Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Kluczyk - zmasakrowana obudowa - jak otworzyc
  Na wstępie chciałbym się przywitać :) bo pisze tutaj pierwszy raz ... Wczoraj stałem się (czy szczęśliwym czas pokaże) posiadaczem Vectry 1.8 GTS 2002r., na chwile obecną wszystko wygląda OK, jedynie chyba termostat do wymiany (temperatura nie bardzo chce się podnosić). Najbardziej jednak denerwuje mnie kluczyk - a bardziej jego stan:

http://slawex.net.pl/pilot.jpg



z tego co się zorientowałem nie bardzo w prosty sposób da się zmienić samą obudową, jest jakieś inne lekarstwo na to czy tylko kupno nowego kluczyka
??

I jeszcze dzisiaj (niestety dopiero dzisiaj) doczytałem, że do auta ma być jakaś karta kodów potrzebnych przy programowaniu różnych gadżetów. Jak to wygląda?? Bo zdaje mi się, że niestetety przywiozłem samochód bez tego, mam książkę serwisową, instrukcję obsługi i fv z przeglądów i tyle. Jaki jest koszt uzyskania tych kodów i czy tylko w ASO da rade??



Cytat:
Jak napisałem nie ma takiej możliwości karta kodowa jest inna niż ta w samochodzie chodzi mi o to czy jeżeli kupie taki zestawik http://cgi.ebay.co.uk/ALFA-ROMEO-156...item518dae5700
to bedzie hulało czy nie ???
Ja w swojej alfie też dorabiałem kluczyk
Do książki serwisowej miałem podpiętą kartę kodową lecz kod z niej nie paskował Gościu z serwisu wziął VIN i za 10 minut miał już właściwy kod który pasował Wtedy programowanie immo to 2 minutki (inny kod jest do immo i inny do pilota w kluczyku a jeszcze inny jest do rzeźby klucza - w sumie 3 kody ale zawsze wszystkie do ogarnięcia) Za całą usługę w ASO płaciłem 880 zł łącznie z dorobieniem wszystkich kart kodowych Na kluczyk czekałem jeden dzień



Szablon by Sliffka (© Projekt badawczy Polska-Namibia 2010)