Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

milosz danielewski <mdan@priv.onet.plwrote:
: On 27 Jan 1998 13:10:45 GMT, Michal Malecki <sek@zly.kis.p.lodz.pl
: wrote:
: Na szczescie, nie wszyscy pisza w C++ programy, ktore nic nie robia
: tylko mnoza obiekty.
Ha ha! Mnoza obiekty. O czym ty mowisz ? Uwazasz, ze to malo wystarczajacy
powod (nawet jesli nie uzywa sie obiektow), by nie stosowac malloc ?
: Niektorzy pisza programy przydzielajace pamiec i
: do tego celu malloc wystarcza. Acha, jakbys nie wiedzial to new
: wywoluje malloc...
Wystarcza, jasne. Tylko, ze - pewnym zbiegiem okolicznosci - wywolywanie
new i delete jest odrobine prostsze.
Czy new wywoluje malloc ? Niekoniecznie. Roznie to jest na roznych
kompilatorach. Tu jeden mowi, ze new mu nie dziala. Drugi, ze new jest
wolniejsze, niz malloc. Coz, czy to jest problem zdefiniowac wlasny operator
new, wywolujacy malloc ?
Mamy tego taka zalete, ze mozemy sobie dzieki temu zalozyc wlasny dyspozytor
pamieci. Mialem akurat z takim przypadkiem do czynienia w jednym programie
w C. Przydzielal jeden wielki blok pamieci, a potem rozdysponowywal go
pomiedzy obiekty. Zwolnienie pamieci jednego obiektu umieszczalo go po prostu
w liscie "zapasowych" obiektow i w razie checi ponownego przydzielenia
obiekt otrzymywal pamiec z tego wlasnie "zapasu". Ile kombinacji z tym
jest w C to mnie az glowa puchnie. Jak pomysle, jakby ladnie i czysciutko
wygladalo to w C++... klopot w tym, ze juz od jakiegos czasu probuje to
napisac w C++. Moze kiedys mi sie uda.
Ferry wrote:
Jest tylko problem tych e-maili mam bardzo dużo. samo wylistowanie
będzie trwało z godzinę. A ja chcę wybrać ten konkretny e-mail.
No to porada #1: Możesz użyć dyspozytora poczty z TheBat. Pewnie
znajdzie się też podobny darmowy program.
Adam J. napisał(a):
Mam włączona filtrację wiadomości, w chwili kiedy program zaczyna jej używać
wyskakuje wkurzające okienko "dyspozytor wiadomości".
Nie można jakoś wyłaczyć tego dyspozytora, tak, żeby się więcej nie pojawiał??
Tak. Zajrzeć do właściwości konta/zarządzanie wiadomościami i go wyłączyć
Dyspozytor wiadomości jest taka opcja w The Bat , czy the Bat ma taką
opcję ze dziala ten dyspozytor w tray ikonie i sobie pracuje w tle i
informuje mnie ze mam nową poczte wowczas ja sobie sprawdzam co przyszlo
i jezleli jest to np spam lub inny śmieć to go przed sciagnieciem usuwam
z serwera? Czy moze jest to inaczej w The Bat.
Mam pytanie a moze jeszcze inny program do poczty ma coś takiego ?
Daniel
W artykule <cv2iua$j8@nemesis.news.tpi.plSebastian Matuszczyk napisał(a):
Witam, czy istnieje jakiś program do obsługi firm spedycyjnych?
Nie chodzi mi o doprawy celne, czyli program SAD, chodzi o program
wspomagający prace firmy.
Khem, znam co najmniej 2 sp z o. o. które używają "transportowego" firmy
autosoftware (autosoftware.com.pl).
Proste, dos+dbf, na małą sieć (5-6 dyspozytorów) i około 4-5 tysięcy faktur
VAT/rok działa znośnie. Cena w okolicach 500 zł za podstawowy moduł bez
pełnej księgowości, można potem dokupić albo exportować faktury do
zewnętrznego FiK.
kd.
On Tue, 30 Nov 2004 15:26:33 +0100, smrn wrote:
czy istnieje taki program ktory nie bedzie
pobieral wszytskich wiadomosci z serewra pocztowego tylko je nam wyswiatli
i pobierze te ktore zechcemy ?
Owszem. The Bat! -"dyspozytor wiadomości"; Becky! -tu nie wiem, jak się
ta funkcja nazywa ...
| Czy ktos juz ma lub bawil sie programem (pakietem programow) TRAINZ firmy
| AURAN ? Mialo byc free z ich strony, ale na razie jest tylko do kupienia za
| okolo 50 Waszyngtonow, a to troche duzo. Jestem ciekawy jak sie to ma do
| MSTS (bo z zapowiedzi i filmikow to mozna wywnioskowac, ze MSTS zostaje w
| tyle)
Na niemieckich forum szczesliwi(?) posiadacze pisza cos wrecz przeciwnego.
Para poszla w przyslowiowy gwizdek.
No właśnie - grafika gorsza, mało obiektów.
Warto dodać: nie jest to symulator maszynisty, prędzej "dyspozytora"
prowadzącego ruch na makiecie - można uruchamiać kilka pociągów na raz.
To jest coś podobnego do "eisenbahn.exe"...
ps.
smettanna popelnil byl nastepujacy tekst:
: Mam kilka pytan i uwag technicznych, a z racji tego, ze forum nie
: dziala zadam je tutej.
: 1. Co to sie stalo, ze w aktualizacji eu07-220703-patch311103.exe jest
: jakis dziwny plik 303E.chk, ktory wywala program przy ladowaniu.
Plik ma niewlasciwe konce linii z powodu sciagania go przez FTP
jako binarny a nie tekstowy.
Jest updacik ktory to poprawia, ale nie wiem czy na mirrorze.
: 2. Zrobilem mala modyfikacje "misji" dla ET41-148. Polega ona na
: podpieciu pod sklad bip SN61 zamiast standardowej EU07, co dalo
: obnizenie Vmax do 100 i ciekawy efekt na szlaku.
Na razie to jest symulator lokomotywy a nie kolei,
aby byl symulatorem kolei musi byc jeszcze zrobiony
symulator dyspozytora ruchu itp.
Pozdr,
MC
PKP-PK napisał(a) w wiadomości: <8ebf0v$11g@news.ipartners.pl...
Rowniez Poznan, Wroclaw w programie
Czy to pewna wiadomosc? Bo bylem o 21:00 u dyspozytora na Grochowie i ten
niby nic nie wiedzial. Albo rznal glupa, albo...
Czy bilety mozna normalnie kupic w kasie na Wschodnim? Watpie, zeby
yntelygentne kasjerki wiedzialy cokolwiek o takim cudzie. Pewnie, jak
zwykle, wystawienie biletu potrwa z parenascie minut, co da czas pasazerom
w kolejce za mna na pospieszne zbudowanie prowizorycznej szubienicy.
Kupil juz ktos sobie bilecik do Wrocka?
Pozdrawiam,
---
Artur <UOPSzymański
s@polbox.com
arts@yoyo.pl
Mieliśmy dziś w Grudziądzu całkiem miły "Dzień Otwarty Stacji Grudziądz".
Nieźle zorganizowany (BTPK), wreszcie ujrzała światło dzienne SM41-111,
oprócz tego pokazano też SU45-168 po rewizji i parę innych ciekawostek.
Profesjonalnie do sprawy podeszło PLK. Oprócz stoiska na peronie 3,
udestępniono do zwiedzania nastawnię Gr2, gdzie sympatyczny Pan Nastawniczy
wszystko tłumaczył, a przy odrobinie szczęścia można było zobaczyć ustawianie
drogi przejazdu, semaforów itd. Na peronie 3 było też stoisko PR Bydgoszcz,
poza tym dużo ludzi, prawie wszyscy zadowoleni.
I oto | prawie<< właśnie chodzi. Bowiem oprócz zwiedzania nastawni Gr2 w
programie było też zwiedzanie samej lokomotywowni. Gdy zatem o 13.00
stawiliśmy się przed bramą i zachęceni przez wychodzącego kolejarza śmiało
zagłębiliśmy się w uliczki lokomotywowni, zostaliśmy niespodziewanie
zatrzymani przez dyspozytora, który oświadczył, że "miało być, ale nie ma, bo
się nie dogadali".
Istotnie w grudziądzkiej lokomotywowni można znaleźć takie rzeczy, że decyzję
o nieudostępnieniu jej zwiedzającym uznajemy za całkowicie uzasadnioną, a PKP
CARGO prosimy o kontynuowanie podobnych akcji popularyzatorkich i
marketingowych.
M
Marek Sawistowski <marek@NOSPAM.gazeta.plnapisał(a):
I oto | prawie<< właśnie chodzi. Bowiem oprócz zwiedzania nastawni Gr2 w
programie było też zwiedzanie samej lokomotywowni. Gdy zatem o 13.00
stawiliśmy się przed bramą i zachęceni przez wychodzącego kolejarza śmiało
zagłębiliśmy się w uliczki lokomotywowni, zostaliśmy niespodziewanie
zatrzymani przez dyspozytora, który oświadczył, że "miało być, ale nie ma,
bo
się nie dogadali".
Nieoficjalne wieści mówią, iż dyrekcja Cargo nie zezwoliła na zwiedzanie
szopy, ponieważ bali się, że ktoś z PCC tam wejdzie.
dyspozytor pisze:
Do obróbki zdjęc obecnie używam Picasa, jaki inny program polecacie? W
miarę dobry, ale nie za trudny w obsłudze; chodzi mi o podstawową
obróbkę fotek i ewentualnie zmianę rozmiaru.
Jako podstawowego programu w systemie do wyświetlania zdjęć używam
IrfanView - http://www.irfanview.com/ (można nim m.in. zmniejszać
zdjęcia) a do bardziej zaawansowanej edycji korzystam z PhotoFiltre -
http://www.photofiltre.com/ oraz XnView - http://www.xnview.com/
Wszystkie bezpłatne do prywatnego użytku niekomercyjnego. Każdy z nich
posiada polską nakładkę językową.
K.
| Co to za program? Czy gdzieś jest wersja demo? ;)
To samo mnie interesuje... Czyżby PLK posiadała jakiś program do
rejestracji (chociażby za pomocą ręcznego wklepywania) faktycznych godzin
przejazdu pociągów na sieci ? Pamiętam, że w dalekosiężnym programie
przewidywała wdrożenie systemu śledzącego aktualną sytuację na torach, ale
pewnie jeszcze kilka lat upłynie...
PLK ma coś takiego bo dyspozytorzy już nie rysują tras na "płachtach" a
wpisują godziny w komputer. Ale coś mi się wydaje, że działa to tylko na
zasadzie bazy danych bez żadnego modułu wspomagającego kierowanie ruchem
pociągów. Zdarza się, że gdy się pyta dyspozytora o pierwszeństwo dla
pociągów to ten się gubi. Nie ma pojęcia, że gdzieś czeka lokomotywa, że
jakaś drużyna kończy godziny, często nie orientuje się ile na stacjach na
jego odcinku jest torów przyjęciowych. A bywało też, że dyspozytor się
zdziwił, bo z wyliczeń jego komputera wynikało, że pociąg powinien być
jeszcze w A, a tymczasem ten pociąg jest już 70 km dalej. Ale zaciekawiło
mnie, że jakiś program do rejestracji ruchu pociągów będzie w urzędzie
marszałkowskim. No i skąd będą mieli dane?