Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

[quote]autor: Karol Kuczmarski
format: PDF
język: PL

Opis: Tutorial ten jest kompletnym opisem języka C++. Rozpoczyna się od wstępu do programowania i języka C++, by potem przeprowadzić Czytelnika przez proces konstruowania jego pierwszych programów. Po nauce podstaw przychodzi czas na programowanie obiektowe, a potem zaawansowane aspekty języka - z wyjątkami i szablonami włącznie. Kurs jest częścią megatutoriala Od zera do gier kodera.[/quote]



[hide]http://rapidshare.com/files/96414846/Kurs__Od_zera_do_gier_kodera__w_jednym_PDEFIE_ST.rar[/hide]



Format - pdf
Stron - 131
Autor - Jerzy Kisielewicz
Rozmiar - 9,5 MB
Język - polski

W podręczniku opisano jeden z bardziej popularnych języków programowania komputerów - język C++. Przedstawiono zasady budowania algorytmów obiektowych w tym języku. Omówiono szczegółowo obiektowe techniki wejścia i wyjścia. Zwrócono uwagę na oprogramowanie klas i tworzenie własnych bibliotek. Przedstawiono problemy związane z definiowaniem konstruktorów, destruktorów oraz funkcji operatorowych. Opisano metody dziedziczenia sekwencyjnego i wielobazowego ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania funkcji wirtualnych i klas abstrakcyjnych. Podano przykłady opracowane i uruchomione w środowisku Borland C++. Treść podręcznika wzbogacono licznymi zadaniami teoretycznymi i praktycznymi, przewidzianymi do realizacji w laboratorium komputerowym.

Książka jest przeznaczona dla osób, które programują w języku C lub zaczynają programować w języku C++, a zwłaszcza dla studentów informatyki oraz słuchaczy policealnych szkół zawodowych, kształcących w zawodzie technika informatyka.




http://rapidshare.com/files/65940889/J__281_zyk_C____programowanie_obiektowe.pdf




  autor: Karol Kuczmarski
format: PDF
język: PL

http://static1.filefront.com/images/...r.thumb250.jpg

Opis: Tutorial ten jest kompletnym opisem języka C++. Rozpoczyna się od wstępu do programowania i języka C++, by potem przeprowadzić Czytelnika przez proces konstruowania jego pierwszych programów. Po nauce podstaw przychodzi czas na programowanie obiektowe, a potem zaawansowane aspekty języka - z wyjątkami i szablonami włącznie. Kurs jest częścią megatutoriala Od zera do gier kodera.


Kod: http://rapidshare.com/files/98683921/Od_zera_do_gier_kodera.rar



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)