Projekt badawczy Polska-Namibia 2010


Dzwoniłem do pana Pawła Midowicza (polecanego na forum mechanika) i on też nic nie poradzi.
Mały update.

Od dzisiaj jest możliwość programowania w serwisie pana Pawła pilotów 3TXA, 3TXB oraz 17TN (system alarmowy Lucas 5AS) w promocyjnych cenach dla klubowiczów

Kodu immo niestety nie da się odczytać.

Uaktualnię za chwilkę opis warsztatu na stronie klubowej.



Witam
Potrzebuję pilota jak w temacie. znalazłem nowego na www.tomateam.pl ale moze ktos ma uzywane. Oprócz tego może ktoś wie gdzie i za ile można zaprogramować takiego nowego lub używanego pilota- najlepiej opolskie albo dolnośląskie.
Ponieważ mam tylko jeden pilot a na dodatek występuje jeszcze taka usterka:
Przy otwieraniu auta z kluczyka po wlozeniu do stacyjki i wlaczeniu zaplonu slychac delikatny sygnal (chyba immobilaisera) takie alarmowe "ijo ijo" tylko że cicho w środku. I wtedy trzeba nacisnąc pzycisk otwierania lub zamykania na pilocie. Tak jakby przy otwieraniu z kluczyka otwierał tylko zamek a nie wykrywał sygnału od pilota ze jest immobiliser. Ponieważ mamy tylko jeden pilot nie wiemy czy to wina pilota czy moze czegos w aucie.

Przy otwarciu auta z pilota wszystko jest w porzadku.



Wymieniłem baterie w pilocie zapasowym zgodnie z poradami no i klapa.
- Rozebrałem pilota
- rozładowałem
- włożyłem baterie
- otworzyłem drzwi kluczykiem
- nacisnąłem klawisz zamykania 4 razy i nic naciskałem dalej i też nic
Sprawdzałem baterie, próbowaałem 3 razy i nic.

Może totrzeba zrobić inaczej?

Dobrze że ćwiczyłem na zapasowym kluczyku
W Gdyni na Hutniczej chcą za programowanie kluczyków do 150 zł

Może poradzicie co robic

Pozdrawiam



Użytkownik "Tommy05" napisał:

Witam Wszystkich

Witaj,


Zauważyłem że pilot którego używam ma z tyłu takie oznaczenie:
LUCAS 3TXB KEY
a dwa dodatkowe (co nie działają)
LUCAS 3TXA KEY

Piloty 3TXA i 3TXB działają na innych częstotliwościach. Nie są wymienne.

Programowanie nic nie da. Samochód nie będzie widział tych pilotów.


--

Pozdrawiam.
===========================
Tomi - Wa-wa
były:
214i, 214Si, 620Ti i R25 (1.6 16v)
są:
216i Cabrio '95 - British Racing Green,
214Si '97/98 - Old English White,
420D '96 - Flame Red
(wszystkie WF....).
===========================



Ponieważ pytanie o możliwość zdobycia pilota do okrąglaka R200
co jakiś czas powraca, pochwalę się, że udało mi się pomyślnie
przejść proces zdobycia nowego pilota po kosztach istotnie niższych
niż w ASO:
1. Kupno pilota na ebayu angielskim (namiary podałem parę tygodni temu).
Koszt zakupu: 96PLN z przesyłką, nowy pilot ma oznaczenie: Lucas 17TN,
stary miał oznaczenie Lucas 3TXB,
2. Programowanie pilota w serwisie z komputerem (niestety, jest to
konieczne): koszt: 97 PLN (zdzierstwo).

W sumie trzeci pilot (dwa dostałem z Roverem, ale jeden padł po pół
roku)
kosztował mnie 193PLN w porównaniu do 500PLN proponowanych przez ASO.

Mam nadzieję, że komuś się przyda powyższe.
Pozdrawiam,
--
Marcin
Srebrny Rover 214Si
Szczecin



Marcin wrote:


Ponieważ pytanie o możliwość zdobycia pilota do okrąglaka R200
co jakiś czas powraca, pochwalę się, że udało mi się pomyślnie
przejść proces zdobycia nowego pilota po kosztach istotnie niższych
niż w ASO:
1. Kupno pilota na ebayu angielskim (namiary podałem parę tygodni temu).
Koszt zakupu: 96PLN z przesyłką, nowy pilot ma oznaczenie: Lucas 17TN,
stary miał oznaczenie Lucas 3TXB,
2. Programowanie pilota w serwisie z komputerem (niestety, jest to
konieczne): koszt: 97 PLN (zdzierstwo).

W sumie trzeci pilot (dwa dostałem z Roverem, ale jeden padł po pół
roku)
kosztował mnie 193PLN w porównaniu do 500PLN proponowanych przez ASO.

Mam nadzieję, że komuś się przyda powyższe.
Pozdrawiam,
--
Marcin
Srebrny Rover 214Si
Szczecin

W jaki sposób załatwiłeś kwestię Zapłaty?Ile kosztowała sama przesyłka?Bo
jest ostatnio b.dużo części do Roverków -i to nowych na ebayu-tylko nie
wiedziałem jak z zapłatą i przesyłką. Sory za kłopot( myślę że i Inni
chętnie skorzystają z tej informacji.). Pozdrawiam!

--

827 Vitesse 5D black
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl



Witam, czy ktoś wie gdzie w warszawie mogę zaprogramować pilot do swojego ROVERka 200, mam jeden pilot którego używam Lucas 3TXB i teraz zakupiłem drugi o oznaczeniu Lucas 17TN, z tego co czytałem na forum to da się to zintegrować pilot 17TN z centralką jeśli oryginalnie jest pilot 3TXB?



Witam czy zmiana baterii w moim pilocie jest jakimś problemem czy wystarczy tylko otworzyć obudowe pilota i zmienić baterie ? czy po wymianie baterii będe musiał programować pilota ? czy jest jakiś sposób na wymiane baterii bez puzniejszego programowania piolota



Szybkie pytanie ... i być może szybka odpowiedz

Gdzie w Warszawie lub okolicach można najtaniej/najszybciej zaprogramować pilota do Roverka? Alarm oczywiście fabryczny - Lucas 3TXB.

Pozdrawiam

BP



Tomi napisał(a):

Użytkownik "Tommy05" napisał:
Witam Wszystkich
Witaj,
Zauważyłem że pilot którego używam ma z tyłu takie oznaczenie:
LUCAS 3TXB KEY
a dwa dodatkowe (co nie działają)
LUCAS 3TXA KEY
Piloty 3TXA i 3TXB działają na innych częstotliwościach. Nie są wymienne.
Programowanie nic nie da. Samochód nie będzie widział tych pilotów.

Zaciekawiłeś, bo pamiętałem wypowiedzi zdzicha44 o jego pilotach w ROVERkach:

"Do swojego R416 5D posiadam piloty 3TXA natomiast R416 4D posiada piloty
3TXB datowane '98 (oba samochody są '96). Więc albo pilot 3TXB można
zaprogramować do centralki, z którą wcześniej działały 3TXA albo tez mam
wymieniony kompletny alarm w sedanie."

Damianin z kolei pisał:
"Sprawa wygląda o tyle skomplikowanie, że w Roverach są właściwie dwa
sposoby im-mobilizacji - pasywny i aktywny. Nowsze modele Lucasów -
3TXB, 5TXB i 17tn współpracują z pasywną immobilizacją - tzn. aby
uzbroic immobiliser i zamknąć auto wystarczy wcisnąć jeden przycisk na
pilocie

W aktywnym immo, trzeba wcisnąc przycisk
na pilocie przed włączeniem zapłonu i ten system wspiera podobno
starszy Lucas 3TXA oraz troszkę nowszy, delikatnie zmodyfikowany Lucas
21TN, który właśnie powinien działać dokładnie jako zamiennik 3TXA."

Mam nadzieję, że nieco to wyjaśniło.
Wynika z tego, że piloty są kompatybilne w dół, tzn. zaprogramujemy 3txb do
samochodu z pasywnym immo (i pilotami 3txa), ale nie odwrotnie.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)