Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

...
zapewne szukałeś na stronie http://programy.a51.pl/ rzeczywiście nie ma możliwości ściągnięcia programu, za to można pobrać trial ze strony http://www.cdroller.com/index.html
http://members.lycos...uk/grzechu1999/
tu masz pokazane jak zmienić
http://programy.a51.pl/ albo zainstaluj kodek
Też tak miałem. W przypadku allplayera jest to chyba wina niedopracowania programu. Proponuje wytrwale włączać filmy tym programem , lub załatwić sobie inny , a przede wszystkim ściągnij poprawki i kodeki potrzebne do odtwarzania filmów.
Masz odtwarzacze i kodeki : http://programy.a51.pl/
Łukasz Wanot
Lutownica
Autor: bodzio(małpa)we.tuniv.szczecin.pl
Projekt powstał w oparciu o lutownicę SOLDERING SL-1 (24V 48W).
Projekt powstał w oparciu o lutownicę SOLDERING SL-1 (24V 48W). Nabyłem ją
u dystrybutora za około 80zł. Cały schemat oraz płytka znajduje się w pliku
Lutownica.ddb (Protel99). Układ jest oparty na procesorku Atmel 89C51 który
steruje tyrystorem przez izolację optoelektryczna MOC3041. Lutownica posiada
czujnik temperatury (termopara). Odpowiednie napięcie jest podawane na
przetwornik A/C MCP3201. Do procesorka podłączony jest wyświetlacz LCD 2x16
znaków (złącze Z2) oraz klawiaturka 6 przyciskowa (UP, DOWN, LEFT, RIGHT, ESC,
ENTER) do złącza Z3.
Program sterujący napisany został w asemblerze (plik Stacja.a51) z wstawkami
w C (plik Stacja_c.c). Obsługa jest bardzo prosta. Posiada także pamięć na
3 sztywno ustawione temperatury.
Układ działa u mnie od około roku i nie miałem z nim żadnych problemów.
Cały układ zmieścił się z luzem w obudowie KM85.
Koszt układu plus lutownica wyniosły około 200zł.
Przepraszam, że znowu męczę ale czego się ostatnio nie dotknę to śmierdzi. Proszę o ocenę: http://otomoto.pl/op...a-C9971124.html
VIN: W0L0ZCF6931029846
Data produkcji: 20020926
Typ silnika: Z18XE
Numer seryjny silnika: 20AA5764
Typ nadwozia: F69
Kod GM*Drive: XXJU
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
Z:Vectra
C:Vectra
F69:4 Drzwiowy Limuzyna
3:2003
1:RĂźsselsheim
029846:SERIAL NUMBER
2FU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18 2J8 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE/PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD B2C B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA C60 = KLIMATYZACJA C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE CR6 = DLA POLSKI D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ FY2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17 MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 NW9 = STEROWANIE TRAKCJI ODN OGO PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 QFA = OPONY,215/55 R 16-93H QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH RUE = WYPRODUKOWANO W RUESSELSHEIM SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN6 = AKUMULATOR,55AH U08 = UŻYWANY(-A,-E) Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U3F U55 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY U88 = GŁOŚNIKI,9 U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU UJ3 UY8 = RADIO,CDR 2005 W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA W9N = DLA POLSKI XA3 = OPEL XB1 = DLA POLSKI Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z0C = DLA POLSKI Z0J = COMFORT Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
Tyle o tym samochodzie wg EPC ;)
Co to za przycisk pod przyciskiem awaryjnych ?
wyłączanie / wlączanie czujników parkowania
Użytkownik Grisza edytował ten post 03 listopad 2009 - 12:01