm mniej niż kilka dni temu. Ale jest to nieważne, liczy się efekt po "stosunku".
Aa i na koniec - pogoniłem dzisiaj Golfa 5 GTI od którego wcześniej dostawałem baty :p




Niech Krystek napisze jak docieraliśmy jego golfa!

skoro już zostałem wezwany do tablicy

auto odebrane w piątek z salonu, w sobotę wyjazd do poznania
jak wyjeżdżaliśmy z Wawy to miał 200km przebiegu, do autostrady dość dynamicznie te 100km, a potem cała autostrada do Poznania z gazem w podłodze.
W drugą stronę podobnie

Przy przebiegu 4000 wizyta na hamowni i wyszło 7KM ponad deklarowane przez producenta dane (od razu poszedł program)
Teraz jest 29500 i autko śmiga bez zająknięcia
Eksploatowane jest raczej bardzo mocno, głównie z gazem w podłodze

no tak jakoś mam że nie umiem wolno jeździć, bo się senny robię




w jakim celu robiles tyle kosztownych modow mechanicznych (pompowtryskiwacze, IC, orurowanie, wydech, wieksze turbo) zeby jezdzic na seryjnym programie : :roll:

i tak sie zastanawiam jak podeszla turbinka od AWX'a do golfa? myslalem ze z silnika wzdluznego do poprzecznego i na odwrot sie nie da

bo na tej zasadzie moznabyloby wrzucic od ASZ'a do AWX'a co rozwiazuje problemy superbow, A4, passatów, etc


Troche O/T ale w sumie chyba w odp na Twoje pytania...

Turbine od każdego PD można założyć do każdego PD... Niektóre turbiny sa odkręcane od kolektora (np. jak w AWX) i można je przykręcić / przyspawać do innego kolektora. Moim zdaniem problem Superbów/Passatów/Audi nie istnieje, bo można założyć dowolnie większą turbinę do powiedzmy AWX'a, robiąc pod to kolektor, lub wykorzystując seryjny z AWX'a (jeśli pasuje flansza kolektora i turbiny).




fruska21, nie znasz ludzi, ktorzy maja mozg wielkosci pilki do golfa kiedy im spuchnie. Naprawde sa takie lampucery, blond pieknosci bez rozumu i takie koksu jezdzace dresowozami


Bożeee naprawdę nie wiedziałam
serio myślałam że to jakaś ściema
a oglądaliście program Springera??
tam to dopiero w USA są oszołomy!!!!
matka córce odbiera faceta, żona
dowiaduję się że jej mąż jest
gayem, i takie tam .....................



sparwy ogolne...

zeby nikt nic nie PRZEGAPIL
PIATEK przyjezdzamy ,lokujemy sie w domkach,czas wolny kazdy robi co chce
SOBOTA 9:30 oficjalne otwarcie zlotu , powitanie
10:00 12:00 splyw kajakowy organizowany przez osrodek
12:00 13:00 obiad. kazdy we wlasnym zakresie.
14:00 17:30 czas wolny,turniej pilki siatkowej,mini golfa,ping ponga,dla spragnionych slonca mozliwosc plazowania nad pilicą obok osrodka,zwiedzanie zamku Cystersow,odwiedziny w rezerwacie żubrów,rzut tarcza hamulcowa do celu
17:30 pamiatkowe foto wszystkich przybylych na zlot
19:00 rozpoczynamy mega ognisko/grill do bialego rana
NIEDZIELA trzezwiejemy i bezpiecznie wracamy do domku



wieczorne ognisko/grill w sobote organizujemy wspolnie...
program imprezy moze ulec zmianie ze wzgledow pogodowych i innych niezaleznych od blondasa...
koszulki,kubki,ramki bede sprzedawal po obiadku




jestem kibicem tej ascony od dawna wiec głos dostała zasłużony! A co do e36 to dobrze ujmuje je wypowiedź PEVO z końcówki programu! "dlaczego Twoje auto ma wygrać?" (zapytał tede) Odpowiedź własciciela BMW: Bo nie ma na nim ani grama rdzy! To samo pytanie do Pevo. ODP: Bo nie ma na nim szpachlu! i właśnie dla tego Ascona miażdzy!


w którymś z poprzednich odcinków zapytał o to samo właściciela Golfa MkI który konkurował z Nubirą Właściciel odpowiedział " bo to nie jest auto z plastiku"




ale gdy spowoduje wypadek bądz kolizje na drodze gdzie nie miała pierwszeństwa przejazdu, tylko została przepuszczona bądź zostało to pierwszeństwo wymuszone, ponosi wszelkie konsekwencje jak zwykły uczestnik ruchu.

I tutaj sie z Toba nie zgodze, ostatnimi czasy ogladalem na TVN Turbo program "Wypadek przypadek" gdzie radiowoz jadacy na sygnale wjechal w Golfa 3, mimo tego iz golf mial pierszenstwo w wypowiedziach slychac tylko bylo teksty typu:

" Radiowoz jechal na sygnale wiec byl uprzywilejowany, a kierowcy nie zwracaja na nich uwagi mimo iz powinni zjezdzac i ich przepuszczac"

Mimo tego, ze zwrocono uwage na to iz Sygnal wcale nie jest glosny, policja bronila sie ze sygnal spelnia wymogi UE, i nadal drazono temat kierowcow nie robiacych sobie nic z uprzywilejowanych pojazdow.

Najgorsze jest to, ze kierowca Golfa 23 letni chlopak zginal na miejscu, a moim zdaniem wina lezy po stronie policji, bo mimo iz jada na sygnale powinni uwazac jak zwykly uzytkownik ruchu.



Cytat:
P.S Teraz nie, ale w przyszłym roku ( ewentualnie za dwa ) myślę o sprzedaży tudzież zamianie na Octavię L&K 1.9 TDI 130 KM i wtedy poważniej pomyślę o podniesieniu mocy, myślę, że w przypadku diesli jest to mniej kosztowne i skomplikowane

pozdrawiam i thx :wink:
W przypadku TDI to jest taki sam proces... Program potem turbo oraz układ chłodzeni i wydechowy... No i od momentu zakończenia produkcji Octy z silnikiem ASZ trochę minęło i znaleźnie nie zakatowanego egzemplarza może byc trudne... Zresztą jak chcesz podnosić moc to samochód musi oferować komfort prowadzenia a fotele powinny oferować dobre trzymanie boczne... tutaj uśmiechają się dłuższe kubełkowe fotele... których w L&K niema:/ Ale są w RSie lub tez można zamontować foteliki z Leona, Golfa albo nowej RSki OII ale wtedy trzeba się pobawić z szynami;) [przy czym do bezowej łatwo brudzącej się tapicerki L&K ciężko dobrać fotele by pasowały:/ ]
pzdr



[Tylko zarejestrowani mogą widzieć linki. Kliknij Tutaj Aby Się Zarejestrować... Rejestracja trwa 30 sekund i jest darmowa!!]
Możesz także spróbować pobrać powyższy plik specjalnym programem, który możesz ściągnąć tutaj
Chce VW Golfa 3 Jokera



Wkret Roku - Program do tuningu golfa III
  http://www.insomnia.pl/Program_do_tu..._-t609864.html


Polecam! :D :D :D
skad tacy ludzie sie biora :lol :lol2 :rotfl:rotfl



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)