Projekt badawczy Polska-Namibia 2010

Sprzedam komplet uzywanego zawieszena Bilsteina(prawdopodobnie B6) na sprezynach H&R
Przednie amortyzatory na grubym tloczysku.
Zawieszenie w bardzo dobrym stanie.
Cena jaka by mnie satysfakcjonowala to 1500zł
http://forum.turbokillers.com/files/thumbs/t_dsc00816_193.jpg
http://forum.turbokillers.com/files/thumbs/t_dsc00815_859.jpg
http://forum.turbokillers.com/files/thumbs/t_dsc00813_110.jpg
Użytkownik borimichal edytował ten post 07 października 2008 - 12:00
Pewnie gdyby zrobiło się trochę cieplej to przy odpalaniu licznik nie resetowałby się z racji tego że w wyższych temperaturach olej w silniku jest rzadszy i rozrusznik ma łatwiej a co za tym idzie napięcie nie osiągnęłoby napięcia resetowania licznika i wszystko byłoby ok
Akumulatory kwasowe w wyzszych temperaturach tez lepiej sie sprawuja :)
Borysewicz, zapytaj na PW Rasheeda - moze jeszcze cos Mu zostalo z przyciskow. Cenowo tez bylo u Niego przyzwoicie.
Przy okazji - przyciski w wersji przedlifrowej czy poliftowej?
U mnie szykuje sie robota na cieple dni. Tuleje na przednim zawieszeniu sie rozklekotaly...
Auto starzeje sie szybciej niz ja i robi sie bardziej upierdliwe (niz ja ;) )
Pozdrawiam.
Witam
Łozyska w jakim stanie i przednie zawieszenie ?
Opony dobrze wywazone ?
Mocowanie stabilizatorow i wszystkie gumy w porzadku ?
No nie ma chyba cudow, skoro tarcze i klocki wymieniles i sa jestes pewnien ze sa ok ( czytaj nie pofalowaly sie i nie dostaty bicia od przegrzania lub od zuzytych lozysk ) - to chyba zostaje jedno z w/w.
tez mialem taki problem z drżeniem kierownicy ale nie przy każdej prędkości...
wyważałem koła ale nie pomagało
po czym przyszedl czas na zmiane opon bo mialy juz 4 lata i przednie byly juz troche zjechane
przy zakupie nowych (w oplu) sprzedawca odradzał mi opony firm: pirelli (nie nadaja sie do takiego zawieszenia jakie ma viki), continental (głośne), dębica, kormoran (wujek mial w viki i ząbkowały). Za to polecał michelin, kleber. Zdecydowalem sie na Kleber Viaxer AS 195/65R15 91H bo tanie były i co sie okazalo... ZBAWIENNE. Wreszcie problem drzenia minal na zawsze. Teraz jest tez duzo ciszej. Opona ma jakby 2 części z jednej strony na suchą drogę a z drugiej ma głębsze kanaliki- na mokrą drogę.
A co najgorsze okazalo sie że te poprzednie oryginalne Continental ContiEcoContact CP od wewnetrznej strony byly popekane :shock: nawet druty byly popekane... az strach pomyslec ze kilka dni przed wymiana jechalem z predkoscia 190 km/h :???:
teraz mam jeszcze inny problem a mianowicie pęknięta sprężyna przy przednim prawym kole :/
a oto fotka tych opon
http://img14.imageshack.us/img14/3508/opona4db.jpg
Witam,
Pomimo ze w listopadzie przeprowadzilem gruntowna naprawe zawieszenia w mojej Viki, bo wymienilem laczniki stabilizatora + gumy stabilizatora z przodu i z tylu + amory z tylu i lozyska amorow = amory z przodu + komplet tuleji z tylu to i tak jak przejezdzam przez nierownosci to mi cos klekocze w zasieszeniu.
Tak soebie wesze i mysle ze moze to tuleje w wahaczach przednich i ewentualnie sworznie.
Mozecie wypowiedziec sie czy dobrze mysle i jakie tuleje i sworznie polecacie ?
Witam. Mam zamiar zabrać sie za wymianę gum stabilizatora przód plus tył i łączników stabilizatora z przodu i tyłu. Mam pytanie czy tylnie łączniki zużywają się podobnie szybko jak przednie czy są trwalsze i czy można jakoś poznać że są do wymiany.Zabieram się za wymianę bo w zimę miałem już dosyć skrzypienia zawieszenia a przy okazji wymiany gum wymieniłbym łaczniki. Przebieg ok 150 tys. km.
Dzięki Koledzy za te słowa!!! To chyba zamadzienie. Poddałem się temu. Lacetti wytrzeszcza gały jak go mijam idąc do starszej o 8 lat rywalki. To wszystko prawda z tą forsą - przestałem o tym myśleć. Dzisiaj wkładam kasę w przednie zawieszenie. Nie wiem czy jest sens wysyłać fotki - bo kolor szmaragdowy jest najpopularbniejszy, a ja nie cierpię żadnych naklejek, spojlerów itd - stąd moja madzia jest wyjątkowo niewyróżnialna. A brak oznakowania tego co ma pod maską zaskakuje takie różne czarne golfy, bmwice i innych ścigantów. Ale ja jako tajny Pan Samochodzik nie wszystkim ujawniam tajemnicę wariata V6 pod maską. (pan samochodzik miał V12 z ferrari - ale duch mojego idola z dzieciństwa [40 lat temu] pozostał. Pozdrawiam wszystkich - tych od garbusów VW też.
Aha, jeszcze jedno? Tak naprawdę nie wiem czy zawieszenie w naszym autku jest oryginalne czy obniżone, ponieważ nie widziałem jeszcze drugiego egzemplarza w tej wersji silnikowej i nie mam porównania. Jak poznać czy jest oryginalne? Bo jeżeli jest obniżone to może wystarczy zamienić na oryginalne. W porównaniu z innymi Mazdami 1.5 i 1.8 jakie widziałem zawieszenie jest niżej a dodatkowo sprawę pogarszają nakładki na zderzaku i progach. Czy ktoś z was mógłby zmierzyć u siebie (w tej samej wersji) ile jest np. od ziemi do krawędzi przedniego nadkola (lub inny wymiar charakterystyczny). Będę bardzo wdzięczny.
Pozdro
Paweł
Zalęży jaki masz luz na styku rury i goleni. W tamtym tygodniu wymieniałem panewki przedniego zawieszenia ponieważ stukało (cbr 900) a lagi były suche. Po wymianie panwi uszczelniaczy oleju jest dużo lepiej i nie stuka 
Witam wszystkich.
Bardzo proszę Was o ocenę spawania koło główki ramy.Chodzi mi o prawą stronę na fotce.
Kupiłem motocykl z serwisu yamahy, motocykl to cbr f4i z 2002 roku. To co miał pomalowane to czacha, lewa owiewka i może bak choć jest bardzo ładnie pomalowane.
Z tego co wiem to przednia felga była malowana, zawieszenie podobno było nie ruszone. Gość wydawał się w porządku... odradzał mi co niektóre cbrki ze swojej oferty. Miał jeszcze cbr rr, o której otwarcie powiedział, że było uszkodzone przednie zawieszenie, że była dość mocno puknięta.
Widziałem troszkę spawów od hond i jest różnie. Czasem idealne odpowiednio położone, czasem średnio niechlujnie. Chodzi mi o fabrykę.
Oceńcie czy spaw po prawej stronie od główki ramy jest oryginalny czy nie.
Z chęcią podjechałbym do jakiegoś spawacza, aby to ocenił, ale teraz mokro i śnieg.
Dziękuję za wszelką pomoc...chyba sami rozumiecie, że jestem zdenerwowany tym wszystkim.
Na jednym z for już o to pytałem, ale tu jest skupisko wielu cbrek, więc może będziecie mieli większe doświadczenie i większą pewność.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55896.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f10 ... 08bf5.html
" />Witam mam problem z zawieszeniem. Byłem na szarpakach ale diagnosta nic nie wyczuł. Na chopkach jak auto pracuje na przednim resorze słuchać takie dziwne chrobotanie, zgrzytanie, skrzypienie (tarcie) jakby w starym autosanie resor. W kanale tez nic nie wylukałem gumy na resorze poprzecznym są. Czy miedzy dwoma resorami poprzecznymi występuje jakaś wkładka która mogła się zetrzeć i jak resor pracuje to trze jeden o drugi (resor metalowy). Miał ktoś może podobny przypadek???? czy coś może być wybite ???? (ale na moje ucho to dochodzi gdzieś z resora poprzecznego z przodu - słyszalne tylko w trakcie jazdy. Na postoju nie dałem razy huśnąć tak auta żeby usłyszec skąd to może dochodzić)
" />
">Yokomo R12 1/12 2010
http://www.rctech.net/forum/7439928-post33939.html
Ciekawi mnie czy przednie zawieszenie jest "legalne"?...
Jest legalne.
Krajowe przepisy w klasie E-12:
3. Zawieszenie.
Model musi posiadać sztywną oś tylną.
Minimalny prześwit dla wyścigu na torze dywanowym - 3 mm.
W przepisach EFRA też nie ma wzmianki o przednim zawieszeniu.
" />Wygląda trochę jak mój stary spaliniak Kyosho Spider jednak różni budową płyty górnej.Pewnie dlatego że to elektryk.Jeżeli mam rację i to ten model oznacza to że ma 10lat co najmniej.O częściach zapomnij.Jest bardzo truuudnoo.Mogę się jednak mylić ale przednie i tylne zawieszenie jest identyczne jak w Spiderze.
Pozdrawiam
Ogłoszenie wystawione na prośbę kolegi! :
M15A4 Rifle CA, wstawiony przedni chwyt z RISami. Wewnątrz chromowany cylinder SRC, sprężyna M110 Madoniona, łożyskowana głowica tłoka Hurricane, kable od głośników. Razem do repliki dodaję chiński magazynek hi - cap oraz akumulator 8.4 3300 mAh G&P. Replika ma niezłą kulturę pracy i ROFa, strzela również przyzwoicie. Mankamenty repliki to brak oryginalnego przedniego zaczepu od zawieszenia (miałem M203 i nieco mi przeszkadzało), wstawione zaś nieco inne domowej roboty co widać na zdjęciach, kable są w kolbie nieco za krótkie i brakuje wtyczki (są przylutowane końcówki kabli, baterię bez problemu można podłączyć), aby podłaczyć aku należy odkręcić kolbę. Ponadto pod "strzykawką przeładowania" wkręcona jest w gb śrubka, która stabilizuje korpus. Ogólny stan repliki widać na zdjęciach:
http://picasaweb.google.com/kforolsztyn/M15#
Cena to 500 zł do negocjacji.
M249 MK II P&J, wadą repliki jest ułamany kawałek zatrzasku przy gnieździe magazynka, przez co aby wyjąć maga, należy podważyć zatrzask śrubokrętem. Brakuje górnego pina od kolby, wsadzone dwie łuski. Po za tym z repliką wszystko w porządku, box sprawny, wszystko działa i strzela. Zdjęcia za jakiś czas lub na PW, cena 600 zł do negocjacji.
GG:10523765
http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=82162
" />Mamy w firmie klika nubir awaryjność nie odstaje od innych marek (Opel Astra, Fiat Siena, SC, CC, Peugeot 406, Alfa Romeo 156) Ta którą ujeżdżamy w dziale ma juz nabite ponad 16.000km (1/3 w mieście z dziurami) i poza pęknięciem szyby przedniej na dzień dobry (3 dzień używania) to robimy tylko planowane przeglądy i raz wymiana kilku elementów przedniego zawieszenia. Jak jeździ się autem służbowym nie musze dodawać. Więc sam jestem zdziwiony, że jest taka bezawaryjna.
" />tylko że most od honkera kosztuje 1000zł a mnie na takie coś nie stać
dobry pomysł ma kolega tkmax
o ile taki most trzeba skrócić?
czy przyda mi się przednie zawieszenie od tarpana?
po za tym mam 15 lat (w styczniu kończę 16)
ojciec chce oddać skodę 120l po wypadku na złom więc postanowiłem zrobić na tym SAM-a
a czego powinienem użyć jako ramę? jakich ceowników
tutaj jest opis mojego projektu klik
kolego tkmax czy mógłbyś mi wysłać kilka fotek dokładniej opisujących twoje dzieło
interesuje mnie też trochę jak jest to zrobione od spodu